Dojdeme s Jiminem zpátky do hotelu a hned na nás začnou padat otázky typu:
,,Kde jste byli?"
,,Stalo se něco?"
,,Co jste dělali?"atd. Skoro na vše jsme odpověděli. Někdy sice nepravdivě, ale to přece nevadí.
,,Až odletíme do Koreje tak se to všechno vyřeší. Zatím o tom nebudeme mluvit, ano?"zeptám se s úsměvem a Jimin kývne.
,,Jo, děkuju"řekne a obejme mě.
,,Nic se nestalo. Tak dobrou"
,,Dobrou"řekne a já popojdu ke dveřím.
,,Dobrou kluci!"křikneme nastejno a když se ozve sborové:
,,Dobrou"tak oba zalezeme do svých pokojů. Tae už spinká. Je roztomilý. Lehnu si vedle něj a nezapomenu nás oba přikrýt dekou. Přitulím se k němu a prohrábnu mu vlásky.
,,Dobrou Tae~"špitnu a dám mu malou pusinku na nos. Poté se s úsměvem odeberu do říše snů.
O pár dní později...
Dneska letíme do Koreje. Rodičům jsem volala, že ještě domů neletím. Neberou to ani nijak zle. Prý je tam beze mě klid. Jak milé.
,,Tak jo lidi, vyrážíme!"křikne Jin a já dám kufr na zem.
,,Nechcete ještě s něčím pomoct?"zeptám se Namjoona a on zavrtí hlavou.
,,Seš snad chlap? Hezky si sedni na zadek a dívej se jak ostatní makaj. To já dělám moc rád"dloubne do mě a já se zasměji. To je leader panečku.
,,Ne, chci pomoct. Ať tu jen tak nesedím"stojím si za svým a Namjoon se tedy rozhlédne.
,,Tak vem tohle"podá mi igelitovou tašku s párem bot a já nadzvednu obočí.
,,Vypadám snad jako nějakej slaboch?"
,,Ne, to ne, ale tohle bys vzít mohla"usměje se tak, že se na jeho tváři vytvoří ďolíčky.
,,Fajn"protočím očima se smíchem a dám igelitku do auta.
,,Jedem!"křikne Jin a všichni nasedneme do auta, které v zápětí vyjede na letiště.
...............................
Dorazíme na letiště a já hned doběhnu k pásu kam se dávají kufry. Nechci čekat frontu.
,,Nějaká rychlá ne?"šeptne mi najednou někdo do ucha a já ucuknu.
,,A kde ty ses tady vzal?"zeptám se ho se smíchem a on pokrčí rameny.
,,Na, nechala jsi ji v autě"řekne a podá mi roušku. Ups.
,,Díky"dám mu pusu na tvář a on si nasadí tu svou. Také si nasadím roušku a poté dojdu ke kontrole. Tou projdu bez problémů a pak už si to s Taem namířím ruku v ruce k letadlu.
_______________________
,,Dlouho jsem tu nebyla. Změnilo se tu něco? Nějaké přestavby, nebo tak?"zeptám se Jina před dormem a on zavrtí hlavou.
,,No, minule to tu přece vyhořelo (jestli si pamatuje ten požár v předchozím dílu) takže je to tu nové všechno. Hned jak jsme se tu zase zabydleli tak jsme museli koupit nový lustr, protože ten předchozí Namjoon rozbil"odpoví a já nadzvednu obočí.
,,Jak se mu povedlo rozbít lustr?"zasměji se.
,,Vážně to chceš vědět?"nakloní se ke mě a já raději zavrtím hlavou.
Vejdeme dovnitř. Jako předtím je to tu útulné. Až na to, že je to tu všechno nové kvůli tomu požáru co tu byl.
,,Pěkné"zakývám hlavou a automaticky si odnesu zavazadla na stejné místo kde byl Taeho pokoj předtím. Dám si věci na postel a pak seběhnu zase dolů ještě pomoct ostatním.
Po hodině je vše hotové a všichni mají vybaleno.
,,Jimine? Kdy má přijet Hyejin?"zeptá se Hoseok a já zpozorním.
,,No.. V osm"odpoví a já se podívám na hodiny.
,,To je za půl hodiny"špitnu a Jimin sklopí pohled ke svým nohám. Achjo..
