Vysvětlení:
Korejština
Čeština
________________________,,Vezmeš si mě?"zeptá se a já si zakryji dlaní ústa.
,,T-tae, j-já.."začnu koktat, ale poté se zastavím a začnu vrtět hlavou nad svou nervozitou.
,,Ano.. Ano, ano, ano!"vyjeknu několikrát a on mi s oddechnutím nandá nádherný prsten. Ani si neuvědomím, že jsme na loďce, a tak se k němu rozeběhnu. Když se to začne hodně houpat tak zastavím, ale to už se oba koupeme v řece.
,,Promiň"špitnu a on se rozesměje.
,,Ale, jdi ty"řekne a přitáhne si mě do dlouhého polibku.
...............................
Celou cestu domů se usmíváme. Když konečně celí promočení stojíme u prahu dormu tak zazvoníme, protože si Tae nevzal klíče. Hned jak se otevřou dveře tak se na nás sesypou kluci.
,,Tak co?! Jste zasnoubeni?!"vyjeknou naráz a my se zasmějeme. Pak se všichni zarazí a prohlédnou si vás.
,,Co jste sakra dělali?"zeptá se jako první Yoongi a Tae se podrbe na zátylku.
,,No my.."
,,Že vy jste spadli do tý řeky?"nadzvedne obočí Jin a my se oba zazubíme.
,,Bože.. Pojďte dovnitř nebo nastydnete"zatáhne nás dovnitř a pošle nás se převléknout.
,,Ale nebyla to moje vina"řekne Tae a já ho praštím do ramene.
,,Bonzáku"zamračím se, ale pak se usměji.
,,Ty Eli? Myslel jsem, že alespoň tebe vychovali normálně"zakroutí Jin hlavou a já pokrčím rameny.
,,Zřejmě ne"zasměji se, on znovu zavrtí hlavou a pak nás nechá se převléct.
Když se převlékneme a vysušíme si vlasy tak dojdeme dolů a sedneme si k ostatním.
,,Gratulujeme!"vykřikne Jungkook a přiběhne nás obejmout.
,,Jsem rád, že už se tě Tae zeptal"zazubí se Kook a odtáhne se.
,,Počkat.. Ty jsi to měl naplánované už dříve?"podívám se na Taeho.
,,Tak trochu"pokrčí rameny a já mu vlepím polibek na tvář.
,,Jste sladcí. Už se těším na svatbu"zatleská Hobi nadšeně a já se zasměji.
,,Kdy bude svatba?"zeptá se Namjoon radostně a já se znovu podívám na Taeho, který mi jen s úsměvem řekne:
,,To záleží na tobě"
O tři roky později...
Z pohledu třetí osoby:
,,Tae? Prosím, dojdi pro Daniela a pro Aileen. Za chvíli přijdou kluci"řekne Eliška s úsměvem a Tae odejde pro jejich dva poklady. Klukovi dali české jméno a holčičce korejské. Přišlo jim to takto hezké a navíc se jméno Aileen podobá slovu alien a to Taemu Eliška nemohla vymluvit.
,,Daniel se zašpinil čokoládou"ozve se za Eliškou a ta se zasměje a otočí.
,,To je trdlo"řekne a dojde k chlapcovi s tmavě hnědými vlasy a hnědýma očima.
,,Mohl by jsi to dodělat? Já ho dojdu převléknout"líbne Taeho na tvář a vezme chlapce do náruče.
,,Rozkaz madam. A tato mladá slečna mi s tím pomůže"zaculí se Tae na svou 2-letou dceru a ta se zachichotá.
ČTEŠ
Lost
Fanfiction|3. Díl knížky: Bangtan boys in The Czech Republic| | DOKONČENO | Eliška je opět daleko od Bangtanů a jejího přítele. Opět se do toho někdo vpletl a tentokrát jim jejich vztah překazila sobecká dívka z Koreje, která chce jednoho z Bangtanů jen pro s...