אני לא מבינה למה דווקא את מאור הוא לקח, אני כל כך רציתי שהוא יבוא עם שון. זה גם למה התרגשתי. דניאל ומאור ראו אותנו והתקרבו אלינו. דניאל חיבק אותי ואת יובל ומאור חיבק את יובל. הוא התכוון לחבק אותי אבל התחרטתי. לא טוב לי עם זה שמאור פה! אני רוצה את שון פה! כל מצב הרוח שלי נעלם בדיוק כיובל אמרה שמאור נמצא. הם החליטו לקחת אותי ואת יובל לסרט. ירדנו לבית הקולנוע קנינו כרטיסים פופקורן שתייה ונכנסנו לאולם. התיישבנו במקומות שנתנו לנו, זה היה יחחסית באמצע. הסרט התחיל לאחר כמה דקות משעממות של פרסומות. הם בחרו סרט ממש יפה, הוא היה גם מצחיק וגם עצוב. באמצע הסרט הרגשתי ד מונחת לי על הכתף. אני כל כך רציתי להעיף לו את היד אבל התעפקתי, אני סבלתי מכל תנועה שניה שלו. פתאום שמעתי לחישה מאחור
"אל תדאגי, אני שומר עלייך"
הסתובבתי לאחור וראיתי את שון. חיוך גדול עלה לי על הפנים.
"יובל"
לחשתי לה
"מה?"
"שון פה"
"איפה?"
"מאחורה"
היא הסתובבה אליו ובדיוק נגמר הסרט. יצאנו מהבית קולנוע ושון הצטרף אלינו. נהיה לי הרבה יותר טוב. התחלנו ללכת והרגשתי צביטה באזיור הישבן. הסתובבתי לאחור והבאתי סטירה למאור. כולם הסתכלו עליי חוץ ממאור, הוא היה נראה עצבני
"מה אתה חושב שאני הזונה הפרטית שלך??!!"
"אני חושב כל מה שבאלי ומה בכלל נראלך שאת נותנת לי סטירה???"
הוא היה נראה כל כך עצבני. הוא התקרב אליי והביא לי סטירה חזקה. הרגשתי את הדמעות שלי פורצות להן החוצה. אני רצתי לשירותים ואחריי רצה יובל. אני הסתכלתי במראה וכל הלחי שלי הייתה אדומה. הייתי כל כך עצבנית עליו. יצאתי מהשירותים והתקרתי אל מאור.
"יואו יודע מה, אני באמת עשיתי טעות שהבאתי לך סטירה"
התקרבתי אליו, שמתי את היד שלי על הכץף שלו ובין רגע.... בום! דפקתי את הברך שלי בחבר הקטן שלו. הוא נפל על הריצפה והתקפל מכאבים. אני הסתובבתי והלכתי משם. הרגשתי לאחר כמה דקות יד אוחזת בשלי. הסתכלתי הצידה וראיתי את שון הולך לידי. אנחנו נכנסנו לאוטו של שון ונסענו לבית שלו. נכנסנו אליו לבית. הוא ישר עלה אליו לחדר ואני ניגשתי למטבח לשתות כרגיל מים. אחרי ששתיתי עליתי לשון לחדר. הוא שכב ע המיטה בבוקסר ומסתכל לכיוון הדלת. התיישבתי על קצה המיטה. שון החזיק לי את היד והפיל אותי עליו. הוא התחיל לנשק אותי, הידיים שלו התמקמו על המותניים שלי והידיים שלי שיחקו לו בשיער. עליתי טיפה על ופו והחצאית שלי עלתה גם. הוא הוריד את היד שלו לישבן שלי וסידר ליא ת החצאית והניח את ידו בעדינות על הישבן שלי. אני הורדתי את הידיים שלי לחזה שלו וניסיתי לקום ממנו. האחיזה שלו הייתה יורת קשה משלי ולא איפשרה לי לקום. לאחר כמה דקות הוא שיחרר את איזתו ואיפשר לי להתיישב. אני התיישבתי על המיטה עם הגב אליו וסידרתי את הבגדים שלי. הוא התיישב גם וחיבק אותי מאחור. הוא נישק אותי בצוואר והידיים שלו לאט לאט עברולאיזור החזה שלי. אני שמתי את ידיי על ידיו והורדתי לו אותם. קמתי מהמיטה שלו והלכתי לארון שלו. אני כל כך אוהבת לשים חולצת שלו בגלל שהן ארוכות עליי כי הוא יותר גבוה ממני. התכופתי מעט והישבן שלי הציץ מהחצאית. שון קם וקירב את גופו לישבן שלי. הידיים שלו עברו לחלק הקדמי בין הרגליים שלי ונשארו שם. הוצאתי מהארון שלו חולצה ונעמדתי. הורדתי את החולצה לשי ושמתי את שלו. העפתי את הידיים שלו והורדתי את החצאית שלי. ירדתי לסלון והתיישבתי לראות טלוויזיה. פתחתי בערוץ 22 והיה בדיוק חדשות. סיפרו בחדשות על שני אונסים שחטפו נערה בת 14 והתעללו בה ואנסו אותה באכזריות. הראו את כל מה שהם עשו לנערה הזאת והוסיפו גם שהמשטרה הצליחה לתפוס את החוטפים והושיבה אותם לכלא לשלושים שנים. כששמעתי את כל זה פשוט לא יכולתי להבין איך הם יכולים להרוס את הבתולים של נערה אם אפשר לקרוא לה ככה. הייתי שקועה כל כך בטלוויזיה שאפילו לא שמתי לב ששוןנרדם לי על הרגליים. כיביתי את הטלוויזיה והסתכלתי על שון. הוא נראה פשוט כמו מאלך. ליטפתי לו בעדינות את שיערו. התכופפתי בשביל לנשק אותו קלות בשפתיים. הרגשתי יד מונחת על הלחי שלי. הוא המשיך לנשק אותי בעדינות. הוא קם מהרגליים שלי והסתכל עליי. נתתי לו נשיקה בלחי וקמתי מהספה.
"לאן את?"
"בוא לישון, מאוחר כבר"
"אבל אני רוצה לישון איתך"
"נו ולאן אני בדיוק הולכת?"
"אה חחח"
"חחח מפגר שלי, יאללה בוא"
עלינו אליו לחדר. הוא חיבק אותי מאחור ונישק אותי בלחי. שמתי את ידיי על ידיו שהיו מונחות לי על הבטן והסתובבתי אליו. הוא הוריד את מבטו אליי ונישק אותי. הפסקנו את הנשיקה לאחר זמן מה ונשכבתי במיטה שלו והוא לידי. הוא חיבק אותי בבטן והצמיד אותי אליו ממש קרוב.
"לילה טוב. אני אוהב אותך"
הוא לחש לי ונישק אותי בלחי. שטקתי הבתחלה ואז לחשתי לו
"לילה טוב. וגם אני אוהבת אותך"
חייכתי ועצמתי את העיניים ונירדמתי..