11.Bölüm

97 6 0
                                    

Sabah uyandığımda bir gariptim.İcim kıpır kıpırdı.Hemen banyoya gidip yikandim.Saçımı yapıp üstümü giyinmek için dolabı açtım.

Saçımı yapıp üstümü giyinmek için dolabı açtım

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

(Kombin)
Hemen bir şort üst alıp giydim.Bugun şirkette fazla işimiz yoktu.Klibimizde öğlen dijital platformda yayınlanacaktı.İsimiz biter bitmez evime gidip orayı dans evine dönüştürecektik.Heyecanliydim.Kizlarda uyanmıştı.Asagi indigimizde suga hala uyuyordu.Abim ve Jin Hyung yemek yapıyorlardı.Jimin,taeyhung ve jungkookta koşuşturuyorlardi.Abimin yanına gittiğimde önüme birden J-hope geçti.Korkmustum.Aklima o akşam geldi.Uff utandım inşallah yanaklarım kizarmaz.Heo beraber masaya oturduk.
Nam:Ee kızar heyecan var mı?
Jisoo:Hemde ne .
Jennie: Evet.
Rose:Bundan sonra ne yapacağız peki.
Ben:Şarkılar yazmaya klip çekmeye devam edip konserler vereceğiz ve bu yaptığımızın karşılığında da blinklerimiziden sevgi ve saygı alacağız.
J-hope: Efsane konuştun soo.
Rm:Evet sevgi ve saygı en önemli şey.
Jimin:Blink?
Ben:Hayranlarımızın adı.
Jungkook:Peki Lideriniz hanginiz?
Rose:Biz bir lider belirlemek istemedik.
Jin:Sebep?
Jennie: Çünkü biz arkadaş gibiyiz eğer bir problemimiz olursa unniemizi ararız.
Ben:Peki.ya sizin diye sorucam ama boser biliyoruz.
J-hope:Söyle bakalım o zaman.
Ben:Peki.Lideriniz Rm hyung.Ana dansçının sen ve jimin.Raperlariniz sen suga ve Rm Hyung.Vokalistleriniz Jin,jungkook ve taeyhung oldu mu?
J-hope:Oldu.
Nam:Soo canım şirkette iş yok zaten sadece Klibiniz için bir belgelere bakmamız gerek ardından sana söz verdiğim şeye başlayalım.
Ben:Neydi abi?
Nam:Neydi?
Ben:Aaa dans evi.Yasasin.
Jisoo:Neyden bahsediyorsunuz bitanem.
Ben:Benim bighite ve abimle karşılaşmadan önce yaşadığım bir ev vardı.O evi satamıcamız için onun yerine müzik ve dans evi olarak kullanacağım.Tabi ki sizde.
Jennie:Yaa çok iyi fikir.
Rose:Haklısın evini merak ediyorum gelebilir miyim?
Jisoo:Bende.
Jennie:Bende.
Ben:Sakin kızlar sakin olun.Gelebilirsiniz tabiki.Ama yanınıza eşya kıyafet alın boya falan yapacağız batabilirsiniz.
Jennie:Sen merak etme.
Jisoo:O bizde.
Rose:Nam Hyung bir şey sorabilir miyim?
Nam:Tabiki.
Rose:Acaba Soo kime benziyor?
Abim bana baktı.Annem demesin.Diye dua ederken;
Nam:Bana.
Hep birlikte güldük.Ardindan hazırlanıp arabalara bindik.Abum ve kizlar abimin arabasıyla BTS de kendi arabalarıyla şirkete geldik.Herkes biz kızlara bakıyorlardı.Bu çok harika bir histi.Hemen abimle birlikte toplantı odasına gittik.
Pdnim:Merhaba.
Ben:Merhaba.
Pd'nim:Kızlar harika iş çıkarmışsınız.
Rose:Teşekkür ederiz.
Pd'nim:Bugünde hep birlikte izleyip dijital platforma yayınlayacağız.
Jennie:Aaa çok heyecanlıyım.
Jisoo:Ondan sonra peki Pd'nim.
