32.Bölüm

46 2 0
                                    

Dün gece çok güzeldi herşey tam bir rüya gibiydi.Sabah umudumun günaydın mesajı ile uyandım ve biraz yatakta onunla konuşmaya başladık.
Ben:Aşkım nasılsın?
Jhope:İyiyim aşkım sen?
Ben:Bende iyiyim ne yapıyorsun?
Jhope:Kahvaltı yaptık birazdan Şirkete geçicez ya siz?
Ben:Biz daha kahvaltı yapmadık daha doğrusu ben yeni uyandım.
Jhope:Demek yeni uyandım seni özledim hemen gelin
Ben:Bende seni özledim Peki şimdi gitmem gerek Kızlar çağırıyor dikkat et kendine
Jhope:Sende dikkat et seni seviyorum
Kızlar ben Yorgun'um diye her sabah üçü birlikte kahvaltı hazırlıyorlardı onlara nasıl teşekkür etmeliydim bilmiyorum.Hemen üstümü değiştirmeden önce bir duşa girdim.

Jhope'nin ağzından
Soo'yu çok seviyordum ama bu aralar çok değişik davranıyordu.Yani iyi değildi benim bilmediğim ne olabilir ki.Öğrenmenin tek yolu var nam ile konuşmalıydım.Üyelerle beraber dans pratik odasındaydık.Dinlenmek için yere oturduk.
Ben:Gençler Soo size bişiler söylüyor mu?
Jimin:Ne gibi hyung?
Ben:Bilmiyorum her hangi bişi
Rm:Hayır ama bu aralar değişik davranıyor
Jin:Evet bişi saklıyor gibi
Jhope:Acaba nam biliyor mudur?
V:Olabilir abisi sonuçta.
Jungkook:Abisinden de bişi saklamaz herhalde
Suga:Sen en iyisi abisiyle konuş
Rm:Ama önce bence Soo ile konuş
Ben:Ne diyeceğim ki benden bişi saklıyor musun diye mi sorayım
Jin:Evet neyi merak ediyorsun sor işte
Ben:Peki
Biz konuşurken jimin birden elinde ki telefona bakarak bağırdı
Jimin:AAAAaaaa!
Ben:N-ne oldu?
Jimin:Şu yorumlara baksanıza
Ben:Ver
Deyip elinden telefonu aldım.Gördüğüm kötü ve iğrenç yorumlar karşısında dona kaldım.Ben dalmıştım elimden telefonu birden Rm aldı.
Rm:Ne nasıl yaparlar ona bunu?
Suga:Çok kötü şeyler söy-hey nereye Jhope?
Ben:Soo'nun yanına
Jin:Daha gelmemişlerdir sen söyledin daha evde olduklarını
Ben:Olsun dans pratik odalarında beklerim.
Deyip çıktım.

Soo'nun ağzından
Duş aldıktan sonra çıktım ve yüzüme bir kaç maske yaptım ardından kremlerimi de sürüp banyodan çıktım dolabımı açtım ve kıyafetlerimi çıkardım.

Soo'nun ağzındanDuş aldıktan sonra çıktım ve yüzüme bir kaç maske yaptım ardından kremlerimi de sürüp banyodan çıktım dolabımı açtım ve kıyafetlerimi çıkardım

