Niall szemszöge
A nyár minden egyes napján sikerült beszélnünk egymással Zayn-nel. Többször is tudtunk találkozni kettesben, és mégtöbbször úgy, hogy Harry és Louis is ott van.
Mikor szeptemberben költöztem a koleszba, úgy tudtam, hogy Zayn-t nem vették fel.
Gőzöm sincs, hogyan, de nagy szerencsémre egy szobába kerültem Tommo-val és Hazza-val.
Először meglepődtem, mert a szobák 4 személyesek, de mi csak hárman voltunk. Nem sokkal később belépett Zayn. Pedig nekem azt mondta, hogy nem vették fel. Később azt mondta, hogy meglepetésnek szánta.Azóta Zayn-nel még szorosabb lett a kapcsolatunk. Már járt nálunk, Írországban is. Nagyon szeretjük egymást.
Harry és Louis ugyan úgy, mint eddig, egy tökéletes párt alkotnak. De van mikor nem lehet velük bírni...
A hónapok alatt négyünk barátsága is szorosabb lett.
Nem bántam meg semmit amit a nyáron tettem, és azt sem, hogy jelentkeztem ide. Hisz' akkor most nem lennék itt, a számomra legfontosabb emberekkel.
Sziasztooooook.
Bármilyen szomorú is, de elérkeztünk a könyv legutolsó részéhez.😭
Köszönöm mindenkinek aki olvasott, vote-olt és kommentelt!💘
Úgy imádom, hogy ilyen kedvesek vagytok!❤️❤️❤️
Tényleg köszönöm, mert akár csak egy komment is nagyon sokat jelent nekem!
Nah, de elég az érzelgőségből, az új könyvem címe Too much to ask lesz. (ha felkerül az első rész, mindenképpen szólok.😁)
Ez egy Larry-s könyv lesz, illetve van egy másik könyvem, ami szintén Larry-s. Akit érdekel olvasson bele, Sweet Creature címen fut. 😁❤️Na és most elérkeztünk ahhoz a részhez amit a legjobban vártam...
Lehet, hogy nem jó ötlet, de szeretnék belekezdeni egy NEM Larry-s könyvbe, de tanácstalan vagyok. Szeretnétek még egy Ziall könyvet vagy inkább Ziam vagy Niam...
Kérlek írjátok meg akár itt vagy privátban, hogy milyent szeretnétek, mert olyat nem szeretnék elkezdeni ami senkit sem érdekel!🙏🙏💘💘A következő könyvemig millió puszi mindenkinek és még egyszer köszönök mindent!!!🙏💘💋
YOU ARE READING
Does he know? |Ziall ff| •Befejezett•
FanfictionZayn egy átlagos tini, aki szeret bulizni és minden mást, amit egy átlagos ilyen korú fiú szeret. Viszont, egyik nyáron a szülei beiratták egy zenetáborba. Zaynnek semmi kedve sincs menni, és egyáltalán nem is akar. De Niall, az ír fiú annál inkább...