Last Tear

2.7K 72 2
                                    

Dit is helemaal zelf verzonnen, als je dit kopieert kom ik je halen, in het donker, om 12 uur 's avonds, met een honkbal knuppel. >:) ©2014

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

We'll never be as young as we are now

Wat als jouw ouders alleen jouw zusje bewonderen? Wat als niemand jou mag op school omdat je altijd goede punten haalt? Wat als dat helemaal niet zo is, dat je alleen extra je best doet om weg te gaan uit je stomme dorpje, om alleen te wonen, weg van je familie en  van al dat andere gezeik te zijn? Wat als je iedere dag opnieuw moet beleven met veel haat?

Wat dan? Tja, dat weet Sydney Wilson zelf ook niet.

Als Sydney een jongen ontmoet, genaamd Luke, probeert ze zich anders te gedragen. Er groeit liefde tussen hun twee. Ze leven nog lang en gelukkig, echt een cliché love story moet je denken. Zoals bijvoorbeeld dat een nerd met de populairste jongen/meisje van de school verkering krijgt of dat twee mensen elkaar al héél lang haten maar dat er uiteindelijk toch nog liefde bloeit. ''.. En leven ze nog lang en gelukkig,'' gaat hetzelfde liedje verder.

Of toch niet? Kan één ding of één iemand het verpesten?

Dat lees je in Last Tear.

~Triggering~ (  een onderwerp, zin of een woord dat emotioneel zet iemand af. Kan verwijzen naar woede, of herbeleving van een traumatische ervaring.) 

Last Tear | L.H | DutchWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu