Розділ 7

43 3 0
                                    

Зранку Ельза вже не мала такого натхненного настрою як напередодні в ночі. Вона зрозуміла, що напускна хоробрість жодним чином не допоможе прожити все те, що буде її чекати у майбутньому.

Ельзі здавалось, що сум та біль від втрати звичного життя триватиме вічність. Стільки несказаних слів, стільки загублених моментів з Крістофером. Ельза жалкувала, що хлопець ніяк не виказував взаємних почуттів до неї. Він казав, що вони лише друзі. А порятунку з полону цього замку вже вона не дочекається аби точно прояснити ситуацію.

‒ Ельзо, так не можна, ‒ мовила одного разу Марія. Це було декілька днів потому. Жінка зайшла до кімнати дівчини після сніданку. ‒ Тобі потрібно трохи розвіятись. Весь час залишатись тут та виходити тільки поїсти не вихід ‒ може стати ще гірше.

‒ А що ще робити? ‒ відповіла Ельза. ‒ Мене зачинили у незнайомому місці. Я лише буваю у своїй кімнаті та їдальні. Більше нічого не знаю.

‒ Отже, треба цю ситуацію виправляти.

Марія потягнула дівчину за собою. І ось вони йшли довгими коридорами з багатьма дверима, які вели у гостьові кімнати, одну з яких займала Ельза.

Марія почала екскурсію з розповіді про мешканців замку. За кращих часів тут перебувало сотні аристократів, це не враховуючи велику кількість співаків, поетів, музик, композиторів, художників, архітекторів, талановитих кухарів. Деякі приїжджали сюди із сім'ями та залишались при дворі короля роками, а деякі затримувались не більше ніж на один-два дні. Мати Колишнього короля полюбляла вистави, тому часто приїжджали відомі актори та драматурги.

Ельза слідкуючи за розповіддю, навіть забула про свої невтішні думки. Дівчина зацікавлено роздивлялась дива інтер'єру.

Стіни були вкриті розписами та чудернадською ліпниною, яка додавала їм об'єму. Хоча фарба полущилась від часу, а канделябри та картини були пошкодженні, коридори мали все одно свій шарм та красу. Розповідь звернула на опис прийомів, вечірок та балів, які влаштовувала королівська сім'я. В голосі Марії простежувався сум та ностальгія за минулим. Вона зазначала, що це місце було казкою для людей, що приїжджали сюди. Але все покотилося під три чорти зі смертю королівської сім'ї та настанням правління Колишнього Короля.

Тут Марія замовкла. У кінці коридору вони різко повернули ліворуч. Жінка відчинила перші двері та рушила кімнатою, відчиняючи наступні.

Чарівний замокWhere stories live. Discover now