Kızlarla birer birer hazırlanıyorduk.Bende hazırlanmadan önce abimle konuştum.O almaya gelecekmiş bizi.
(Aynısı)
Bende hazirdim.Ardindan birer birer kizalrda hazırlandı.
Ben:Jisoo çok tatlı olmuşsun.
Jisoo:Sende öyle.
Jennie:Çok tatlısınız kızlar.
Rose:Çok şekeriz ya.
Gülmeye basladik.Ardindan telefonum çaldı abim gelmişti teker teker aşağı indik.
Nam: Güzeller harikasınız.
Jisoo:Teşekkür ederiz.
Rose:Sizde çok yakışıklı olmuşsunuz.
Nam: Teşekkür ederim.
Ben:Yeter Hadiyin zaten bu topuklar üzerinde durmak bir ölüm.
Nam:Sende güzelsin prensesim kıskanma.
Ben:Ben ve kıskanmak asla.
Nam:Peki hadi buyrun.
Teker teker hepimize kapıyı açmıştı.Gercekten yakışıklı olmuştu.
Partinin yapıldığı yere gelmiştik.Sanki herkes bize bakıyor gibi geliyordu.Abimle birlikte btsin masasına geldik.Onalrda çok yakışıklı olmuşlardır.
Rm:Çok güzel olmuşsunuz kızlar.
Rose: Teşekkür ederiz.
Jisoo:Sizde yakışıklı olmuşsunuz.
J-hope: Teşekkür ederiz.
Ben:Rica ederiz.
J-hope hep bana bakıyordu.En son dans şarkısı başlamıştı.kizalar dans ediyordu.Ben de abimin yanında durup onlari izliyordum.
Birden yanıma J-hope geldi ve dansa kaldırmak istedi.Bende abime baktım o da gözüyle onayladi bende kabul ettim.(medyada ki şarkı çalıyor)
Dans ederken gözgözeydik.Kalbim durmuştu galiba.Kulagima yaklasarak "umudun olmak istiyorum"dedi.Sarki bitmez hızlıca abimin yanına gittim.Ardindan bize şarkı söyletmek istediler.İlk rose,sonra Jisoo,ardından Jennie en son da ben;
(Şarkı)
Btsin sevdiğim şarkısını söylemiştim.İster istemez J-hope a bakarak söylüyordum.Buna dayanamayıp gözümü kapatarak söyledim.Ardindan şarkıyi bitirince sahneden indim ve bizimkilerin yanına gittim.Parti güle oynaya geçiyordu.Jungkook ve jimin şarkı söylemeye çıktı.
(Bu)
Eglenmistik.Parti gece yarısına kadar devam etti ardından parti bitince abim kızları ve beni evlerimize bıraktı.Bende son kez evimde kalicaktim.Yarin abimin evine tasinacaktim.Bunun için hem mutlu hemde üzgündüm.J-hopenin dediği kelimeyi düşünerek uyumuştum.Sabah olduğunda ilk şirkete gittim.Ardindan abimin attığı konuma bakarak evine gittim.Evi gerçekten kocamandı.Burda tek başına mı kalıyor yani.Hemen Zile basıp içeri girdim.
Nam:Hosgeldin evine.
Ben:Hoşbuldum.Tek mi yaşıyorsun?
Nam:Evet neden?
Ben:Ev kocaman.
Nam:Evet sana demiştim hatırlıyor musun?
Ben+nam:Büyüğünce ileride senide yanıma alıp sana bakacağım.
Ben:Unutur muyum?Ben hayata bununla tutundum.
Nam:Tutunmana gerek yok artık bundan sonra zorluk çektiğinde bende çekecegim.Eglendiginde bende eglenecegim.
Ben:Seni seviyorum abi.
Deyip boynuna atladim.Bugun burada kal yarın eve gidip oraya dans evine dönüştürür üz.Tamam mı?
Ben:Tamam.
Nam:Hadi gel bugün beraber eğlenelim
Ben:Olur.Ne yapacağız?
Nam:Ne yapmak istersin?
Ben:Bilemedim şimdi.
Nam:Lunaparka gidelim mi?
Ben:Aaa evet.Gidelim.
Nam:Yukarıda sana bir kıyafet aldım onları giymek ister misin?Bak bakıyım.
Ben:Ne gerek vardı.Giymek isterim sonuçta sen almışsın.
Nam:Hadi hazırlan bende sandviç falan yapıyım bakarız piknikte yaparız.
Ben:Peki.
Koşarak yukarı çıktım ve aldığı kıyafeti giydim.(Aldığı)
Hemen giyip koşarak aşağı indim.Dönerek abime nasıl olduğumu sorudum.
Nam:Çok tatlısın.Hadi hazır herşey bana yardım et bunları arabaya taşıyalım.
Abime yardım Edip piknik eşyalarını arbaya koydum.
Abim arabayı kullanırken abimin telefonu çaldı.Ekranda yazan yaizya bakinca.Sasirdim.
Nam:Efendim J-hope?
J-hope:Nerdesiniz?
Nam:Şuan kardesimleyim lunaparka gidiyoruz.
J-hope:Bizde gelebilir miyiz acaba?
Nam:Siz mi? Lunaparka mı?
J-hope:Evet çocuklar tutturdu gidelim diye.Hem kafa dagitiriz.
Nam:Peki gelin konum atarım ben size.
J-hope:Peki görüşürüz.
Telefonu kapatır kapatmaz lafa atldim.
Ben:Hangi tek olacaktık.
Nam:Napıyım abim gelmeyin mi deseydim?
Ben:Evet.
Nam:Olmaz onlar hemen gider zaten.
Ben:Emin misin?
Nam:Eminim.
Lunaparka gelmistik.Abimi de elinden tutup koşmaya başladım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Umut var mıydı?J-Hope
Teen FictionBir kız düşünün zeki mi zeki,güzel mi güzel çok tatlı bir kız.En büyük hayalide BTS grubunun çıkış yaptığı şirkette seçmelere katılmak bir army olarak da en çok sevdiği kişi ile tanışmak.. J-hope tabiki.... 3 kız arkadaş edinerek hayatını yeniden ya...