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

(Giydiğim)
Altıma da beyaz bir spor ayakkabı giydim.Saçımı da kendi halinde bırakmıştım.Galiba artık kötü yorumlara aldırmamalıydım.Ama ya BTS e ya da BLACKPİNK  üyelerine bir şey olursa diye aklımın bir köşesinde bir şey içimi kemirmiyor değil.Kızları daha fazla deli etmemek için aşağı indim ve kahvaltı masasına oturdum.Kızlarla güle oynaya sohbet ederek öylece kahvaltı faslını da bitirmiş bulunmaktaydık.Hemen arabaya binmiştik.Artık taksilerle uğraşamıyorduk bu yüzden de şirketten özel araba geliyordu.Şirkete geldiğimizde Jhope'nin yanına gitmeden önce pratik odamıza gittik.Kapıyı açtığımızda karşımda Jhope'u gördüm ama sinir küpü gibiydi.Ben girdiğimde birden kolumdan tuttu ve asansöre bindirdi.Hala kolumu sıkıca tutuyordu.Konuşmalı mıydım bilmiyorum ama sonunda asansörün kapısı açıldı ve şirketin en tepesine çıkmıştık.Ben kolum diye sayıklıyordum ama Jhope sinirden beni duymuyordu en sonunda kolumu çektim.
Ben:Yeter kolum acıdı Ne yapıyorsun?Neyin var senin?İyi misin?
Jhope sinirden etrafa bakıp duruyordu gözlerime bakmıyordu bile.İki elimle kollarımdan tuttum ve sarsttım.
Jhope:İyiyim ya iyiyim benden sakladığın herşey öğrenince çok iyi oldum
Ben:B-ben ne şaklamışım senden
Jhope:Neden antilerden bahsetmedin neden ya neden?
Ben:Be-
Jhope:Neden her zaman tek başına savaşıyorsun neden bir kere de yardım istemiyorsun neden gelip de bana anlatmıyorsun neler çekmişsin gözümün önünde ve benim haberim yokmuş.
Ben:Biraz sakin ol olur mu şuan sinirlisin
Jhoep:Sakin falan olamam ben
Ben:Sakin olmaya çalış konuşalım yoksa yanlışlıkla da olsa bir birimiz kıracağız.
Jhoep:Sakin olmama gerek yok sen beni kırdın şuan zaten bana anlatmayarak sanki senin sevgilin değilmişim gibi davrandın
Ben:Anlatmadım evet anlatmadım neden anlatmadım biliyor musun?
Jhope:Bilmiyorum çok merak ediyorum neden bahsetmediğini
Ben:Bahsetmedm çünkü sana zarar gelir diye korktum kızlara zarar gelir diye korktum BTS'e zarar gelir diye korktum anladın mı sadece korktum korkmak suçsa evet suçluyum.Size çaktırmamak için neler yaptım nasıl uğraştım biliyor musun "beni üzgün görmesinler güçlü gözükmeliyim yoksa her iki grupta benim yüzümden dağılmak zorunda kalır dik dur" dedim kendi kendime.
Jhope:Yine de söylemeliydin tek başına ağır yükler taşımamalısın ben varken.Neden senden öğrenmek varken internetten öğreniyorum Ayrıca artık kimseye zarar gelmez senin sayende bize zarar geldi.Bak ne haldeyiz?
Ben:Ne haldeymişiz?
Jhope:Halimize bak Ne birbirimize güveniyoruz Ne de başka bişi her şeyi saklıyoruz bu böyle mi olacak her seferinde?
Ben:Sizi zor duruma düşüreceksem evet hep böyle olacak
Jhope:Olmasın o zaman bundan sonra BTS'i düşünme senin değişinle  zarar veremezsin artık
Ben:Nasıl yani?
Jhoep:Nasıl mı zarar verdiğini verdin zaten bize zarar verdin bitti tamam mı bitti düşünme artık beynini  aklını kalbini yorma bunlar için.
Ben:N-ne n-nasıl ya?
Jhoep:Böyle ufak şeyleri benden saklıyorsan bana söylemeyip ben başka yerden öğreniyorsam bitmiştir zaten.Seni artık sevmiyorum.
Dedi ve arkasını dönüp gitti.Hemen arkasından yürüyüp önüne geçtim ve kollarıyla sarstım.
Ben:GÖZLERİMİN İÇİNE BAK VE BİR DAHA O KELİMELERİ SÖYLE İNANMIYORUM SANA YALAN SÖYLÜYORSUN
Jhope:BEN SEN DEĞİLİM YALAN SÖYLEMEM SE-Nİ SEV-Mİ-YO-RUM OLDU MU?
Ben o anda yıkılmıştım ellerimi kollarından yavaşça çektim ve bıraktım Jhope da yanımdan geçt git ben orda yere çöktüm ve ağlamaya başladım ağlamakla karışık birazda bağırıyordum.

