3.

1.2K 78 16
                                    

Vysvětlení:
Korejština

Čeština

Chápem?😂

Den koncertu..

Probudím se na otravný zvuk mého budíku, a tak se se zamručením zvednu do sedu. Posedím na posteli asi pět minut, dokud mi nedojde kde jsem, co tu dělám a co je dnes za den. Koncert!
Vypísknu, vyskočím z postele a dojdu ke skříni, ze které vytáhnu potrhané, černé jeans, bílé triko a dlouhý svetr s třičtvrtečním rukávem. Zaběhnu do koupelny, kde vykonám ranní rutinu a nanesu na sebe trochu make-upu a řasenky. Pochválím svou práci na mém obličeji a vyběhnu z koupelny. Popadnu kabelku, do které dám peněženku, klíče, deodorant a mobil a jako neřízená střela vyběhnu z pokoje a následně i z hotelu. Zamířím si to, jako každé ráno co jsem tady, do kavárny na snídani. Mám do koncertu sice ještě spoustu času, spoustou času myslím několik hodin, ale já se chovám jakobych nestíhala. Nemůžu se dočkat!
V kavárně usednu jako vždy k mému oblíbenému stolu vzadu a posnídám v podobě jahodového dortíku a kávy.

Po vydatné snídani, zaplatím a s úsměvem na rtech se vydám do nejbližšího obchodu s manikůrou. Chci si udělat hezké nehty. Ale zase nechci vypadat jako ty nány s dvoumetrovýma pařátama. Dojdu k obchodu a vejdu dovnitř. Vím, že tu tenhle obchod je jelikož jsem kolem něj už několikrát šla.

,,Bonne Journeé"usměji se na dámu za pultem a ona mi úsměv oplatí. Asi bych si měla přestat hrát na francouzku.

,,O.."

,,Vy jste češka?"zeptá se náhle žena plynule česky a já se pozastavím. Jak to kurva, ale ví?!

,,Oh.. Ano, j-jak..?"

,,Tvůj přízvuk. Taky jsem z Česka"ujasní mi a já kývnu, že rozumím. Takže jsem si nacvičovala co tu řeknu jako na hovno?

,,Pojďte za mnou"usměje se a já poslechnu a vydám se tedy za ní.

,,Posaďte se. Co budete chtít udělat?"zeptá se a já se posadím.

,,Chtěla bych udělat nehty. Kdyby to šlo tak do černo-bílé a šedé, trochu třpytků a nějaké ornamenty. Ale nechci je mít moc velké. Takové střední"vyhrknu to na ní a ona otevře pusu, ale pak jí zase zavře a vezme všechny možné pomůcky co na to bude potřebovat.

,,Vyberte si jak dlouhé je tedy chcete"řekne a ukáže mi obrázek. Vyberu si tu skoro nejmenší velikost tak, aby mi nehty jen o dva milimetry přečuhovali přes kraj prstu.

,,Tyhle"ukážu na ně a ona kývne a já ji podám ruku.

,,To bude vše co po vás chci. Teď mě nechte čarovat"zazubí se a já se usměji a nechám ji tedy "čarovat"

..............................

Po nějaké době má konečně hotovo.

,,Tak hotovo, můžete se mrknout"řekne a já se podívám na své nové nehty.

,,Wow, jak jste to?.. Je to úžasné, děkuji moc"řeknu s úsměvem stále hledíc na své nehty. Pak vytáhnu peněženku a zaplatím požadovanou částku.

,,Ještě jednou děkuji moc, na shledanou"zaculím se na ženu.

,,Nic se nestalo je to má práce, nashle!"křikne a já vyjdu z obchodu. Teď si dojdu koupit ještě ten klobouček, neboli baret, co tu francouzi nosí. Bude to můj suvenýr co si odtud přivezu. Zamířím si to do nejlépe vypadajícího obchodu s oblečením a vstoupím dovnitř.

LostKde žijí příběhy. Začni objevovat