2.Bölüm

255 14 8
                                    

Bir hafta boyunca çalışmıştım.En büyük hayalim olan BİGHİT seçmelerine katılma şansını kazanmıştım artık heyecanlıydım.Hemen üstümü giyinmek için sabahın köründe kalktım duş aldıktan sonra kombin yaptım ve;

Hemen üstümü giyinmek için sabahın köründe kalktım duş aldıktan sonra kombin yaptım ve;

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

(Ben)
Bunları giyip cantama da dans kiyafetimi koydum.Hemen taksiye binip BİGHİT binasınin önüne geldim.İceri gidecektim ama heyecanlıydım hemen bir nefes alıp verdikten sonra girdim.Beni bir kiz karşıladı.Kim olduğunu bilmiyordum.
-Hosgeldin seçmeler için değil mi?
Ben:Evet.
-Hemen şöyle geçip üstünü degistirebilirsin.
Ben:Teşekkür ederim.
Gösterdiği soyunma odasına girip;

Gösterdiği soyunma odasına girip;

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

(Kıyafet)
Üstümü giyindim.Ardindan odadan çıkıp  "seçmeler"yazan kapıyı açıp içeri girdim.İcerde bir sürü maskeli insanlar vardı.Acaba BTS grubu da burda mı? J-hope da burda mıdır?Eğer burdaysa rezil olmamalıyım.İceri Pd'nim olduğunu söyleyen bir adam girdi ve sırayla dans etmemizi söyledi.Tam ben dans etmek için kalktığımda içeri abim girdi ve pdnime sela verip yanına oturdu.Bense sokta kalmıştım.Bana bakıp gülüyordu bense surat vermiyordum.Hemen gidip istediğim müziği actirdim.Zor bı kareografiydi ama yapmalıydim.

(Kareografi)
Bitmişti bende bitmistim.Cok yorulmuştum.Herkes sergiledikten sonra secilenleri teker teker saydilar.
Pd'nim:Young Soo.
Adımı duyar duymaz çok şaşırmıştım.Sevincten ağlıyordum.İcerde 4 kişi kalmıştık.Hepimizin sesini de dinlemek istediler.Maskeli olan yedi kişi maskelerini çıkarmışlardı.Ciglik atmamak için kendimi zor tutuyordum.Da abimin burda ne işi vardı.Diye düşünurken yanımıza geldi ve kendini tanıttı.
Nam:Merhabalar ben Young nam.Kim seçilirse onun menejeri olacağım.
Duyduğumla çok şaşırdım.Kaynar sular dökülmüştü üzerime.
Pd'nim:Evet kizlar sırayla şarkı söyleyeceksiniz.ilk kim başlamak ister?
*Merhabalar ben jisoo.
Kiz çok tatliydi.
/Merhabalar ben jennie.
Sırayla söylüyorlardi.Tam ben çıkacakken diğer kişi çıktı.
×Merhabar ben Rose.
Bu kızdan sonra da bendim.
Pd'nim:Evet sona kalan kiz sıra sende.
Ben:Evet efendim.Merhaba ben de Soo.
Performansıma başlarken şöyle bir göz gezdirdim J-hope!BTS beni izliyordu.Onlarda yetmezmiş gibi bir de abim.Heyecan yapmamaliyim.

(Btsin şarkısını coverlamıştım)
Şarkım biter bitmez Pd'nim konuşmaya başladı.
Pd'nim:Siz hepiniz çok iyisiniz grup olmak ister misiniz?
Bizde kızlarla birbirimize bakıp duruyorduk.
Pd'nim:Soo ve Jennie siz ikiniz rapper,Jisoo ve Rose da vokalist.Soo sen vokalisttir  olabilirsin Nedersiniz? Düşünün olur mu?Yarın haber verirsiniz.
Deyip çıktı.Abim hemen yanıma geldi BTS hala bizi izliyordu.
Dedikten sonra çıktı.Bts de kendi aralarında konuşuyorlardı.Yanima abim geldi.
Nam:Çok iyiydin.
Ben:Teşekkür ederim.
Nam birden elimi tuttu elim hala yanikti acıyla Biraz inledim.O arada J-hope ile göz göze geldim.
Ben:Burda bırak beni gerçekten bağırmak istemiyorum.
Nam: Özür dilerim iyileşmedin mi?Doktara gidelim mi?
Ben:Gerek yok benimle ilgilenme bu kadar.
Deyip kolumu çektim ve kızların yanına gittim.Abimde üyelerin yanına ben abimi J-hope da beni izliyordu.Baya yakındı abim üyelere.Neyse deyip kızlarla kaynaşmaya başladım.Jennie ile oynarken elimi sıktı.Bende acıyla bağırıp lavaboya gittim.Kizlar hemen peşimden geldiler.Abim de meraklı ve endişeli gözlerle arkamdan baktı.
Jennie: Özür dilerim iyi misin?
Ben:İyiyim.
Rose:Ne oldu eline.
Jisoo:Evet yandı dimi şimdi de sıktığımız için kanıyor dimi.
Jennie:Bekle ben sana ilkyardım çantası getireyim.
Ben: Teşekkür ederim.
Jisoo:Nasıl oldu bu?
Ben:Sonra anlatırım.Uzun hikaye.
Rose:Jennie geldi getir Jennie.Soo biraz yanabilir.Dayan olur mu?
Ben: Önemli değil.
Kızlar elimi sarmıştı.Hep beraber dans odasına girdik.

Umut var mıydı?J-HopeHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin