13.

1K 65 5
                                    

,,Eli? Jsi tu? Potřebuji ti jen něco.."otočím se a ve dveřích spatřím Jimina jak naprázdno klape ústy. Cítím se.. Tak divně. Nepřijde mi to ani tak trapné. Je mi spíš Jimina strašně líto, ale za nic na světě nemohu přijít proč.

,,J-já.. J-já jsem t-ti chtěl jen něco říct a.. N-no já ti t-to řeknu j-jindy"začne vzlykat a v jeho očích se objeví slzy. Poté za sebou rychle zavře dveře a odejde.

,,Jimine! Počkej!"vyjeknu. Nevím co mě to popadlo.

,,P-počkat.. Co to děláš?"zeptá se Tae a já si na sebe vezmu všechno oblečení, ale bez podprsenky.

,,Tae.. Prosím, odpusť mi to. Mohli bysme to nechat na jindy? Myslím si, že mě teď potřebuje víc Jimin než ty"řeknu smutně, pohlédnu mu do očí a chytnu ho za ruce.

,,J-já... Jo. Jasně, že ti to odpustím. Však ty jsi mi taky odpustila horší věci"usměje se a já ho políbím.

,,Děkuji"šeptnu a vyběhnu z pokoje.

,,Kde je Jimin?"zeptám se hned kluků a oni jen pokrčí rameny.

,,Vyběhl beze slova ven"pokrčí rameny Yoongi a já se kousnu zevnitř do tváře. Co teď? Bež za ním ne?!

,,Fajn. Díky"řeknu a vyběhnu na chodbu. Rozhlédnu se, ale nikoho nespatřím. Pak si všimnu výtahu, který podle tabulky právě dojel do přízemí.

,,Schody"napadne mě, a tak se hned rozeběhnu dolů. Na posledním schodu nezapomenu škobrtnout a hodit držku tak, že si sedřu loket.

,,No do prdele"povzdychnu si a rychle se zvednu. Tak kde jsi Chime? Několikrát se dokola otočím a pak konečně spatřím menší postavu s blonďatými vlásky běžící dál od hotelu. Vyběhnu tedy za ním. Párkrát zahnu tak jak jsem viděla běžet Jimina, ale pak se ocitnu v tmavší uličce a zpomalím. Už tu není ruch. Je tu klid. Až přímo strašidelné ticho. Jdu dál neustále se ohlížejíc jestli nikdo nejde za mnou. Pak zaslechnu vzlyky. Jdu dál a vzlyky se stanou hlasitějšími. Zajdu do slepé uličky kde jsou kontejnery a u nich se krčí ve stínu Jimin. Pomalu k němu přijdu a opatrně mu položím ruku na záda. Rychle sebou cukne a když otevře oči tak vzlyky utichnou a on si mě prohlédne. Ano Jimine, jsem to já.

,,C-co t-tady děláš?"

,,To bych se měla ptát spíš já tebe"odpovím a on popotáhne, ale nic neřekne.

,,Jiminie~, co tě trápí?"zeptám se smutně a sednu si vedle něj.

,,J-já.. Jen si n-nejsem v poslední době ničím jistej"povzdychne si a já se zamyslím.

,,Je v tom Hyejin (jeho přítelkyně)?"zeptám se opatrně a on si dá hlavu do dlaní a kývne.

,,O-ona už je zase někde pryč?"nadzvednu obočí a on opět kývne v souhlas.

,,Je v Americe"dodá a já se kousnu do rtu. Musí to pro něj být těžké.

,,A to je ten důvod proč ses rozbrečel když si mě viděl s Taem jak.. Tamto?"zeptám se znovu, ale tentokrát zavrtí hlavou v nesouhlas.

,,A jaký je ten důvod?"zavřu oči vyčkávajíc na odpověď, která se mi stejně nedostane.

,,Jimine mě to můžeš říct"

,,Právě, že nemůžu"zavrtí hlavou a já si povzdychnu. Tak to je pak těžký.

Pár minut jen tak mlčky sedíme a každý si žije ve vlastních myšlenkách. Poté se však Jimin nadechne konečně ke slovu.

