Z pohledu Elišky:
Když se vzbudím tak se jen převléknu do něčeho kulturního, upravím se, vezmu si potřebné věci, zamknu pokoj a vyrazím z hotelu pryč. Mám hrozný hlad takže si dojdu něco koupit. Dnes nemám na pizzu, ale chuť takže to bude spíš něco sladkého. Zajdu do krámku nedaleko pizzerie a koupím si muffiny a makronky. Snad mě to alespoň trochu zasytí.
Zaplatím a sednu si na lavičku na náměstí. Rozbalím si muffiny, začnu jíst a přitom si v hlavě přehrávat náš 'rozhovor'.
,,Jo vyspal! Stačí?!"vyjekne Tae.
,,J-jak jsi.. Proč?"zašeptám.
,,Já ti to ale vysvětlím!"křikne, ale já ho zastavím.
,,Nesahej na mě"
Po tváři se mi opět začnou kutálet slzy. Nechápu jak to mohl udělat. Po tom všem. Já už vážně nevím. Nevím co mám dělat. Mám si s ním promluvit? Sám se mi přiznal, že s ní spal. Co na tom chce vysvětlovat sakra?
,,E-eli?"uslyším za sebou slabý hlásek, a tak se otočím, ale to už mám ruce obmotané okolo krku.
,,K-kookie? C-co tady děláš?"šeptnu a obejmu ho. On se posadí vedle mě a smutně se na mě podívá. Nedívej se na mě takhle Kookie~
,,Hledali jsme tě"
,,A-aha.. No, ale kde jsou ostatní?"zeptám se znovu a on pokrčí rameny. Super Kooku, fakt super. Snažím se Taemu vyhýbat a teď se ho budu muset pokusit najít? Fakt super.. Děkuju.
,,J-já se moc omlouvám za to, ž-že jsem věděl o tom.. O-o tom, že se T-tae v-vyspal s Woo a n-neřekl jsem ti to"vykoktá smutně a já si povzdychnu. Na něj se přece nemohu zlobit. Za prvé to nejde a za druhé, snažil se jen chránit kamaráda.
,,V pořádku, nezlobím se na tebe, ale teď pojď. Musíme najít ostatní"usměji se a on se zvedne z lavičky nastejno se mnou.
,,Nechceš muffin?"zeptám se po cestě k pizzerii a on šťastně zakýve hlavou v souhlas. Podám mu muffin a on se do něj s chutí zakousne.
,,Takže říkáš, že byli tady?"zeptám se a poukážu na pizzerii. Kookie s plnou pusou zakýve opět hlavou.
,,A kam jste šli pak?"zeptám se znovu a on se rozhlédne. Nechápu jak se jim mohl ztratit.
,,Támhle jak jsou ty stánky tak tam jsme byli"odpoví a já zrak nasměruji na spoustu stánků. Aha, už chápu, že se ztratil. Je tam spousta lidí.
,,Tak jdeme"pokrčím rameny a oba se vydáme ke stánkům.
............................
Asi deset minut procházíme stánkami, ale kluci pořád nikde.
,,Hele Kookie a ty mobil teda nemáš?"zeptám se a on si sáhne do kapsy.
,,Mám"řekne a mobil vytáhne. To nemyslí vážně..
,,Ale je úplně vybitej"zamračí se a já si oddychnu. Už jsem se lekla, že jsme tu kluky hledali pro nic za nic.
,,Tak půjdeme do hotelu, kde jsem ubytovaná. Tam si trochu nabiješ mobil a pak jim zavoláš"navrhnu a on mi to odsouhlasí, a tak vyjdeme směr hotel Vic Eiffel.
............................
,,Tak, tady to je můj pokoj.. Nic nóbl"zasměji se a on si sedne na postel.
,,Mě se to tu líbí"zaculí se a vytáhne mobil.
,,Kde máš nabíječku?"zeptá se, já mu vezmu mobil z ruky a napojím ho na nabíječku vedle postele.
ČTEŠ
Lost
Fanfiction|3. Díl knížky: Bangtan boys in The Czech Republic| | DOKONČENO | Eliška je opět daleko od Bangtanů a jejího přítele. Opět se do toho někdo vpletl a tentokrát jim jejich vztah překazila sobecká dívka z Koreje, která chce jednoho z Bangtanů jen pro s...