30.Bölüm

63 5 0
                                    

1AY SONRA
Bu bir ayda çok mutluydum evet hala tehdit mesajları alıyordum ama kimseye zarar gelmiyordu.Bugun yine konserimiz vardı hemde en büyük konserlerimizden birini verecektik.Sabah kızlarla beraber kahvaltı hazırlıyorduk.
Ben:Kızlar çok heyecanlıyım
Jisoo:Evet ya hayallerimiz yavaş yavaş gerçekleşiyor
Jennie:Hadiyin acele edelim de kahvaltı yapıp çıkalım
Rose:Aynn daha konser için pratik yapacağız.
Birden telefonum çaldı ve kızlardan izin isteyip telefonu açtım.
Ben:Efendim abi
Nam:Me yapıyorsunuz
Ben:Kahvaltı yapacaktık ne oldu
Nam:Sizin klipler hazırmış izlediniz mi
Ben:Ne hazır mı hayır izlemedik
Nam:Tamam o zaman şirkete gelin de idollerle birlikte izleyeceğiz
Ben:Peki hemen geliyoruz
Deyip telefonu kapattım.
Ben:Kızlar
Rose:Noldu
Ben:Kliplerimiz hazırmış
Jennie:Ne cidden mi
Jisoo:Bugün en güzel günümüz galiba herşey güzel
Ben:Aynn kahvaltı yapıp şirkete gitmeliyiz idollerle birlikte izleyecekmişiz
Jisoo:Ne idollerle mi
Jennie:İlk defa böyle bişi yapıyoruz
Ben:Galiba izlenme sayıları rekora gidiyormuş o yüzden şirketle beraber izleyecekmişiz
Rose:Tamam hadiyin yiyelim de hazırlanıp gidelim.
Kahvaltı yapıp odalarımıza çıkıp hazırlandık.

 (Ben)Ardından her zaman olduğu gibi ilk hazırlanan bendim ve kızları beklemeye başladım

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

(Ben)
Ardından her zaman olduğu gibi ilk hazırlanan bendim ve kızları beklemeye başladım.Yavaş yavaş kızlarda geliyordu.Ardından hep beraber abimin gönderdiği şirket arabasına bindik ve şirkete geçtik.
Şirkete girdiğimizde çok sessizdi.Oradan geçen bir çalışana idollerin ve menejerlerin nerede olduğunu sorduk oda büyük toplantı odasında olduklarını söyledi hemen teşekkür edip dediği yere gittik.Kapıyı çaldık.
Ben:Girebilir miyiz?
Pdnim:Buyrun
Rose:Geç kaldığımız için özür dileriz
Pdnim:Önemli değil Kızlar gelin oturun
Bütün idollere selam verip bize ayrılan yere oturduk.Tam karşımızda da Bts vardı.
Nam:Biliyorsunuz ki ailemizden bir grubun klipleri yayınlandı.Bizde daha izlemedik onlarda izlememiş hemen hep beraber izleyeceğiz ilk önce ilk kliplerini o çoktan yayınlanmıştı.Neydi adı?
Ben:As if it's your last
Dedim ve herkes gülümsedi ve ekrana dönüp izlemeye başladık.

(As if it's your last)
Hep beraber eğlenerek izliyorduk.Bazı idollerde ezberlemişse benziyorlardı bazıları ise yerinde duramayıp dans bile etmişlerdi.
Pdnim:İlk şarkınızla büyük bir başarı yakaladınız bile tebrik ederim
Jennie:Teşekkür ederiz
Nam:Şimdi de diğer ikinci klibiniz Whistle .
Ardından tekrar büyük ekrana bakmaya başladık.

(Whistle)
Bu şarkı da da saçlarım grimsi mavimsi bişiler olduğu için herkes şaşırmıştı.Şarkının rap kısmı gelince herkes eğlenmişti bile ben baya uyanmıştım.Jhope de bana bakıp gülümsüyordu ben galiba yanağında ki çukura düştüm siz devam edin.Herneyse devam edelim.
Pdnim:Tekrar tebrikler bu şarkıda yeni çıkmasına rağmen ilk günden ilgi gördü
Rose: Teşekkür ederiz
Nam:Tebrikler şimdi sırada boombayyah klibi
İzlemeye başlamadan önce jimin ve tae bin en sevdiğimiz şarkıları olduğunu söylediler.

(Boombayyah)
Bunu izlerken saçımı farketmiş olacaklar ki Bazı idoler bana baktı bende gülümseyip devam ettim.Bittikten sonra biz kızlarla bayağı utanmıştık.
Jin:Woha harikalar değil mi
Rm:Aynn efsane
Pdnim:Kızlar çok iyisiniz kısa zamanda bu ilgi zor
Nam:Tebrikler tekrar
Jisoo:Teşekkür ederiz
Nam:Peki devam edelim mi
Jungkook:Evet lütfen
Nam:O zaman biraz duygusal yapalım en son çıkardıkları daha doğrusu Soo'nun yazdığı STAY.

(STAY)
İzlerken biraz duygusallaşmıltım biraz da aklıma gelen kötü yorumlar ve Jhope u kaybetme korkusu yüzünden de biraz üzülmüştüm gözyaşlarımı silip kafamı kaldırdığımda karşımda bana bakan Jhope ile karşılaştım iyiyim demek için gülümsedim.Şarkının bittiğiniz jiminin sorduğu soruyla anlamıştım.
Jimin:Hey Soo sana diyorum
Ben:Ha evet Efendim pardon
Jimin:Neden senin bölümün az klipte
Ben:Çünkü ben yazdım zaten birde daha uzun yeri kendime versem görgüsüzlük olurdu değil mi hem benden daha güzel okudum grup üyelerim
Dedim ve gülümsedim diğer idollerde bu davranışımı beğenmiş olacaklar Kİ alkışladılar.Bizde kızlarla baya utanmıştık.
Pdnim:Tekrar ve tekrar tebrik ederim Kızlar çok iyisiniz böyle devam edin benim işlerim var gitmeliyim akşama iyi hazırlanın
Hepimiz ayağa kalkıp eğilerek selam verdik ve oturduk.Diğer idollerde izin isteyip çıktılar oda da sadece Kızlar Bts ve abim vardı.
Nam:Kızlar bende gidiyorum sizde beş dakikaya hazır olun gitmeliyiz.
Ben:Peki abi bb
Deyip hem biraz oturduk hemde biraz dinlendik.
Jimin:Soo bize biraz STAY'ni söyler misin?
Ben:Ne şimdi mi
Jhope:Evet dinlemek isteriz söylersen tabi
Ben:Tamam
Hemen dik oturduk ve biraz tebessüm edip Jhope dönüp devam ettim.Kızlar beni uyarıyorlardı ağlamamam için.
Ben:Bişi diyeceğim şarkıyı İngilizce söylememi ister misiniz
Rm:İsteriz vallah
Ben:Peki öhöhöm

(STAY english)
Söylerken biraz da gözlerim kapalı söylüyordum tam açtığımda karşımda Jhope gördüm ve güldüm ardından bitince alkışladılar.Tam konuşuyorduk Kİ içeri çalışan giriş ve bizi beklediklerini söyledi bizde hemen ayrılıp abimle konser yerine gitmek için hazırlandık ve arabaya bindik.

Umut var mıydı?J-HopeHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin