~פרק 4~

371 15 0
                                    

התעוררתי בבוקר עם כאבי ראש חזקים.קמתי לאט לאט וקלטתי שאני בחזיה ובתחתון בלבד. פתאום שון נכנס לדר שלי. הוא היה בבוקשר.

"בוקר טוב"

"שון...מה אתה עושה פה?"

"לא היה לך אף אחד בבית ואחרי המסיבה אתמול מישהו היה צריך להפסיק את מה שהיה שם. אז לקחתי אותך הביתה ואת ביקשת ממני להשאר איתך"

"מה היה אתמול?"

לא זכרתי כלום מאתמול, שום דבר ממה שקרה במיוחד במסיבה.

"את היית נעולה עם מאור בחדר"

"אתה ראית מה היה שם??!!"

"לא.. הגעתי לחדר כשהוא ישב שם אבל את שכבת שם ערומה. אין לי מושג מה שהוא עשה שם אבל נראלי שהוא או עשה משהו או תכנן אבל מה שכן ראיתי שהיד שלו תקועה לך באיזור למטה ואת עם עיניים עצומות ועם חיוך"

אני לא מאמינה! אני פאקינג שכבתי עם מאור שוב פעם והפעם נראלי חמור יותר.

"רגע, למה יש לך פנס בעין??"

"כי נכנסתי לחדר והוצאתי לו את היד ונתתי לו בוקס בפרצוף והוא החזיר לי"

"אתה הלכץ איתו מכות?"

"זה לא נקרא מכות, אבל כן וזה בשביל להגן עליך"

אני קמתי מהמיטה וחיבקתי אותו. 

"הוא למטבח אני יביא לך קירח"

ירדנו במדרגות למטבח. במדרגות הידיים שלנו התנגשו והתלפפו אחת בשניה. ניגשתי למקפיא והוצאתי משם קירח, שמתי אותםפ בשקת וקירבתי אותה לעין שלו. שון הרים אותי והושיב אותי על השיש. החולצה שהוא לבש הייתה על הספה בסלון, הוא לקח אותה ושם אותה עליי. הוא הסתכל עליי ואני המשכתי להעביר את הקירח באיזור העין שלו. 

"תודה"

"על מה?"

"על הכל"

ירדה לי דמעה והוא ניגב לי אותה וליטף לי את הלחי.

"אלי אין לך על מה מה לבקש ממני סליחה. אני עושה את כל זה בגלל שאת חשובה לי וגם בגלל שאני אוהב אותך"

קירבתי אותו יותר אליי וחיבקתי אותו. הפנים שלי היו מונחות על החזה שלו והיד שלי טיילה בין הקוביות שלו.

"גם אני אותך..."

לחשתי לו את זה. הוא הרים את מבטי מהחזה שלו ונישק אותי בעדינות. הנשיקה הייתה כל כך טובה וגם במקום. שמעתי דלת נפתחת ונסגרת ישר. אני עזבתי את שון. הרחקתי אותו ממני אבל הידיים שלו נשארו לי על המותניים. ראיתי את ניק עומדת בכניסה למטבח. שון התקרב אליי ונישק אותי בצוואר

"הבנתי שאני מפריעה, טוב אז אני יחזור מאוחר יותר"

היא הסתובבה לכיוון הדלת אבל אני הספקתי להגיד משהו לפני שהיא יצאה

הריקוד האחרוןWhere stories live. Discover now