Jin vstane a odejde do kuchyně. Hned vystartuji za ním a on se otočí.,,Nechceš pomoct? Mám pocit, že jdeš dělat občerstvení"
,,Pocit máš správný. Děkuju za nabídku. Vem prosím misku a hrnec. Jde se vařit"usměje se a já začnu dělat přesně to co mi řekne.
Za chvíli je jídlo hotové a z kuchyně se line nádherná vůně.
Vezmu talíře a prostřu.,,Hotovo. Mám zavolat kluky?"zeptám se a on se podívá na stůl a ohodnotí mi to:
,,Skvěle. Jen tak dál. A ano, zavolej je"usměji se a odejdu do obýváku kde se všichni válí jeden přes druhého na gauči.
,,Kluci? Večeře je na stole"řeknu v klidu a z těch línejch povalečů se najednou stanou běžci. Všichni kolem mě proběhnou tak, že za nima zůstane jen čmouha. Zasměji se a dojdu zpátky do kuchyně.
,,Neběhá se! Kolikrát vám mám říkat, že se tady neběhá?!"křikne Jin a dá Jungkookovi pohlavek. Chudák.. Schytal to jen Kookie. Všichni se bez dalších keců pustí do jídla.
,,Je to fakt dobré. Kdo, že to vařil?"zeptá se Yoongi a já už se nadechnu k odpovědi, ale Jin mě předběhne.
,,Eliška. Vařila to Eliška a já jí pomáhal"řekne a usměje se.
,,Ale.."
,,Běž se najíst"přeruší mě a já si tedy také sednu. Ale je to fakt dobrý.
Po dojezení pomůžu Jinovi s nádobím. Najednou se ozve zvonek a já se zarazím.
,,To bude Hyejin. Běž ji otevřít"vybídne mě Jin.
,,Myslím, že to nechám na Jim.."
,,Běž!"popožene mě až ke dveřím, do kterých narazím. Super, teď fakt musím otevřít. Pomalu, ale jistě otevřu.
,,A.. Hoj"zarazí se když mě spatří. Asi neví kdo jsem. Hnědé dlouhé vlasy jí trochu padají do obličeje. Má hnědé oči a plné rty. Dokonale se k Jiminovi hodí.
,,Ty musíš být Hyejin. Pojď dál"usměji se a ona, stále vyjevená kdo jsem a co tu dělám, vejde dovnitř.
,,Jsem Eliška. Taeho přítelkyně. Ráda tě poznávám"znovu se usměji a podám jí ruku, kterou naštěstí příjme a potřese si se mnou.
,,Jimin na tebe už čeká"řeknu a pobídnu jí, aby šla za mnou. Dojdeme až do obýváku kde se všichni opět povalují. Tý jo.. Lepší přivítání jsem neviděla. Zatím si nás nevšimli.
,,Lidi? Mám dojem, že tohle není hezké přivítání"tlesknu a všichni se náhle proberou a otočí se.
,,Ahoj! Rád tě zase vidím!"ujme se toho Jin a Hyejin obejme.
,,Já tebe taky"usměje se na něj. Mě se zatím chopí žárlivost. Určitě mě má Jin radši než jí. Ostatní se s ní přivítají podobným způsobem a když přijde řada na Jimina tak si všichni teprve všimnou toho, že tu není.
,,Jimine?"rozhlédnu se a pak ho spatřím. Rozejde se naproti Heyjin a pár metrů před ní se zastaví. Chvíli tu vládne tíživé ticho, ale Jimin nakonec přijde a Hyejin si vtáhne do pevného objetí.
Pokračování příště...<3
Jsem tu na mě moc brzy, ale jelikož jsem našla u chaty Wi-Fi tak je kapitolka❤
Snad se líbí OwO
Děkuji za vše☺
Miluju vás💜🎆Vaše Sky🎆
PS:Omlouvám se za chyby⤴
ČTEŠ
Lost
Fanfiction|3. Díl knížky: Bangtan boys in The Czech Republic| | DOKONČENO | Eliška je opět daleko od Bangtanů a jejího přítele. Opět se do toho někdo vpletl a tentokrát jim jejich vztah překazila sobecká dívka z Koreje, která chce jednoho z Bangtanů jen pro s...