Niall
Reggel elbúcsúztam szüleimtől, majd indultam is a vonatállomásra. Mindig is ott kellett gyülekezni és mindig reggel 8-kor indultunk, de jó volt, ha már negyed órával előbb ott voltam, így jó helyre ülhettem a vonaton.
Boldogan húztam végig bőröndömet az állomás peronán. Szerencsére hoztam napszemüveget, mivel a felkelő nap egyenesen a szemembe sütött.
-Sziasztok! -köszöntem a többi táborozónak.
-Szia!- köszöntek vissza egyszerre.
-Szedelőzködjetek, mert indulunk.- mondta az egyik táborvezető.
Szépen feltereltek minket a vonatra és már indulhattunk is. Én egész úton zenét hallgattam, mivel nem nagyon volt társaságom. De mint láttam, a többiek is ezt a tevékenységet választották.
A táborba odaérve vettem csak észre, milyen kevesen is vagyunk. A táborozók 5-en vannak. Velem együtt 6 gyakorlatos van. Hope és Kylie, két 19 éves lány. Harry és Louis, akik annyi idősek mint én. És végül, de nem utolsó sorban Zayn, aki új volt itt. Mi már mind jól ismertük egymást.
-Sziasztok srácok. Mint minden nyáron, most is 10 percetek van eldönteni, hogy ki kivel alszik.- mondta a táborvezető.
-Oké. -válaszolt Harry, majd el is kezdtünk tanakodni.
-Én Kylieval szeretnék egy szobában aludni. -mutatott Hope a mellette ácsorgó lányra, aki történetesen a legjobb barátnője volt.
-Én Louisval alszok. -kacsintott Harry az említett fiúra. Nem volt nehéz kitalálni, hogy ők együtt szeretnének majd aludni ugyanis tavaly nyár óta egy párt alkotnak.
-Oké, akkor én alszok Zaynnel.- mosolyogtam a fiúra, aki egész eddig meg sem szólalt csak a földet bámulta. Kijelentésemre felemelte a fejét és egy erőltetett mosolyt varázsolt arcára.
-Na, megvan ki kivel alszik?- jött a táborvezető.
-Igen, Harry Louisval, Kylie Hopeval és én pedig Zaynnel. - mondtam.
-Oké, akkor kezdhettek is pakolni. De Niall ez esetben kérlek mutasd meg Zaynnek a tábor területét és magyarázd el neki, hogy merre vannak a boltok, a tó és a fontosabb helyek. -mosolygott a táborvezető, akit egyépként Lucynak hívnak.
Kissebb házikókban laktunk. Mindegyik 2 személyes volt. Hope és Kylie a 4-es számú ház kulcsával futottak a kis házhoz, ezzel jelezve, hogy az az övüké lesz. Mindenki tudja, hogy az a legszebb és legjobban berendezett kunyhó. Mi csak nevettünk ezen, hisz' már megszoktuk, hogy a lányok mindig a legjobb helyeket birtokolják. Bár igazából mindegy, hogy ki hol alszik, úgyis egész nap együtt vagyunk. Este pedig át szoktunk menni egymáshoz és ott folytatni a hülyeségeinket. Az iskolában sosem jöttem ki szinte senkivel, de itt mindenkivel jóban vagyok. Harry, Louis, Hope és Kylie a legjobb barátaim. Tudom, hogy bennük bízhatok. Már 6 éve ismerem őket. Kár, hogy messze lakunk egymástól.
-Miénk az 5-ös házikó- lebegtette a szemem előtt a kulcsot Louis. Majd fogták a bőröndjeiket és táskáikat és elindultak a kuckójuk felé.
-Jó lesz a 6-os ház? -kérdeztem Zayntől.
-Felőlem. -rántott vállat, majd felemelte táskáját amit a vállára csapott. Bőröndjét kezébe fogta és elkezdte húzni a 6-os házikó felé.
-Hát jó...- sóhajtottam, majd én is szedelőzködtem és elindultam a kis "lakosztályunk" felé.
Zayn nagyon sokat töprengett azon, hogy melyik ágy legyen az övé, pedig mindkettő ugyan olyan volt csak az egyik a szoba jobb-,a másik pedig a bal felében volt. Nem tudom, mit olyan nehéz eldönteni ezen, de nem akartam megsérteni, ezért inkább hagytam, hogy válasszon. Pár perccel később eldöntötte, hogy a szoba bal oldalán szeretne aludni. Elkezdhettük a kipakolást. Az ágyakkal szemben van egy-egy szekrény amiben tökéletesen el lehet férni. Van hely a vállfára felakasztandó ruháknak és fiókok is a fehérneműknek, nadrágoknak.
-A gitáromat hova rakjam? -kérdezte Zayn, aki annyira pakolt, hogy már szinte elnyelte a szekrény, de erre a mondatára kihúzta a fejét az említett tárgyból.
-Oda!- mutattam egy kis ajtóra, ami egy nagyon picike helyiségbe vezetett. -Mindig oda rakjuk be a hangszereinket, hogy ne essen bajuk.
Miután mindent kipakoltunk, indulhattunk, hogy körbevezessem Zaynt.
YOU ARE READING
Does he know? |Ziall ff| •Befejezett•
FanfictionZayn egy átlagos tini, aki szeret bulizni és minden mást, amit egy átlagos ilyen korú fiú szeret. Viszont, egyik nyáron a szülei beiratták egy zenetáborba. Zaynnek semmi kedve sincs menni, és egyáltalán nem is akar. De Niall, az ír fiú annál inkább...