A tenger mélyén 12.

7 1 0
                                    

Grace átnyújtott Ellának egy uzsonnás dobozt a reggelojével. Néhány szelet pizza volt benne.
Ella jóízűen megette mimdet. Csupán három volt, devpnt elég volt neki a jól lakáshoz.
-Jajj majdnem elfelejtettem! - kapott Ella apja a táskájához- Ez a tiéd. Már az első találkozásunkkor oda akartam adni, de gondoltam....
- Akkor még haragban voltunk. Igen, köszönöm!-szakította félbe Ella anyja James-szet, mert nem Ellának beszélt az anyja.
Amit odanyújtott egy gyö yörű medál volt. Hasonló, mint amit Ella kapott az apjától.
De ekkor James vissza hátrált:
-Nem! Már az ELSŐ-ELSŐ találkozásunkkor oda akartam adni csak ez az ajándék egy kicsit ciki a gimiben és akkor még nem tudta az osztály se te, hogy szeretlek úgyhogy gáz lett volna, ha így derül ki. Aztán meg először meg ekertalak osmerni, hogy nehogy olyannak adjam oda majd a trónt aki esetleg.... nem is tudom.
-Szóval már akkkr sem volt teljesen tökéletes anya számldra.
-Hát.... igazából.... Pontosan.
-Pedig volt több olyan sármos pasi akinek tökéletes voltam, de mégis téged választottalak. Ha megmondod....
-Akkor életem egyetlen szerelme kicsúszik a kezeim közül. Igen pontosan. Szerinted józan döntés lett volna? Grace...
-Te nem akartál egyáltalán tökéletes kapcsolatot? Inkább az első szebb lányt a gimiben magadévá tetted. És nem folglalkoztál mással csak velem pedig nem szeretted az összes tulajdonságomat.
-Pontosan, de ez sterintem inkább édes mint sem hogy undok meg meggondolatlan.
-Anya apa! Légyszi mondjátok min is vesztetek össze pontosan?
-Apád összejárt az egyik gimis osztálytársunkal a diszkóban. Ez elég mocskos húzás nem?
-De akkor miért mondtad anya, hogy olyan dolog ami miatt nem érdemes összeveszni?
-Mert próbáltam elhinni amit az apád mond és mondott.
-Mit?
-Azt, hogy csak barátok.
-Hát... De még annyi:most mi a köztetek lévő feszültség oka? És miért mondtad azt anya, hogy jobb lett volna nekem, ha meg sem ismerem apát?
-Apád el akar téged vinni ÖRÖKRE a szárazföldről. Én ezt nem akartam és ezt meg is mondtam neki mier csak annyit válaszolt:majd a gyerek eldönti. Utána amokor én azt mondtam ez nem így müködik azt mondta, hogy miért nem döntheted el a sorsodat. De látszik, hogy te itt alarsz maradni. Így lett ez a veszekedés.
-Még annyit hozzá tennék, hogy anyád arra mindta, hogy jobb lett volna neked, ha meg sem ismersz, hogy mondtam neked jogodban áll eldönteni, hogy hol, hogy és milyen gazdasági körülmények között élsz. Itt még nincs vége mert erre még csak azt momdta, hogy milyen szegény vagy mert ily rossz és "csak meggammal törődö" apád van. Erre én azt mondtam, hogy miért jobb olyan anyával élni aki beosztja az egész életedet? Ő meg erre azt felelte, hogy nem is osztja be az életedet. Én meg azt mondtam, hogy azonnal magamhoz veszlek és nem engedlek el többet és anyád vagy velünk jön vagy nem? És még, hogy mindig én nyerek. Erre ő azt mondta, hogy jobb lett volna, ha meg sem osmersz engem mert csak risszra tanítalak és példamutató apa sosem lesz belőlem. Így összefoglalva n is tűnik olyan hosszúszak, de ezt vagy 15 percen keresztül magyarázta nekem anyád és azt is mondta, hogy lépjek le végyre és szórjalak le olyan porral ami miatt elfelejtessz örökre és ő össze jöhet...
-Ne! - kitott Jamesre Grace.
-Paullal és te majd azt hiszed, hogy ő az apád. Na ennyi. Ennyi hangzott el mostanság.
-Oké. És kiért kellett Szandrának a kastélyodban lennie?
-Nem is izgat fel Paul és én? - kérdezte Grace.
-Most per pill nem. Szóval mi van a palotában?
-Egy gyűlés amiben benne van Szandra, Megan, Szofi, Lona, Gabi, Thomas, Nevton, Garlando, Inagel-igazán frappáns neve és elméje van- és végül de nem utolsó sorban Giordano az ő neve se semmi igaz e Ella?

A tenger mélyénWhere stories live. Discover now