,,Víš.. Ona pořád někam jezdí. Snad i víc než já. Když tak bych jí bral na koncerty s sebou, ale ona je neustále pryč. Vždyť už si bez fotky nedokážu vybavit ani její tvář. Jak je ten citát: Sejde z očí, sejde z mysli. Mám pocit, že jsem se zamiloval do někoho jiného a jí už nemiluji"vydechne utrápeně. Tak ráda bych ti pomohla Jimine, ale nevím jak.

,,A kdo.."

,,Víš kdo je ta osoba, kterou nejspíš miluji?"zeptá se a jeho pohled se setká s tím mým. Zavrtím hlavou, že nevím.

,,Jsi to ty Eli"řekne a mě se zadrhne dech. Sakra.. Kurva.. To ne.. To nemůže myslet vážně.

,,J-já?"vykoktám a on kývne a na chvíli zavře oči.

,,Nevím jak se to stalo. Třeba je to jen pobláznění. Vážně nevím"šeptne a po tvářích se mu, i přes zavřená víčka, začnou koulet slzy. Nechci, aby brečel.

,,Tak to zkus. Zkus jestli je to jen pobláznění"vybídnu ho a on se na mě nechápavě podívá. Sama nevím co mě to napadlo. Jedna pusa nám však neublíží. A Jimin si pak třeba uvědomí, že mě nemiluje a bude to cajk.

Pomalu se k němu přiblížím a jemně se otřu svými rty o ty jeho. Jsou měkké, skoro jako ty Taeho. Ovšem u Jimina nemám ten samý pocit jako u Taeho. Není u toho takové to příjemné brnění. Pouze normální polibek i když cítím jisté napětí.
Jimin začne opožděně také pohybovat rty a když po nějaké době sladíme pohyby tak si ho přitáhnu blíž a vpletu mu prsty do vlasů. On mi jednou rukou chytne bradu a druhou krk. Poté se odtáhneme a on se mi podívá hluboce do očí. Trochu zčervenám a on se usměje.

,,Tak co?"zeptám se a on si skousne ret.

,,Já na to nemám názor. Bylo to krásné to ano, ale.. Potřebuji vidět Hyejin. Po návratu do Koreje se s ní uvidím. Potřebuji si to urovnat v hlavě a až ji uvidím tak si myslím, že se srdce rozhodne"dopoví a já se postavím.

,,Takhle se mi líbíš"usměji se a podám mu pomocnou ruku. S mojí pomocí se zvedne a usměje se.

,,Jdeme zpátky ne? Celkem mi to tu nahání hrůzu"přiznám a on se zasměje.

,,Jo, mě taky. Jdeme"zavelí, a tak se vydáme zpátky do hotelu.

,,Jimine?"

,,Ano?"

,,Jen mám takovou prosbu"zazubím se.

,,Poslouchám"

,,Mohl by jsi se nezmiňovat o tom polibku před klukama? A hlavně před Taem? Nechci, aby jsme z toho měli problémy. Víš jak je žárlivý"řeknu a on se zasměje.

,,Neboj"

Pokračování příště...<3

!PROSÍM ČTĚTE!

Jsem tu!
Dnes jedu na chatu..
A na chatě prý není Wi-Fi (kapitolky nebudou :,D) a jelikož nemám moc času tak je kapitola 'trochu' kratší. Tak se omlouvám😔
Jinak.. Mám předpřipravený celý příběh, který budu vydávat po té chatě. Kapitoly budou každý den když mám celý příběh předepsaný a bude se to jmenovat: FACK is real
Pokud někdo znáte tenhle ship😏
Bude to gay příběh, který má asi něco přes třicet kapitol (teď nevím)😊.
Finn+Jack=FACK❤
Kdyby vás to zajímalo tak tedy 1.9. bude tato knížka na mém profilu😙
Děkuji za pozornost💙
Miluju vás💜

🌈Vaše Sky🌈

PS:Omlouvám se za chyby☝

LostKde žijí příběhy. Začni objevovat