26.Bölüm

71 3 0
                                    

1AY SONRA
Olanlar üzerinden bir ay geçmişti.Bu bir ayda kötü yorumlar almıştım.Yarında ödül töreni vardı.Güçlü olmalıydım.Şuan prova yapıyorduk.Jhope ile de bu bir ay boyunca çok güzel zamanlar geçirmiştim.

Pratik yaparken yoruluyorduk.Ama yapacak bir şeyimiz yoktu bu yolu biz seçmiştik.

Bir çok pratik yapmıştık.Yorulmuştuk abim gelip dinlenmemizi söyledi ve gitti.Bizde kızlarla evimize gittik.Güzelce dinlendik.
Ertesi gün
Sabah güzelce uyandık şirkete gittik son pratikleri yaptık ve akşam için hazırlanmaya başladık.Bu iki gündür Jhope ile konuşmamıştık.Kızlarla saat 4-5 gibi hazırlanmaya başladık.Maskeler yaptık.Ardından ödül töreninin yapılacağı yere gittik.Bts daha yoktu.Son hazırlıkları yaptık ve kulise gittik giyindik.İlk önce hepimiz beyaz giydik gelin gibi olduk.Kırmızı halıya öyle çıkacaktık.

Ellerimize birer tane çiçek aldık be hazırdık

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Ellerimize birer tane çiçek aldık be hazırdık.Son hazırlıklar bittiğinde kırmızı halıdan geçip yerlerimize oturduk ama bts bizden sonra geldi çok yakışlı olmuşlardı.Onlar bizi görmemişlerdi.Herkes hazırdı be tören başladı.
Sunucu1:İlk önce törene başlamadan önce bir ödülümüz var aslında bu ödül bütün gruplara verildi ilk çıkış yaptıklarında şimdi de sıra bu gruba geldi.Son aylarda çok şey atlattılar he ki bir üyesi zor zamanlar geçirdi.
Sunucu2:Aynn öyle izninle bu ödülü ben açıklamak isterim.Emin ki bu ödülü alacaklarından haberleri yoktur.Zorluklara karşı ayakta duran grup yani en yeni ve azimli grup BLACKPİNK tebrikler
Biz birbirimize sonra abime baktık ve ağlayarak sahneye çıktık.Bts bize bakıyordu hem gelin gibi giyindik hemde ağlıyoruz.Ödülü kim alacak diye bakışırken kızlar beni gösterdi ve ödülü ben aldım.
Sunucu1:Bir şeyler söylemem ister misiniz?
Ben:Tabiki öncelikle;1-2-3
Kızlar:Merhaba biz blacpink tanıştığımıza memnun olduk.
Ben:Öncelikle teşekkür ederim ağladığım içinde özür dilerim.Böyle bir ödül alacağımızı bilmiyorduk bize de sürpriz oldu teşekkür ederiz.Kızlar siz konuşmak ister misiniz?
Kızlar devam etmemi söyledi bende ettim.
Ben:Evet bir ayda çok şey yaşayan üye benim çoğunuz biliyorsunuzdur.Ben bu yola bunları bilerek geldim yani beni sevende olucak sevmeyende hatta benden nefret edende ama ben beni sevenler için uğraşıcam ve bu deli kızlar için ayakta kalıcam.Ben her zaman ayaktayım.Güçlü olucam blinkler merak etmeyin sizi seviyoruz.
Deyip yerlerimize geçerken abim geldi ve performans sergileyeceğimizi söyledi.Bizde üstümüzü değiştirmek için kulise gittik.
Giyindik ve sahneye çıktık.

Performans sergilerken hırslı ve bir o kadar da güçlü söylüyordum Kİ iyi olduğumu görsün herkes diye ardından Bts çıktı.

Onlarda efsaneydi.Ardından sırayla;MAMAMOO,WANNA ONE,TWİCE,EXO,RED VELVET.....gibi gruplar çıktı.Ardından ödüller verildi ve son iki ödül kaldı.
Sunucu2:En iyi albüm...BANGTAN SONYEONDAN TEBRİKLER

Baya sevinmişlerdi bizde onlar adına çok sevindik.Ardından;
Sunucu1:BTS'i tebrik ederiz sırada en yeni artist BLACKPİNK TEBRİKLER

Çok sevinmiştik.Ödülü ben çiçeği ise Rose aldı.Konuşmayı benim yapmamı istediler.Bende eğlenerek yaptım.Yerlerimize geçerken her yer karanlıktı çünkü sırada btsin  performansı vardı merdivenlerden inerken kaydım ve düştüm bileğimi incittim hemen işlememle abim yanıma geldi ve beni kulise götürdü.

Umut var mıydı?J-HopeHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin