27.Bölüm

66 3 0
                                    

Kulise geldiğimizde hemen sağlık ekipleri geldi ve bileğime sprey sıktılar sadece burktuğum için biraz zedelendiğini söylediler.Ardından gittiler onlar çıkarken içeri Jhope girdi ve yanıma geldi.Alnımdan öptü.Ödül töreni biter bitmez evlere dağıldık.Yarın ilk konserimizi verecektik.Akşam güzelce uyumak için kafamı yastığa koydum.Aniden telefonuma jhopeden iyi geceler mesajı aldım bende iyiyi geceler yazıp uyduydum.

Sabah olduğunda ben uyurken kızlar kahvaltı hazırlamıştı.Ardından Rose gelip beni uyandırdı ve aşağı indik.
Ben:Günaydın kızlar
Jisoo:Günaydın
Jennie:Nasılsın iyi misin
Ben:Daha iyiyim
Hep beraber kahvaltı yapıp şirkete gittik.Şirkete girer girmez abimin yanına gittim.Abim bu sefer pdnimin yanındaydı bende hemen yanlarına gittim ve kapıyı çalıp içeri girdim.
Ben:Size bişi göstermem gerek
Nam:Göster bakalım
Telefonumu çıkarım gelen mesajları gösterdim.
Pdnim:Bunlar çok kötü olmuş sana ve grubuna hatta Jhope a bile zarar verebilir
Ben:Hayır ne Jhope ne kızlara bir şey olmasın olacaksa bana olsun
Ardından biraz konuşup kızların yanlarına gittim.Kızların haberi yoktu mesajlardan.Olmamalıydı da.Olursa enerjileri düşer.Kızların yanına gelip akşam ki konsere hazırlandık.

Konser vakti gelip çattı konser alanında son provaları yapıp kulise girdik.Fakat içeri de BTS'i beklemiyorduk.Ben hemen Jhope sarıldım.Ardından üyelere selam verdim.Oturduk ve getirdikleri atıştırmalıkları yedik.Ardından BTS'i uğurlamak için çıktığımızda bizi bir kız fotoğrafımızı çekmişti Jhope bunu farketmemiştim.Ben ne yapacağımı bilemedim.Uğurladıktan sonra konser için giyinmeye gittik.Hazırdık artık sahneye çıkabilirdik.

İlk şarkımızı söylerken üzgün olduğumu çaktırmamaya çalıştım ama hayranların arasında Kİ bazı kişiler tehditler savuruyorlardı ama aldırmadan devam ettim.

İkinci şarkımızı da söyledikten sonra koşarak kıyafetlerimizi değiştirmeye başladık.Makyajlar saçlar hızlı hızlı olmalıydı.Biter bitmez son şarkımızı da söylemek için sahneye çıktık.

Çok yorulmuştuk.Konser bitmişti ama biz hala sahnedeydik.Antilerin sesini duyamıyordum daha çok blinklerin sesi vardı ve bu beni mutlu etmişti.
Rose:Blinkler biliyor musunuz Soo yeni bir şarkı yazdı
Jisoo:AA evet söylemesini ister misiniz
Blinkler:YEEESS
Jennie:İlk defa burda söyleyecek
Ben:Ne hangisinden bahsediyorsunüz
Dedim Rose da kulağıma jhopeun omzundayken söylediğim şarkıyı dedi bende söylemeye başladım
Bitince Blinkler alkışladı ve çığlık atmaya başladılar
Ben:Teşekkür ederim
Rose:Nasıl beğendiniz mi
Blinkler:YEESS
Jisoo:Ben de çok beğenmiştim ilk dinlediğim de
Jennie:Birde Soo bu şarkıyı hep beraber kötü yorumları okurken söyledi biliyor musunuz bizde bilmiyorduk böyle bir şarkının olduğuna
Blinkler:YEEES SOOOO SARANGHE
Hepimiz vedalaşıp konser alanını terk ettik.Ardından giyinip eve gittik ve yıkandık.Ardından Jhope ile konuşmaya başladık mesajla.
Ben:Aşkım
Jhope:Sevgilim
Ben:Nasılsın
Jhope:İyiyim sen nasıl geçti
Ben:Yorgun'um ama çok eğlendik ya siz ne yapıyorsunuz
Jhope:Şimdi yurda geldik bizde bugün sırf pratik yaptık
Ben:Hımm neyse aşkım ben Yorgun'um sende yorgunsun uyuyalım olur mu
Jhope:Olur iyi geceler sevgilim
Ben:Sanada sevgilim
Deyip yattım.

Umut var mıydı?J-HopeHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin