Розділ 1

277 10 0
                                    

Лапатий сніг спадав на землю, утворюючи шар за шаром білу ковдру, яка вкривала сплячу землю.

Довкола стояв густий ліс, сповнений тишою, що була притаманна лише зимовому часу ‒ спокійна та м'яка. Сніжинки налипали на гілки ялинок, сосен та поодиноких кущів, що росли біля дороги. Здавалося, що ти потрапив у казку, створену чаклункою зимою. Але Ельзі було не до цієї краси. Вона, кутаючись у теплий плащ поспішала до міста.

Матінка дівчини занедужала, і її стан тільки погіршувався. Не допомагали навіть спеціальні зілля, що були панацеєю майже від всіх хвороб. Це саме той випадок, коли стала потреба у пораді Лікувальника ‒ єдиної людини в невеликому місті, що зналася на лікувальних властивостях трав та чарів. Він присвятив все своє життя зціленню людей. Ходили навіть чутки, що Лікувальник може вилікувати будь-яку хворобу. Тільки брав за це велику плату.

Ельзі було все одно. Аби її мати була жива та здорова, вона була готова заплатити будь-яку ціну. Так як Анджеліка ‒ це все, що залишилось від колись великої сім'ї. Батько загинув, коли дівчині було лише п'ять рочків, бабуся з дідусем давно не будо в живих.

Анджеліка та Ельза вели майже усамітнене життя. Їх хатинка стояла недалеко від міста серед лісу. Ви запитаєте чому: після смерті Патріка, батька Ельзи, жінка була у вкрай важкому стані. Вона стверджувала, що її чоловіка вбили монстри, які жили в запустілому замку на Великій горі. Чим більше вона говорила про це, тим більше люди вірили, що, колись відома знахарка, учениця Лікувальника, від сильного потрясіння зійшла з глузду.

Так мати з донькою жили у поєднанні з природою у казковому лісі, як вважалось раніше Ельзі. Зараз ця казочка стала реальною історією про вигаданий світ, де у лісі мешкають чудовиська замість фантазійних істот.

Ельза швидко крокувала більш-менш протоптаною стежкою, що вела до міста. В голову лізли думки про те, що вона не встигне вчасно дати необхідні ліки матусі. А раптом з лісу вискочать істоти та вчепяться гострими іклами у неї? І тоді дівчина перетвориться на одну з них або загине. До речі, через розповіді про чудовиськ містяни все ж намагалися не затримуватись у лісі як стане темно.

Тільки дівчина встигла про це подумати, як крізь дерева з'явився просвіт, який відкривав вид на місто, котре огинали льодяні води річки. Вона брала свій початок з вершин гір, та текла через ліс у долину.

Чарівний замокWhere stories live. Discover now