~הקדמה~

1.1K 18 0
                                    

קוראים לי אלין בת 17. יש לי עיניים כחולות ושיער בלונדיני עד אמצע הגב. אני נערה מאוד רגישה, אני לא אוהבת כמרימים עליי את הקול, אני אוהבת כשמחבקים אותי אותי חזק ולא חיבוק של שניה. אני אוהבת אהבה מושקעת זאת אומרת שבזוגיות יהיו הרבה חיבוקים, שלחבר שלי יהיה אכפת ממני ושהוא ידאג לי. אני בן אדם שיכול להיפגע בקלות ומכל שטות ואני גם מאוד אוהבת לצחוק. אני אוהבת ללכת למועדונים ולמסיבות עם חברות שלי ולהתפרע ולהיות חופשיה לערב אחד אבל אני גם לא עוברת את הגבול שלי. יש לי שתי חברות ממש טובות, יובל בת 17 וחצי גבוה יותר ממני שיער שחור בהיר עד תחילת הגב יש לה עיניים ירוקות. ניקול בת 17 וחצי בגובה של יובל אפילו יותר גבוה קצת יש לה שיער שטני ארוך ועיניים אפורות. חוץ מחברות יש לי גם ארבע ידידים מושלמים, דניאל בן 18 עיניים חומות דבש שיער שטני קצר יש לו קוביות ושרירים. שון בן 18 עיניים ירוקות וחומות דבש שיער שטני בלונדיני ארוך קצת עם פוני מסודר הצידה (תסרוקת של ג'סטין ביבר לפני שהסתפר לקצר). רועי בן 17 וחצי עיניים כחולות ירוקות שיער שני קצר מסודר לצד, לפני שנה גילו אצל רועי שהוא חולה בסרטן והוא צריך לעבור מלא בדיקות. אליאב אח תאום של דניאל, ההבדל היחידי בינהם הוא שלאליאב יש עיניים ירוקות ולדניאל יש עיניים חומות וחוץ מזה הם דומים בהכל (מבנה הגוף, טון הדיבור, התנהגות). לי יש שתי אוייבות איימי ומישל. איימי בת 18 עיניים חומות ושיער ג'ינג'י עד הכתפיים. מישל בת 17 וחצי עיניים חומות כהות ושיער חום כהה עד הכתפיים. אני ואיימי פעם היינו חברות ממש טובות עד שגילית שהיא יצאה עם חבר לשעבר שלי מאור. מאז אני שונאת אותה והיא שונאת אותי כי היא אומרת שאני מקבלת את כל הבנים החתיכים אבל זה לא מזיז לי מה שהיא אומרת אפילו עכשיו יש לה חבר, שון. לאיימי ולמישל יש עוד חבר לשנאה שלהן כלפיי, מייקל. מייקל בן 18 עיניים חומות כההות ושיער חום קצר. 

היי בנות, אני החלטתי לעלות סיפור שאולי ינסה לעודד אותכן מהמצב. אני גם חווה את כל האזעקות וזאת הרגשה מעצבנת שקילקלו לנו את החופש. במקום להנות בחופש לצאת עם חברים אנחנו תקועים בבתים. במקום לרוץ מהבריכה למקום ישיבה שבוא יושבים בבירכה אנחנו רצים מהחדר למקלט בצלילי האזעקה.

אני מקווה שאתן תהנו מהסיפור. 

הריקוד האחרוןWhere stories live. Discover now