Pd'nim:Ondan sonra begenmelere bakacağız.Eger diğer kız gruplarından daha başarılı olursanız ödül alacaksınız.
Ben:Cidden mi?
Hep birlikte izlemeye başladık.İzlerken kızlara dikkat ettim gerçekten çok mutluydular.Klip bitince platforma yükledik.Ardindan dagildik.
Nam:Kızlar hadi bakalım başarılar.İyi iş çıkardınız.Simdi sizin çoğunlukla vakit gecireceginiz eve yani dans ve müzik evinizi gidelim.
Ben:Evet.Kizlar biraz küçük olabilir ama eşyalar kalkınca büyük gözükebilir.
Jisoo:Bende sabırsızlandim.
Jennie:Bende sabırsızlanyorum.
Rose:O zaman hemen gidelim.
Ardından hep birlikte arabaya binip evime geldik.
Jisoo: Güzelmiş.
Rose:Bencede hatta şuraya boylu boyunca ayna koyarsak tam bir dans prova odası olur.
Ardından diğer odaları gezmeye başladık.
Jennie:Şuraya da müzik aletleri koyarsak efsane olur hatta biz burda şarkı sözü bile yazarız.
Nam:Kızlar hatta ve hatta banyo ve mutfağınızda var.Butun gününüzü burda geçirirsiniz siz şimdi.
Ben:Tabiki abi.
Derken kapi çaldı.Abim kapıyı açmaya gittiğinde bizde kızlarla dans ediyorduk ki gelen kisilerle durakladik.
Rm:Kolay gelsin kızlar.
Rose: Teşekkür ederiz.
J-hope:Yardıma ihtiyacınızı vardır diye geldik.
Jisoo:Hosgeldiniz .
Jimin:Yardım ederiz.
Jungkook:Her konuda.
Jin:Mesela aciktiniz mi ben devreye gireceğim.
Taeyhung:Mesela yoruldugunuz zaman ben yapacağım.
Suga:Ardından uyumak isterseniz ben sizin yerinize uyuyacağım.
Ben:Sağol ya suga.
Hep beraber güldük.İşe koyulmadan önce kızlarla konuştuk.
Ben:Kızlar hep birlikte kararlaştıralım.
Jisoo:Olur.
Jennie:Neyi mesela?
Rose:Bence ilk duvarları boyamalıyız.
Ben:Hangi renk istersiniz ben pembe isterim.
Jisoo+rose:Mavi.
Jennie: Şöyle yapalım bende bu arada pembe istiyorum.Bir duvarı pembeye diğerini maviye boyuyalim sonuçta bizim prova odamız.
Ben:Mantıklı aslında.
Jisoo:Sen zekisin xmxmkx.
Rose:Evet.
Ben:Abi boya almaya gider misin?
Nam:Tabiki cnm hemen siparişleri ver alıp geliyim.
Jimin:Biz gideriz Hyung.
Jungkook:Aynn biz gideriz.
Ben:Bı kutu pembe boya bir kutu da mavi boya.Kizlar bu arada müzik odamız?
Jisoo:AA evet.
Rose:Kızlar aslında aklımda bir fikir var ama.
Jennie:Bana söylediğin mi?
Rose:Evet.Muzik odasını siyaha boyayıp.Pembeylr blackpink yazsak olur mu sizce ne dersiniz?
Ben:Hemde çok güzel olur.O zaman bir kutu da siyah boya lütfen.
Nam:O zaman siz gidin gençler.
Jimin:Derhal.
Ben:Şimdiden teşekkürler.
Jimin ve jungkook gitmişlerdi.Bizde eşyaları taşımaya boşaltmaya başladık.Birden bizim şarkımız çalmaya başladı.(medyada)Hepimiz birbirimize bakıyorduk.
Taeyhung:Biraz eğlenelim ama dimi.
Kızlarla birbirimize bakıp gülüyorduk.Ben tam bir şey kaldırıncakken J-hope gelip kaldırdı.
Ben: Teşekkür ederim
J-hope:Rica ederim.
Hem müzik dinliyor hemde iş yapıyorduk.

Umut var mıydı?J-HopeHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin