Спливло ще декілька тижнів заточення Ельзи у замку. За цей час дівчина вдень навчалася у Гая, та частину вільного часу проводила з Чудовиськом. Після їх розмови Ельза переконалася у тому, що за своєю грубістю Колишній Король ховав самотність, що зробила його серце жорсткішим.
Звісно, проведи багато років у заточенні свого прокляття разом з істотами, що готові розірвати все, що мало хоча б краплину крові... Ельза зупинила себе на таких думках, тому що саме Чудовисько полонив її тут, а не ті істоти. Саме він виніс вирок, який поділив життя Ельзи на "до" їх зустрічі та "після".
Не дивлячись на співчуття, дівчина не збиралася вибачати йому своє заточення. Вона розуміла, що багатолітнє перебування в цьому замку погано відобразилось на свідомості всіх його мешканців. Прикладом тому був Вілберт. Ельза не знала чи то він з'їхав з глузду, чи то завжди був таким. Однак вона бачила божевільну та хитру істоту, що жадала її смерті.
Ельза не збирались забувати, серед кого вона знаходилась. На перший погляд ці істоти могли здаватися більш менш цивілізованими, але вони могли не докладаючи зусиль вбити тебе, та ще й у процесі познущатися. Колишній Король також не був виключенням.
Ельзі доводилося ретельно слідкувати за своїми словами у його присутності ‒ хто знає, що Королю прийде в голову, нехай він не виказує злості. Після їх першої справжньої розмови дівчина отримала багато відповідей на свої питання, але друзями з ним вона не стала. Навіть не збиралась. Ельза боялась, що Чудовисько будь-якої миті змінить своє рішення, та наступної години вона вже зустрінеться з батьком.
Дівчина витрачала багато часу на навчання та прогулянки. Останні були єдиною можливістю вибратися на свободу ‒ за межі мур замку, нехай і в супроводі його володаря.
Ельзу поглинула звична рутина. Тому, та через відокремленість замку від світу, вона не могла знати, що відбувалось у містечку завдяки Корнелію, що начхав на заборони батька та його заступника.
Його розум затоплювала лише помста, що робила кожен крок, кожну думку Корнелія присвяченою лише їй. З того дня коли Ельза вбила за допомогою чудовиськ Гойла та Сірая, хлопець не полишав думки про помсту, та розпланував її здійснення з лякливою прискіпливістю. Але залишилась одна перепона ‒ Аверій.
Тільки-но його батько поїхав з міста через невідкладні справи, у які хлопець не дуже занурювався, Корнелій почав діяти. Перш за все містечко перетворилось у місце лютої ненависті до всього потойбічного. Кожна оселя, вулиця були перевірені на наявність когось або чогось незвичного. Результатом цього стало розкриття кількох вампірів, яких спочатку катували, а потім віддали вогню.
ВИ ЧИТАЄТЕ
Чарівний замок
أدب المراهقينЛегенди казали, що давно у забутому замку жив Принц, який через свою дурість став Чудовиськом без родини та вірних підданих. Його по волі долі та випадку зустрічає Ельза, шукаючи необхідні ліки для своєї матусі. Казка виявилась реальністю. Ел...