Zayn szemszöge
Mikor reggel felébredtem, Niall és én még mindig egymás kezét fogtuk.
Niall már ébren volt. De nem engedte el a kezem.
Mikor már meguntuk egymás bámulását, kiléptünk a házikónkból és az ebédlő felé vettük az irányt.
Már mindenki kint volt, Louis is aki egészen vidámnak tűnt. A lányokkal ült egy asztalnál. Mi is oda mentünk.-Képzeljétek, ma délután "haza" jöhet Harry!- újságolta Louis.
-Ez nagyon jó hír. -vett le Niall egy pirítóst egy tányérról.
-Igen, már alig várom, hogy megöleljem!- áradozott Lou.
Ma délután megyünk a zene múzeumba. Délelőtt pedig szokásosan azt csinálunk amit szeretnénk. Hívtak a fiúk focizni, de nem volt kedvem. A lányok hívtak kosarazni, a kisebbek pedig tollaslabdázni, de én mindet visszautasítottam. Nem volt kedvem semmihez. Csak ültem és gondolkodtam. Gondolkodtam, hogy mi lenne, ha...ha Niall és én, együtt lennénk. Mint egy pár. Fognánk egymás kezét, közös programokra mennénk, csókolóznánk és egyszer talán össze is költözhetnénk. De miért is jönne össze velem egy cuki, kedves, ártatlan szőkeherceg. Egy ilyen ronccsal, aki ilyenekről álmodozik és semmi érdekes sincs az életében. És ráadásul olyan meleg mint egy kályha. Le merném fogadni, hogy Niall hetero és rám csak egy barátként tekint. Vagy nem is tekint rám barátként, csak azért foglalkozik velem, mert megsajnált.
Egy idő után meguntam, már kint lenni, ezért bementem a kunyhónkba és hátra vetődtem az ágyon. A plafont bámulva folytattam a gondolkodást.
-Te mit csinálsz itt egyedül?- nyitott be Niall, majd leült az ágyára.
-Gondolkodok, egyedül.
-Nem szeretnél kijönni?
-Nem.
-Azt csináljuk, amit csak szeretnél! Naa, gyere ki! -bíztatott, de nekem nem volt erőm.
-Azt mondtam, hogy nem. -erősködtem.
-Mi a baj Zayn? Látom, hogy valami nincs rendben. Tudod, hogy nekem bármit elmondhatsz!
-Nincs semmi bajom, csak most kérlek hagyj egyedül!
-Zayn, mi a baj? - mondta gyanakodva.
-Semmi! Légyszíves, hagyj egyedül!- kiabáltam, mire Niall védekezően felrakta kezeit és kisétált a szobából.
Gratulálok Zayn! Ezt jól elcseszted! Az életben egyszer igazán szerelmes vagy valakibe és még ezt is képes vagy jól elcseszni. Nagyszerű. Jól hozod a formád Zayn Szerencsétlen Malik.
Délben, ebédnél Niall-ékhoz ültem, mert csak ott volt hely. Mellettem ült Hope, mellette Kylie, vele szemben ült Louis, mellette pedig Niall. Előttem nem ült senki. Niall nagyon furcsán viselkedett. Hozzám sem szólt, pedig általában úgy kezdi az evést, hogy mindenkit megkérdez, hogy telt a délelőttje. Hát tőlem nem kérdezte meg. Most haragszik rám?! Nagyszerű.
A múzeumba csak busszal tudtunk eljutni. Niall Louis mellett ült oda felé úton és szerintem ez nem azért van, mert megsajnálta, mert egyedül kell ülnie. És szerintem vissza felé is ülhetek, majd egyedül. Még szerencse, hogy vittem telefont, azt tudtam nyomkodni út közbe.A múzeum számomra nem volt nagy szám, de ahogy elnéztem a többiek oda- vissza voltak érte. Nekem pedig csak az járt a fejemben, hogy kérjek bocsánatot Niall-től.
Ő mindig kedves volt velem és segített, megértett. Erre mit kap tőlem cserébe?! Kaffogok és leordítom szegénynek a fejét. Gratulálok.
Annyira utálom magam! Egyszerűen borzalmas vagyok! A jó dolgokat mindig elcseszem. Ez vagyok én. Niall sosem tudna elviselni. Felesleges is gondolkodnom ilyeneken, hisz' lehetetlen, hogy mi bármikor többek leszünk ismerősöknél.Haza fele már a telefonom bújásához sem volt erőm, ezért csak az ablaknak döntöttem a fejem és nézegettem a tájat.
Mire visszaértünk a táborba, már fél 7 volt. Nem gondoltam volna, hogy eddig ott leszünk. Harry már ott várt minket. Louis rögtön a nyakába ugrott.-Harry jól vagy?- kérdezte, mintha az előbb nem teperte volna le.
-Persze, már semmi bajom, csak fáj még a kezem. -mondta Harry.
-Nagyon fáj? -ölelte Louis továbbra is.
-Nem vészes.- mosolygott Harry, majd még jobban hozzá bújt Louis-hoz.
Olyan cukik együtt, és boldogok. Bárcsak én is ilyen boldog lehetnék valakivel. Mondjuk, Niall-el.
-Zayn! -lengette előttem kezét Hope.- Minden rendben?
-Persze, miért?
-Csak mert csak bámultál magad elé percekig, de meg sem szólaltál. Nem azért Zayn, de ma nagyon fura vagy.-emelte fel szemöldökét Kylie.
Nagyszerű. Mindenkinek baja van velem?! Mivan ha én szeretek, akàr órákig is a semmibe bámulni?!
Mindegy, hagyjuk...-Zayn jössz felelsz vagy merszezni?-kérdezte Louis lelkesen, Harry kezét szorongatva.
-Legyen...-adtam be a derekam, de csak mert nem akartam, hogy még furábbnak nézzenek, hogy ahelyett, hogy felelsz vagy merszeznék, inkább egyedül depizek a sötétben. Így is elég kettyósnak néznek, jobb lenne nem rá tenni még egy lapáttal.
Sziasztok. Ééés ismént egy jó unalmas rész. 🙃
A felelsz vagy merszet inkább egy új részben akartam elkezdeni, mert megpróbálom minél jobban részletezni.
Addig is pusziii.😘💖2018.09.14
~L
💜
YOU ARE READING
Does he know? |Ziall ff| •Befejezett•
FanfictionZayn egy átlagos tini, aki szeret bulizni és minden mást, amit egy átlagos ilyen korú fiú szeret. Viszont, egyik nyáron a szülei beiratták egy zenetáborba. Zaynnek semmi kedve sincs menni, és egyáltalán nem is akar. De Niall, az ír fiú annál inkább...