12 | În care norul se frânge ca picăturile de lumină și se spulberă

28 14 20
                                    

12 | În care norul
se frânge ca picăturile
de lumină și se spulberă

12 | În care norulse frânge ca picăturilede lumină și se spulberă

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Oh, se sfârșise.

Wonpil așteaptă acum în gară, uitându-se la ceas din cinci în cinci minute numai ca să i se mai pară că trecuseră alți o sută de ani de la ultima verificare. Ajunsese mult prea devreme, poate din cauza unei frici adânc îngropate în subconștientul său.

După asta, se va duce acasă, acum cu adevărat acasă, se va îmbrăca frumos și va porni la nuntă. După ce s-au hotărât să se împace și aproape un an de logodnă, Jisong și Younghyun se căsătoresc.

Cât a mai avut Wonpil de tras până ca această nuntă să aibă loc! Dar acum totul e bine. Cei doi se căsătoresc, Hansol are un tată, Junhyeok vine la petrecere, iar toți cei patru membri au compus noi melodii. Și cel mai important, toți sunt o familie din nou. După o lună de singurătate și o altă lună de a înțelege ce se întâmplase, de fapt.

Younghyun și Jisong erau împreună cu mult înainte ca el să plece în armată. Aveau o relație frumoasă de trei ani și bărbatul urma să destăinuie secretul și colegilor săi, ca pe o surpriză. Dar când a aflat că Jisong e însărcinată, a rupt legătura cu ea de tot și a plecat în armată. Părinții ei, văzându-și fiica cu un copil în brațe, dar fără soț, n-au sprijinit-o, ci au alungat-o și nu i-au lăsat niciun ban. Mai mult decât atât, imediat cum Younghyun s-a întors din armată, tatăl lui Jisong a făcut tot posibilul să se răzbune pe el și l-a raportat la poliție pentru viol și abuz și multe alte acuzații. Dintre toate aceste lucruri, unul singur era adevărat: Younghyun nu plătise nicio pensie alimentară. Și așa a început să-l vâneze, chiar a vrut să intre în casa lui cu forța. Pe Hansol la fel: a vrut să-l calce cu mașina. Younghyun nu spusese un cuvânt lui Wonpil nu fiindcă nu avea încredere în el, ci pentru că îi era foarte rușine;  auzind un asemenea motiv, Wonpil aproape a sărit pe el de furie. Când a realizat tot ce se întâmplase și când au discutat toți cei cinci adulți, au găsit o soluție, astfel încât tatăl devenea pârâtul, acuzat pentru mărturie mincinoasă și ucidere din culpă. Au câștigat cu ușurință procesul și bărbatul se odihnește acum la închisoare. Jisong deja și-a vândut garsoniera și și-a cumpărat, cu ajutorul lor, un apartament mult mai mare, cu un etaj mai jos decât apartamentul în care locuiește Wonpil; Younghyun se va muta acolo cu noua sa familie și oricât de greu îi fusese, îi va fi dor de el. Din norii tuturor s-a sfârșit ploaia și ei toți s-au spart în picături de lumini frânte și s-au împrăștiat, mai puțin al lui. Wonpil a fost chiar uimit să afle că până și Younghyun, Jae și Sungjin au avut nori pe care el nu i-a văzut.

În fond, fiecare avem norul nostru, nu?

Toți sunt bine, dar Wonpil încă are norul deasupra capului și deși știe că nu va mai ploua din el prea curând, încă se trezește visând atingerea uleioasă a picăturilor. Încet, norul devenise opac, apoi translucid; acum abia dacă se vede. E încă acolo și Wonpil are o vagă impresie despre când se va sparge și el.

În sfârșit, trenul. Bărbatul sare în picioare și-l caută din priviri. Unde e? Ce face? Întârzie să coboare? Are nevoie de ajutor cu bagajele?

Acolo.

Wonpil începe să alerge, simțind cum timpul se oprește în jurul lui și el aleargă tot mai repede și mai repede. Îl trage în brațe pe Dowoon, fără să-i pese că norul îl umbrește și pe el ca atunci când se întâlniseră în acea baracă, în timpul simulării unui asediu.

Dar norul se frânge cu un pocnet scurt și se preschimbă în cioburi de lumină și praf pe care nu rămâne decât să le împrăștie vântul.

n-o să comentez prea multe acum, asta o să se întâmple în capitolul de mulțumiri care urmează în foarte scurt timp.
dar da, totul e bine.
încă o dată, dacă aveți întrebări despre absolut orice, acum e momentul să le puneți.

the first rain of broken lights ⋰ day6Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum