4. rész

67 9 0
                                    

  - Ne haragudjatok a bátyám miatt. Majd én beszélek vele. Attól a le-fel mozgó dologtól tovább úgy sem jut - Taehyung kirohant, és ahogy sejtette, a lift előtt megtalálta bátyját. -Bátyám! Bátyám állj! - Seokjin erre megfordult és öccse szemeibe nézett.

- Taehyung, haza kell jutnunk innen minél hamarabb. -

- De bátyám. Nem tudunk a segítségük nélkül. Itt ragadtunk és azt sem tudjuk, hol van az "itt" -

- Majd megoldjuk valahogy. Nem szorulok rá "ilyenek" segítségére - Taehyung egyáltalán nem értette, hogy bátyja miért viselkedik így.

- Kedves embereknek tűnnek, akik segíteni akarnak. Főleg Hoseok. Miért ne segíthetnének? -

- Taehyung, szerinted az a 2 fiú milyen kapcsolatban álltak egymással? - Taehyung meglepődött a kérdésen, nem gondolta, hogy a bátyja ilyeneket kérdezte. Visszagondolt a 2 fiúra, és kezdte megérteni a helyzetet, de nem tudta még akkor sem, hogy miért akadt ki a bátyja ennyire.

- Szerelmesek voltak egymásba? - kérdezte tiszta, ártatlan hangon, mintha ezt a kérdést egy apró kisgyerek tenné fel, aki éppen csak rácsodálkozik még a világra.

- Drága öcsém, már elmondtam, hogy nincs olyasfajta dolog, hogy szerelem. Csak a hülyék esnek szerelembe. A férfi végzi a teendőit, eltartja a családját, az asszony fiúgyermekeket szül. Ez a dolgok rendje. És ezt csak egy férfi és egy nő tudja megtenni. Igaz, hogy a férfi az, akin az egész múlik, hiszen a nő csak gyerekszülésre jó, de mégis, ez működött már évszázadok óta. Együgyű az, aki a szerelmet bele akarja vinni a dolgokba. És 2 férfi együtt hálása büntetendő, ahogy 2 nőé is. - Taehyung csak hallgatta bátyja szavait, de minden porcikájában úgy érezte, hogy Seokjinnek nincs igaza. Ő másként látta az emberi kapcsolatokat, mint testvére. Annyit olvasott már románcokról, szerelemről a szeretett verseiben és regényeiben, hogy nem tudta elfogadni bátyja álláspontját, és nem értette, hogy miért látja testvére ennyire szörnyűnek az azonos neműek "együtt hálását".

- Én eddig mindenhol azt olvastam, hogy a szerelem a legszebb, legcsodálatosabb, legelsöprőbb dolog a világon. És igenis létezik. És én egyszer meg akarom tapasztalni - Seokjin csak elmosolyodott öccse naívságán, és megrázta a fejét.

- Taehyung, túl sokat olvasol -  mondta Seokjin, de Taehyung nem akart engedni. Teljes testében azt érezte, hogy amit a bátyja mondd, az nem helyes. Sem a nőkről, akiket csak gyerekszülésre tart jónak, sem a szerelemről,  és próbálta a bátorságát összeszedni Seokjin ellen, mint akkor ott a szobájában, ahol először sikerült kimondania azokat a szavakat bátyjának, amiket mindig is akart. 

~~~

Hellooo~ Remélem, tetszett ez a rész^^
Megtaláltok engem és ezt a sztorit Instagramon is @/my21stcenturyprince néven. További szép napot és jó olvasgatást ^^   

My 21st Century Prince - Hungarian VHope StoryTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang