6.

1.1K 74 69
                                    

Pak uslyším jem hlasitou ránu, a tak se vymrštím do sedu a rozuteču se ke dveřím.

,,Sakra!"vyjeknu a kleknu si k Taemu, který leží na zemi a třese se.

,,Sakra, do prdele.. Kurva"začnu mlít pátý přes devátý.

,,Přineste deku a Jine ty rychle uvař čaj!"vykřiknu a v očích mě začnou štípat slzy.

,,Taehyungie~.. Všechno bude dobré"šeptnu a chytnu ho za tváře.

,,E-eli? C-co.."vykoktá, ale na nic víc nezmůže.

,,Pššt.. Nemluv.. Až potom si vše řekneme"usměji se i když se mi po tvářích valý slzy. Stisknu ho v pevném objetí. Teď ho nehodlám pustit! Přijdu si jako bych objímala plyšového medvídka. Mého plyšového medvídka. Ovšem promrzlého medvídka.

,,Tak moc jsi mi chyběl"šeptnu a omotám okolo něj i nohy. Třeba ho takhle zahřeju!

,,Nemůžete být tady na zemi"řekne Namjoon za mnou a položí mi ruku na rameno. Ale já se od něj nechci odtrhnout. Třeba k němu takhle přirostu a tím se nebudeme moct oddělit! Ha! Brilantní plán! Zůstanu na něm takhle na věky věků!

,,Nad čím přemýšlíš?"zeptá se Jimin vedle mě.

,,Nad tím, jak bych nejrychlejším způsobem k Taemu přirostla"řeknu upřímně a všichni okolo se zasmějí. Dokonce i Tae zvedne koutky do náznaku úsměvu.

,,Musí do postele"řekne Yoongi a já zesmutním.

,,No jo no.."odtáhnu se od něj a pomůžu mu vstát. Sám skoro nejde, a tak mu musíme pomáhat.  Dojdeme k posteli, na kterou ho položíme a přikryjeme. Jin zatím přinese čaj. Pak se na Taeho zkoumavě a zároveň starostlivě podívá.

,,Nejvíce ho zahřeje teplá koupel a nebo další lidské tělo. Asi ho dáme do tý va.."

,,Ani náhodou! Já z něj teďka nespustím oči! Hlásím se jako ohřívač jeho těla!"vyjeknu až všichni nadskočí a hupsnu k Taemu pod peřinu. Nejdříve mu, ale svléknu kalhoty a mikinu.

,,Potřebuje čisté oblečení"řeknu a Jungkook odběhne. Po chvíli se vrátí s volnýma teplákama a mikinou. Taeho zase obléknu a pak okolo něho obmotám nohy a pevně ho obejmu.

,,Už tě nepustím"šeptnu a usměji se.

,,Tak my asi půjdeme"řekne Hobi a začne se zářivým úsměvem všechny vyhánět z pokoje. Vděčně se na něho usměji a když jsou všichni pryč tak se otočím zase na Taeho.

,,Musíš vypít aspoň trochu toho čaje"řeknu a pomůžu mu se posadit. Nemá ani otevřené oči. Achjo..
Opře se o čelo postele a já se natáhnu pro hrníček s čajem. Dám mu hrníček před pusu a on se pomalu napije.

,,H-horké"vykoktá a já tedy trochu naberu na lžičku kdy ještě čaj na lžičce ofoukám, aby trochu vychladl a on začne ze lžičky usrkávat.

Když je čaj do poloviny prázdný, tak ho odložím. Tae si opět lehne a já s ním.

,,Ani nevíš jak jsem teď ráda"řeknu a dám mu pusu na tvář. Uvelebím se na jeho hrudi a po chvíli kvůli únavě usnu.

..................................

,,Kde je?!"uslyším řev, a tak se ihned vymrštím do sedu. Tae si v klidu dál spí. Už není tak bílý jako byl když přišel. Už má normální barvu jako vždycky (žlutou xd😂I'm not rasista, jen mě to napadlo😂nechci ho tím nijak urazit, miluju jeho barvu💦💖) a není tak promrzlý.

,,Co se to tam děje?"zeptám se sama sebe a opatrně vstanu tak, abych nevzbudila Taeho. Ucho přiložím na dveře a zaposlouchám se. Pak uslyším jen kroky a následně někdo rychle otevře dveře a já spadnu na zem.

,,Eli? Já se ti moc omlouvám, ale tohle je vážný. Musíš se hned schovat"řekne Jimin a pomůže mi vstát.

,,Co se děje?"zeptám se hned a on si nervózně skousne ret.

