Ella és Szofi belevetette magát a mélybe. Csak úsztak és úsztak.
-Az nem is érdekel, hogy Megan többett tid mint te? - kérdezte Szofi.
-Mégis mit tid amit én nem? Meg amúgy az hogy te ezt tudod az azt is jelenti, jogy te is többet tudsz mint én.
-Igen ez igaz. De te arra nem is emlékszel, hogy elmondtam, hogy Megan tud valamit a szüleid veszekedéséről?
-Mondtál ilyet? - Ella ezen nagyon meglepődött. Az hogyan lehetséges, hogy nem emlékszik erre?
-Igen mondtam. Még a beszélgetésünk elején. Tényleg nem emlékszel?
-Nem tényleg. Ez meg hogy történhetett? Nekem pedig jó a memóriám. Vagy legalábbis eddig így gondoltam.
A két lány végül újra megbeszélték, ami ki ment a fejükből.
-De komolyan milyen menő lehet, hogy a király lánya vagy!?
-Nem tudom, de nekem nem olyan menő. Úgy értem nekem attól még, hogy apa egy király ugyanolyan apa marad. Vagyis....
-... nem. Az apák legjobban a gyerekükkel szeretnének foglalkozni és ezt az a bizonyos gyerek is így szeretné. De egy király ezt nem tudja megadni és ezt te is tudod. Úgy hogy nyuhodtan megmkndhatod nekem az igazat. És terméyzetesen én is mondok néhány dolgot.
-Mit? Mármint miről?
-Tudom nem szép a narátikról a tudtuk nélkül beszélni, de....
-Szofi nem kell, ha nem akarod! Sőt inkább ne, ha ennyire rosszul érint. Amúgy miért nem vagy iskolában?
-1.Nem érint rosszul. 2.Ogazi úri hölgy vagy. 3.Mert pontosan ma van az évfordulója a Külváros létrejöttének.
-Ohh, értem. De miért vagyok úri hölgy?
-Khömm! Például "iskola" "miért".
-Mi van?
-Az, hogy megérkeztünk!
-De az iskolával meg a miérttel?
-Az, hogy egy rendes tinédzser úgy mondja:mért, suli.
Ella megértően bólingott. Mivel megérkeztek azt mondta tudja, hogy hol vannak-legalábbis volt egy megérzése-, mert nem akart annyira kitűnni a tömegből. Szerencséjére eltalálta, hogy a Kastélyházban voltak, de amikor átmentek egy másik helyre és Szofi megkérdezte hol vannak Ella csak a földet bámulta-vagyis a tenger fenekét.
-A Külvárosban vagyunk ahol lakunk. Azért jöttünk:1.Hogy bemutassalak a szüleimnek. 2.Hogy megkérdezzük elmehetük-e Buborék vögybe. Oda nem mehetek engedély nélkül. Apáék félnek, hogy nem akarnak beengedni. Tudod, ha oda nem engednek be akkor letarol egy adag bubi. Ami azért fájdalmas lehet.
-Amúgy azt hallottam, hog, Nati egyik követője Szandra a Külvárosban élt. Ez igaz?
-Igen. Barátok is voltunk. Addig amíg a Kastély házi barátja Eszter nem j{tt, hogy van egy új barátja és be szeretné mutatni neki. Akkor elment és már másnap költöztek. Azóta nem láttam soha. Még a szülei sem jöttek vissza. Arra gondoltam talán Nati éa Eszter megfenyegette ő pedig rá vette a szüleit, hogy költözzenek. Talán azzal, hogy itt bántják.
-Hmmm? Azt hiszem van egy kis dolgom! Bocsáss meg 5 perc és itt vagyok! Addig dumáld le, hogy elmennénk Buborék vögybe, jó! - Ella már ment is egészen meg sem állt aKastély házig.
-Szia Szandra! Higy vagy?
-Nati apáddal beszél a kastélyban.
-Én hozzád jöttem. Nem Natihoz.
-Az nem lehet. Én nem beszélhetek senkivel csak Natival és Eszterrel. Főleg nem Nati ellenségeivel, a királylánnyal és Megan barátaival meg vele. Te meg tudtommal mindegyik vagy.
-Szandra! Szofi Megan barátja. Ezért nem beszélsz vele?
-Hagyj békén-szipogta Szandra - Nem csak Szofi... - itt elcsuklott a hangja.
-Gyere velem kérlek! Tudom, hogy Szofival barátok voltatok és Nati meg Eszter hibája, hogy már nem.
-Ez nem igaz! Eszternek ehez semmi köze! Ő, Megan és Szofi a legjobb barátaim és mindent tudok róluk! Úgyhogy őket hagyd ki a cseprő apró bajaidból légy szíves!
-Megan?
-Igen tán van valami kifogásod ellene? Ő a világ legkedvesebb teremtménye!
-Ebben egyet értünk és Szofi is rendes, de Esztert és téged még nem ismerkek.
-Ezzel tisztában vagyok.
-Kérlek gyere még mielőtt Nati ideér!
-Nem lehet ekem jelenésem van a nagy... a kastélyban. Úgyhogy kérlek hagyj békén!
-Akkor ha ráérsz gyere el ide! Ha nem száradsz ki a felszínen! - mondta Ella és felfirkantotta a címüket egy cetlire.
-Annyira száradok ki, mint te! - mondta felvont orral Szandra.-Nem mondom, hogy valami kedves a barátod, Szandra! Mármint velem nem.
-Egész eddig Natival vot. Nem csoda, hogy átragadt rá egy kicsi a szemétkedésből. De senki nem kért, hogy békíts ki menket! Úgyhogy pattanj le a témáról. Kérlek! Barátok vagyunk! Vagy nem?
-De. Igazad van.
-Jó akkor az engedélyemmel fólly bele a magánéletembe légyszi! Elmehetünk a Buborék völgybe, ha óvatosak vagyunk.De igyekeznünk kell. Nem sokára sötétedik és ott olyankor elég gázos a helyzet. Amúgy köszi. Így azért könnyebb, hogy tudom Eszter nem olyan gonosz és igazi barát. Már, ha nem fenyegették meg, hogy ha nem ezt mondja akkor lesz valami, mert ezt is ki tudom nézni belőlük.
A lányok megnézték az egész várost, aztán Ella hazatért és úgy dönt, hogy negfeletkezik szülei veszekedéséről.Bocs, hogy sokáig nem volt semmijen rész csak nem voltam otthon ezért nem tudtam írni. Lehet, hogy nem fogom folytatni azt a cicás törzénetet, mert szerintem béna lett. Ha nem így gondoljátok akkor írjátok meg kommentben, hogy ne hagyjam abba. Csá!
BẠN ĐANG ĐỌC
A tenger mélyén
Viễn tưởngElla Vilson 18. születésnapjára az édes anyjától egy medált kap. Megimerkedik keresztapjával Paullal akit eleinte nem tart rokonszenves ék de később megkedveli a férfit. A nyaklánc amit anyjától kapott furcsán kezdett világítani és víbrálni, majd eg...