,,Tak fajn. Mír?"nadzvednu obočí a podám Taemu ruku.
,,Mír"usměje se, ale než si se mnou stihne potřást rukou tak mu do obličeje plácnu šlehačku, kterou jsem měla v druhé ruce. Začnu utíkat do pokoje.
,,To máš za tu fotku!"křiknu, pak se zavřu do pokoje a pod kliku dám židli. Se smíchem se svalím na postel a začnu oddechovat.
,,Eli! Pusť mě dovnitř!"křikne a začne se smát.
,,Ne"
,,Prosím"zaškemrá a já se ušklíbnu. Kdybych teď viděla ty jeho kukadla tak bych neodolala, ale jelikož nás od sebe dělí silné dveře tak má smůlu.
,,Proč bych měla?"zeptám se a pak nastane ticho.
,,Protože pro tebe mám překvapení a to je připravené už na dnešek"odpoví nakonec, já se rychlostí blesku dostanu ke dveřím a otevřu.
,,Jaké překvapení?"zazubím se a on se uchechtne a přehodí si mě do náruče.
,,Tae!"vyjeknu a on mě položí na postel a povalí pod sebe.
,,Jaké.."
,,To by nebylo překvapení"mrkne na mě a já nafouknu tvářičky. Tohle odpoví pokaždé.
,,A netrucuj"dloubne do mě a dá mi pusinku na nos. Zaculím se a přitáhnu si ho do polibku.
,,Teď se běž připravit"postaví se a já se taky zvednu a namířím si to ke skříni. Ještě než k ní dojdu tak na mém pozadí ovšem ucítím štiplavou bolest a vyjeknu. Spražím Taeho pohledem a on se nevinně zaculí.
,,To je za tu šlehačku"vyplázne na mě jazyk. Já nad tím jen pokroutím hlavou a začnu si vybírat outfit.
.........................
,,Tak mi jdeme"ohlásí Tae a proplete si se mnou prsty.
,,Jojo"ozve se jen, a tak vyrazíme. Vypadá to, že to je všem u zadku.
,,A kam jdeme?"
,,Už jsem říkal. Nech se překvapit"usměje se a tím mi ukáže svůj obdélníkový úsměv.
Vejdeme do zapadlejší uličky.
,,Už tam skoro jsme"řekne a přidá do kroku. Doslova mě začne táhnout.
,,Nevidím. Ani lampy tu nesvítí"řeknu a rozhlédnu se. Neřekl mi, že půjdeme tak dlouho a, že se vrátíme domů za tmy. Dobře, sice jsme se stavovali v pár obchodech, ale stejně.
,,Neboj. Vím kam jdem"jasně.
,,Zavři oči"
,,To víš, že jo"řeknu ironicky a on se na mě podívá.
,,Dobře"usměji se a oči zavřu. Kdybych jen malinkato otevřela očička tak..
,,Nepodváděj!"no jo.. Ty z toho taky naděláš.
,,Jsme tu. Můžeš oči otevřít"prohlásí po chvíli a já pomalu oči otevřu. Nejdříve se rozhlédnu kde vůbec jsme. Stojíme na kraji menšího mostu. Nikde nikdo. A na hladině se odráží měsíc. Zvednu zrak k obloze a začnu vyjeveně zírat na hvězdy. Nemohu od oblohy odtrhnout pohled. Je to nádhera.
ČTEŠ
Lost
Fanfiction|3. Díl knížky: Bangtan boys in The Czech Republic| | DOKONČENO | Eliška je opět daleko od Bangtanů a jejího přítele. Opět se do toho někdo vpletl a tentokrát jim jejich vztah překazila sobecká dívka z Koreje, která chce jednoho z Bangtanů jen pro s...