Ella bosszús volt mert apja bohóckodása miatt nem láthatta valójában milyen belülről a kastély.
Miután haza értek Ella rögtön a szobájána sietett. Még ő maga sem értette miért nem tette fel azt a rengeteg kérdést anyjának, ami a fejében vikázott. Mégsem tette fel őket.Amikor felkelt - arra már nem emlékezett mikor aludt el - vitázni hallotta az anyját egy férfivel, az apjával.
"Mikor érkezhettett meg? Vagy miért veszekednek? Talán nem az igazat mondták arról, hogy miért ment el apa?" gondolkodott hevesen Ella.
-Nem értem mirét nem tudsz megérteni? Ellának úgy jobb lenne! Jobb lett volna, ha egyáltalán meg sem szólítod! Vagy kerüljön hozzád! - hallotta Ella anyja már majdnaem síró hangját.
" Igen. Egész bisztos, nem mondtak igazat. "gondolta Ella csalódottan.
Ding, dong!
A házba becsöngetzek. Ella azonnal rohant, hogy kinyissavaz ajtót, de apjába ütközött. Rémülten meredt az órára, mert fogalma nem volt mennyi lehet az idő és a nagy gondolkodás közepette azt is elfelejtette, hogy ott van az aoja és, hogy a szülei vesuekednek.
-Hagyd! Majd én. - szólt Ellához az apja.
-Nem! Én nyitom ki! Ti veszekedjetek csak tovább! És nyuhodtan több hazugsággal is elfedhetitek az igazságot, de én már tudom. - mondta Ella olyan pimasz hangsújjal ahogyan csak tudta, de sajnos a végére egy kicsit elbátortalanodott.
-Abban egész biztos vagyok, hogy ebben nincs igazad! - Ella nem tudta apja ezt mire értette.
"Talán nem tudom az egész igazságot? Vagy esetleg tévedek? "
Ding, dong!
Megint csöngettek.
"Kinek és mi lehet ilyen fontos?" gondolta bosszúsan Ella.
Amiklr kinyitotta az ajtót egy idegen lány állt előtte.
-Áhh, Szofi! Miért jöttél? - kérdezte James.
-Ellához jöttem James. - mondta az ismeretlen.
-Ismetnem kellene téged? - kérdezte Ella.
-Nem. Én Szofi Karson vagyok Aquából, pontosabban a Külvárosból.
-Az mi? - kérdezte Ella.
-Az Aqua a víz alatti város neve. A Külvá...
-Azt tudom, hogy mi az a külváros! - szakította félbe Ella dühösen az apját.
-A szárazföldön biztos....
-... de annál a városnál nem.....
-...... mert ott egy város rész...
-... Buborék völgyel....
-..... Kagyló völgyel.....
-... Belvárossal....
-...... Kastélyházzal...
-.... és Városházával...
-.... Nagy külömbség van a....
-..... KastélyHÁZZAL és a VárosHÁZÁVAL megnevezés nem ugyan az-mondta felváltba Szofi és James.
-Ahhaaa! Érteeeem. - mondta Ella - És amúgy miért jöttél?
Szofi elmagyarázta, hogy Megan a barátja és ő küldte, hogy amíg az iskolában dekkol, addig Szofi vezesse körbe Aquában.
-Nem gondoljátok, hogy ez az én feladatom lenne? - kérdezte James - Végülis én vagyok az apja!?
-Nem! Nem a te dolgod! Te ott a király vagy ők meg Ella barátai, ha jól értettem. - mondta Grace.
A gyerekek elindultak a tengerpartra és addig azt beszélték meg, hogy vajon miért hazudtak a szülei Ellának, a lányuknak és, hogy egyáltalán miről hazudtak.
-Megan elvileg tudja. Mondjuk ez elég rosszul hangzik. Talán egy felbérelt ember aki csak egy robot. - mondta Szofi.
-Ez elég ellentmondásos nem? - mondta Ella és már mire Szofi a mondata végére ért elfelejtette a Meganról tett említésének kiindulását.
A lányok sokat nevettek a tengerpartra menet. Mire oda értek szabályosan csuklottak a sok kacajtól.
-Itt is volnánk-jelentette be ünnepélyesen Szofi, mintha valami bálra érkeztek volna meg.
-Hát akkor csobbanjunk! Háromra, jó?
-Ühm.
-Készen állsz Szofi? 1...2....3.....!-számolta Ella.
YOU ARE READING
A tenger mélyén
FantasyElla Vilson 18. születésnapjára az édes anyjától egy medált kap. Megimerkedik keresztapjával Paullal akit eleinte nem tart rokonszenves ék de később megkedveli a férfit. A nyaklánc amit anyjától kapott furcsán kezdett világítani és víbrálni, majd eg...