10.rész

934 65 10
                                    

Niall szemszöge

-Már el akartam mondani, de nem voltam hozzá elég bátor, viszont már nem tudok tovább várni! Niall, sosem tudtam, mit is érzek pontosan, de most a napokban minden tisztázódott bennem. Az is, hogy én már a kezdetektől fogva többet érzek irántad mint barát! - öntette ki a lelkét, közben végig a szemembe nézve.

-Hát, Zayn... - ültem mellé az ágyára. - Ezzel én sem vagyok másképp...

-Tényleg? - nézett rám elpirulva.

-Igen. - mondtam boldogan, mire ő is elmosolyodott, majd lassan közel hajolt és ajkai gyengéden enyémekre tapadtak.

-----------------

Reggel Louis és Harry nyavajgásaira keltünk, ugyanis minden szavuk áthallatszott a szobánkba.
Mindketten egyszerre ültünk fel az ágyon, majd egymásra néztünk és a tekintetünkkel megbeszéltük, hogy egyikünk sem tud aludni Harry-ék miatt.

-Miért visítoznak? - kérdeztem rekedtes hangon, szememet dörzsölve.

-Nem tudom. De szeretném megtudni. - sóhajtott.

Nem is kellett sokat várnunk, meg is tudtuk a választ. Ugyanis Louis rontott be a szobánkba egy esőkabátban, ami borzasztó viccesen állt rajta. Belőlem azonnal kitört a röhögés, majd Zayn sem bírta tovább.

-Khmm... - fonta össze karjait Louis.

-Bocsi, mondd csak. - folytottam vissza nevetésemet.

-Van egy szörnyű hírem! - erre már egyikünk sem nevetett. - Mint látjátok borzalmas idő van kint és a tábor programjai főként kültérre lettek tervezve. Az időjárás nem fog javulni, de a táborból még hátra van egy hét, ezért a második hét le lett fújva. Holnap indul haza a vonatunk. Már mindenki szüleinek szólt Lucy. Jobb ha már ma elkezdtek pakolni.

-Most komolyan? - értetlenkedtem.

-De neee... Pont most mikor összejöttünk! - mondta Zayn.

-Hogy mit csináltatok? - dugta be Harry a fejét az ajtón.

-Harry, ők mostantól Ziall. - nézett Louis, Hazz-ra aki hamar vette az adást és Louis-val együtt gratulált.

-Most pedig jöhet a csoportos ölelés!-kiabált Harry, majd széttárta karjait, várva, hogy megöleljük őt.

-Na jó... - forgattam meg szemeimet, majd oda léptem Harry-hez. Erre Z is odajött és természetesen Louis is.

-Ígérjétek meg, hogy ha most haza megyünk, minden héten találkozni fogunk! - mondta Harry, még mindig minket szorongatva.

-Oké, én úgyis egy londoni kollégiumban folytatom a tanulást. - mondtam félig vidáman, hisz' Londonban fogok lakni és még fel is vettek, ráadásul így a barátaimmal is tudok találkozni. Viszont valamennyire szomorú voltam, mert tudom, hogy hatalmas honvágyam lesz.

-Várjatok... Harry-vel mi is egy londoni koleszba fogunk járni... - nézett rám Louis. - Zayn, te? Hol fogsz tovább tanulni?

-Hát ami azt illeti, még nem szóltak, hogy felvettek-e, de én is egy londoni kollégiumra pályázok... - mondta Z bizonytalanul.

-Hát, ha egy helyre fogunk járni, az nagyon csúcs lesz! - bólogatott Tommo.

-Igen, az lesz, de Louis megtennéd, hogy kiviszed ezt az esőkabátot? - mutattam a rajta díszelgő ruhadarabra. - Csak mert már vagy 10 perce csöpög, vagyis inkább ömlik belőle a víz és őszintén nem szertnék megfulladni.

Does he know? |Ziall ff| 	•Befejezett•Where stories live. Discover now