Jhope'nin ağzından
Onun gözlerine bakıp "seni sevmiyorum" demek beni öldürse de dedim artık bitti bana güvenseydi söylerdi yapacak bişi yok asansöre binerken Soo'nun ağlama sesiyle bağırma sesi karışımı sesler duyuyordum bu kalbimi çok kötü yapsa da yapacak hiç bir şeyim yoktu.
Asansöre binip bizim pratik odamızın önüne geldim.İçer girdim içerde Kızlar da vardı.
Rm:Ne oldu?
Ben:Hiç
Jimin:Hyung iyi misin?
Ben:Evet
Suga:Emin misin?
Jin:Soo nerde?
V:Ne konuştunuz?
Ben:Yeter artık ama kendisine sorarsınız
Jennie:Nerde o?
Ben:En üst katta
Rose:Ne yaptın?
Ben:Ona sorun dedim.
Kızlar hemen odadan çıktılar.
Jungkook:Hyung iyi misin cidden?
Ben:Hayır tabiki nasıl iyi olayım?
Rm:Ne oldu?
Ben:Ne mi oldu tartıştık
Jin:Kıza salak saçma şeyler söylemedin dimi
Jimin:Hyung kız senin kötülüğünü istese böyle saklamz dimi
Ben:Ayrıldık....
Çocuklar:Ne!!!!
Ben:Duymadınız mı ayrıldık dedim
Jimin:Hyung kim ayrılmak istedi?
Ben:Ben
Suga:İyi halt ettin gerizekalı
Ben:Ne be?
Rm:Neyse sakin olun düzelir inşallah sinirden söylemişlerdir birbirlerine.
Jimin:Unnie ne durumdadır acaba?
Jungkook:Nasıl hissetmiştir acaba?
V:Yanına mı gitsek?
Ben:Susacak mısınız?
Jin:Sısun maknealar siniri yatışsın azıcık.
Dedi ve herkesi susturdu hyung.Ardından çalışmaya başladık tabi buna çalışmak denirse aklım Soo da olduğu için hiçbir şey yapamıyordum.
Jimin:V ve jungkook benimle gelin
V:Neden?
Jungkook:Nereye?
Jimin:Soru sormayında gelin yolda anlatırım
Dedi ve üçü birlikte çıktılar bizde dinlenmek için yere oturduk bende yattım ve gözlerimi kapattım.Ama her kapatışımda demin olan olaylar gözümün önünden geçiyordu.

Jimin'nin ağzından
V ve kook ikilisini aldım ve odadan çıktım.
V:Ne oldu?
Kook:Nereye gidiyoruz?
Ben:Susun da söyliyeyim.Soonun yanına gidelim bakalım Ne halde Kızlarla ne yapıyor.
Kook:Haklısın
V:Gidelim
Asansöre bindik ve en üst kata gittik.

Soo'nun Ağzından
Yıkılmış vazıyetteydim ne yapacağımı bilmiyordum.Şuan sadece bağırmak ve ağlamak istiyordum.Bir dubara yaslanıp yere oturdum.
Rose:Soo!
Kızların sesini duymam ile kafamı çevirdim ve kızları karşımda görünce dayanamadım ve koşarak sarıldık ve ağlayarak yere çöktüm.
Ben:K-Kızlar 😭😢
Rose:Sakin canım sakin ol
Jennie:Jhoep yi öldüreceğim
Jisoo:Ağlama güzelim sıkma canını
Ardından ayrıldık ve yere oturduk.
Ben:Kızlar sevmiyorum seni sesi gözlerimin içine baka baka sevmiyorum dedi.
Jisoo:Ağlama canım ağlama
Jennie:Bizde üyelerin yanındaydık.Onlarda telefondan öğrenmişler yorumlara bakarken.
Rose:Üzme kendini sinirlisiniz ikinizde sakin ol geçer ağlama bitanem
Ben:Ama çok seviyorum onu neden her sevdiğim gidiyor anlamıyorum.Kızlar ben gruptan kısa süreliğine ayrılsam mı?
Kızlar:Hayır
Rose:Döverz bak seni
Jisoo:Kendine gel
Jennie:Saçmalama sen bize lazımsın
İyice ağlayıp sarıldım sıkıca.

Jimin'in ağzında
Çatı katına çıktığımızda karşımızda gördüğümüz manzara ile Soo ya çok üzülmüştük.Soonun söylediği cümle ile birbirimize baktık.
Soo:Kızlar gruptan kısa süreliğine ayrılsam mı?
Kızlar ise bu duruma çok kızdılar.Ben yanına gidip sarılmayı düşündüm ama v beni tuttu ve Kızlarla yanlız bırakmamız gerektiğini söyledi.Kook ise neredeyse ağlayacaktı bile bizde hemen.Üyelerin yanına odaya gittik.
Yerden yatan Jhope yi uyuyor zannedip konuşmaya başladım
Ben:Soo çok kötüydü
Jungkook:Hyung Soo ya seni sevmiyorum demiş gözlerinin içine Baka baka.
V:En önemlisi ise Soo gruptan ayrılmak istedi
Jhope:NE NASIL YA?
Hepimiz Jhope baktık aldırmadan devam ettik.Haketmişti ama bunları çok fazl alet söylemiş herhalde ekzıın hali perşandı.
Rm:Ne!
Suga:Oha
Jin:Cidden mi?
V:Evet ama Kızlar izin vermediler hatta çok kızdılar
Jimin:Soo çok perişandı ya gerçekten
Jhoep:Susun artık ya ben yurda gidiyorum
Dedi ve odadan çıktı.

Umut var mıydı?J-HopeHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin