Woojin -> Stray Kids

492 43 0
                                    

     Αυτό το κεφάλαιο θα έχει smut.

??: Jasmine πας να πάρεις παραγγελία από το τραπέζι 3?
Ε(Εγώ): Ναι Τζεσυ πάω.
Τ(Τζεσυ): Ευχαριστώ εγώ δεν μπορώ πάω να πλύνω τα ποτήρια.

Αφού πήγα στο τραπέζι να πάρω παραγγελία.

Ε: Τι θα πάρετε?

Ήταν τέσσερις άντρες γύρω στα 30.

Β1(Βλάκας 1): Εσένα.
Ε: Ορίστε?
Β2(Βλάκας 2): Είπες τι θα πάρουμε και σου απάντησε.
Ε: Δεν εννοούσα αυτό εννοούσα τι θα παραγγείλετε.
Β3(Βλάκας 3): Να το διευκρινίζεις κοπέλια δεν φταίμε εμείς.
Β4(Βλάκας 4): Ναι δεν φταίμε εμείς. Αλλά παιδιά πείτε απλά τι θέλετε να φύγει να τελειώνουμε.

Αφού μου έδωσαν την παραγγελία έφυγα και πήγα στη Τζεσυ να της δώσω τις παραγγελίες να τις ετοιμάσει.

Ε: Τι βλάκες αυτοί οι τέσσερις.
Τ: Τι έγινε?
Ε: Μου την έπεσαν.
Τ: Ωχ!
Ε: Τι ωχ!
Τ: Δεν θα ξεμπερδέψεις εύκολα τότε.
Ε: Καλά δεν με ξέρουν γι'αυτό. Αυτός εκεί στο διπλανό τραπέζι ποιος είναι?
Τ: Δεν ξέρω ποιος είναι. Έρχεται που και που αλλά δεν είναι και πολύ ομηλιτικος. Τουλάχιστον όχι μαζί μου. Σ'αρέσει εε? Γι'αυτό ρωτας!
Ε: Τι?! Όχι!
Τ: Σε εμένα μιλάς. Άντε πάνε εσύ να του πάρεις παραγγελία.
Ε: Επίτηδες το κάνεις?
Τ: Ναι με έπιασες. Άντε πάνε.

Πήγα στο τραπέζι του.

Ε: Γεια σου τι θα παραγγείλεις?
??: Ένα φραπέ γλυκό. Είδα αυτό που έγινε πριν λίγο και συγγνώμη για την αδιακρισία αλλά ελπίζω να μην σε πείραξαν.
Ε: Όχι όχι καθόλου.
??: Με λένε Woojin εσένα?
Ε: Jasmine.
W(Woojin): Πολύ ωραίο όνομα χάρηκα.
Ε: Και εγώ.

Ειπα και του χαμογέλασα.

W: Έχεις πολύ ωραίο χαμόγελο.
Ε: Ευχαριστώ. Είμαι σίγουρη πως και το δικό σου θα είναι αν και δεν μου έχει χαμογελάσει καθόλου. -Μόλις το είπα αυτό του ξέφυγε ένα γελακι.- Βλέπεις τι εννοώ ορίστε μόλις μου χάρισες ένα υπέροχο χαμόγελο.
W: Ναι έχεις δίκιο. Μάλλον ξέρεις να παίρνεις αυτό που θέλεις. Μήπως να φοβάμαι?
Ε: Αυτό μόνο εγώ το ξέρω.

Ειπα και του έκλεισα το μάτι.

W: Είμαι σίγουρος γι'αυτό. Δουλεύεις καιρό εδώ? Γιατί σπάνια σε πετυχαίνω. Εσένα προσπαθώ να πετύχω αλλά έρχεται συνέχεια η άλλη κοπέλα.
Ε: Ναι δουλεύω καιρό εδώ. Συνήθως ετοιμάζω εγώ τις παραγγελίες. Ίσως γι'αυτό δεν με πετυχαίνεις.
W: Ααα μάλιστα εσύ φτιάχνεις αυτούς τους ωραίους καφέδες. Μήπως σε ενοχλώ από την δουλειά σου?
Ε: Εεε όχι έτσι κι αλλιώς σε λίγο έχω διάλλειμα. Μπορώ να το κάνω και τώρα.
W: Μη σου χαλάσω το διάλλειμα.
Ε: Όχι ίσα ίσα θα μου το φτιάξεις.
W: Εντάξει τότε.
Ε: Πάω να σου ετοιμάσω την παραγγελία σου και έρχομαι.
W: Θα περιμένω.

One Shot K-PopWhere stories live. Discover now