~פרק 3~

429 14 1
                                    

אחרי השיחה שלי ושל ניקול קמתי לשירותים לשטוף פנים. התקרבתי לארון ובחרתי בגדים. ניקול עזרה לי להחליט מה ללבוש או יותר נכון בחרה לי מה ללבוש. הוצאתי מהארון שלי המון בגדים אבל שום דבר לא מצא חן בעיניה. לבסוף היא מצאה את הבגד "המושלם". לבשתי חולצת טופ לבנה המדגישה את איזור החזה, חצאית וורודה נפוחה טיפה קצרה ונעלי עקב לבנות. פיזרתי את השיער לאחור התאפרתי קצת שלא יראו שבכיתי והייתי מוכנה. יצאנו מהבית ושם יובל חיכתה לנו. היא לבשה שמלה אדמדמה עד הברך ונעלי עקב אדומות. נכנסנו לאטו של ניקול ונסענו למסיבה. אחרי נסיעה יחסית קצרה ניקול החנת את האוטו. הסתכלתי לעבר הבית שבו הייתה המסביה וקלטתי שזה הבית של מאור. ירד לי כל המצב רוח. אני לא רציתי להכנס אבל אין יל גם כוח לשכנועים של הבנות אז בכל זאת נכנסתי איתם. כשנכנסנו ראיתי את שון דניאל אליאב ורועי שיכרוים ורוקדים לצלילי המוזיקה. בכניסה לבית עמד בר עם המון המון משקאות. ניגשנו שלושתינו לבר ושתינו קצת. הראש שלי התחיל כבר קצת להסתחרר. הלכנו לרקוד עם המוני האנשים שרקדו. הרגשתי יד מחבקת אותי בבטן ונותנת נשיקות קטנות בצוואר. נהנתי מכל נשיקה, השפתיים היו מכורות ונעימות מאוד. היד שלו החליקה בגוף שלי והגיע לישבן שלי. היד שלו נכנסה לי לחצאית והאצבעות נכנסו לתחתון. אחרי כמה שניות הן יצאו משם וסובבו אותי אליו. זה היה מאור שעמד מולי. אני הייתי שיכורה אז לא התייחסתי למי שזה היה. 

"עדיין אותו ישבן"

הוא אמר לי בזמן שהוא מתקרב אליי. היד שלי עברה ללחי שלו והתחלנו להתנשק. היד שלו התמקמה לי על הישבן וקירבה אותי אליו יותר קרוב. היד שלי דחפה אותו מעט ממני

"אי אפשר שיראו אותנו ככה ועוד פה איפה שכולם רוקדים"

"טוב... בואי אחרי"

הוא משך אותי אחריו. עלינו במדרגות והמשכנו ללכת עד סוף המסדרון. הוא סובב אותי לקיר והתחיל לנשק אותי. הרמתי רגל אחת על הקיר והיד שלו ליטפה לי את הרגל בצד. היד שלו עברה לי לתוך התחתון ונשארה שם. הן נכנסו טיפה לגופי והוצאתי אנחה מהפה. היד שלי טיילה לו בקוביות. אני ניתקתי את הנשיקה והסתכלתי עליו. הוא היה עם עיניים עצומות ופרצוף מתענג, הוא נשך לעצמו את השפה התחתונה והיה לו חיוך על הפנים. אני הוצאתי אנחה חזקה מהפה. התחיל ממש לכאוב לי. היד שלו לא יצאה לי מהתחתון מכל רגע זה נהפך כואב יותר ויותר. לאחר כמה דקות הרגשתי הקלה והוא פקח את העיניים שלו. הוא הסתכל עליי ונישק אותי סחוזקה. היד שלו עברה מהלחי שלילצוואר וליטפה לי את הצוואר. הוא הפסיק את הליטוף ופתח את אחד החדרים. הוא שיחרר אותי מהאחיזה ונתן לי להכנס לחדר. הוא נכנס אחריי וסגר את הדלת ארינו.

סליחה שהפרק יצא קצר. הפרק הבא יהיה יותר ארוך אבל יהיו גם פרקים שהם קצרים ויהיו אפילו ארוכים יותר מידיי.

הריקוד האחרוןWhere stories live. Discover now