,,Je tu Woo"šeptne a já si zakryji ústa.

,,Co budeme dělat?"prohrábnu si vlasy.

,,Někam tě musíme schovat. Nevypadá zrovna nadšeně a hledá tě. Sama nám to řekla. Jen se nezmínila o tom jak po tobě střílela"řekne a já kývnu a rozhlédnu se.

,,Skříň"šeptnu a přejdu k ní. Otevřu ji a zalezu si mezi dlouhé kabáty tak, aby mi nebyly vidět ani nohy.

,,Jsem vidět?"zeptám se a Jimin si prohlédne skříň.

,,Ne, je to dobrý. Takhle zůstaň dokud pro tebe nepřijdu"řekne a skříň zavře. Stále ho ovšem vidím jelikož má skříň malé škvírky. Chystá se odejít, ale najednou někdo rozrazí dveře. Osoba je Woo.

,,Kde je?!"vyjekne a pak se koukne na postel.

,,Tady je!"vypískne a skočí na postel tak, že se Tae vymrští také do sedu a začne se vyjeveně dívat kolem. Taková neohleduplnost!

,,Taehyungie~! Jsem tak ráda, že ses našel!"obejme ho a on se zatváří jako někdo, kdo jasně říká: Kill me plzz

,,C-co tady děláš? A kde je.."Taeho umlčí Jimin, který po něm hodil polštář.

,,Kdo, kde je Tae?"zeptá se a Tae koukne na Jimina, který zavrtí hlavou.

,,Chtěl jsem se zeptat, kde je Jimin, protože tu byl se mnou než jsem usnul, ale už na sebe upozornil"zamračí se a hodí polštář po Jiminovi zpátky.

,,Aha.. No.. Jsem tak ráda, že seš zdravý!"vypískne znovu a já protočím očima. Je tak falešná!

,,Hm.. Co potřebuješ?"zeptá se jí Tae nevrle a zívne.

,,Tebe"šeptne a pokusí se ho políbit. On však uhne.

,,To je sice hezký, ale já jsem strašně unavený"znovu zívne a protáhne se.

,,Jimine? Mohl by jsi jít pryč?"zeptá se ho Woo s hypnotizujícím obličejem.

,,J-jasně"vykoktá a přejde ke dveřím. Než, ale odejde tak se nenápadně podívá na skříň a omluvně se na mě podívá. Rentgenový zrak či co?

,,Pojď si užít Tae~"olízne si rty a obkročmo si na něj sedne. Tos uhádla čubko.. Takhle to já teda nenechám!

,,Počkej, co to máš za kraťasama?"zeptá se a nadzvedne jí tričko.

,,Ale.. To mi dal pan Seochi kvůli sasaeng"usměje se a vytáhne zbraň. Odloží ji a pak se usměje.

,,Jdeme na to"šeptne a vrhne se na Taeho rty. Seš beze zbraní štětko, máš to spočítaný!

Vyběhnu jako neřízená střela ze skříně, načež oba dva leknutím nadskočí. Srazím tu svini k zemi a dám jí facku.

,,Nikdo, povídám nikdo, nebude sahat na mého přítele!"zařvu jí do ksichtu, ale ona je stále vyjevená z toho kde jsem se tu vzala.

,,Už jsem na něj sahala.. A líbilo se mu to"ušklíbne se a já se na ni nechápavě podívám. O čem to tu mele?

,,Měli jsme spolu pohlavní styk víš?"zazubí se a já mám teď chuť jí ty zuby vyrazit.  To není pravda.. To by mi Tae snad neudělal.

,,Tae?"otočím se na něho a on sklopí hlavu dolů. Je to pravda.. Vyspal se s ní. Chci to od něj, ale slyšet.

,,Vyspal ses s ní?"zeptám se a po tváři mi steče první slza.

,,Tak vyspal?!"vyjeknu a on rozhodí rukama.

,,Jo vyspal! Stačí?!"křikne a mě se zatají dech. V tu chvíli pustím Woo a její hlava s dutým nárazem dopadne na zem.

Pokračování příště...<3

Hm.. Co dodat😅?
Nemám Wi-Fi.. Normálně jsem si vymazala všechny sítě Wi-Fi, který jsem měla v mobilu zadaný T^T
Čistě omylem.. A jelikož čerpám Wi-Fi od sousedů, ale nevím heslo, tak je to solidně v pi*i, protože prostě nemám Wi-Fi! x~x
Noo, tak snad příště💓
Mějte se a díky👋
Miluju vás💖

💩Vaše Sky💩

PS:Omlouvám se za chyby😬

LostKde žijí příběhy. Začni objevovat