Ήμουν στην δουλειά και είχα διάλλειμα. Αμέσως μόλις τελείωσα το διάλλειμα μου ήρθε μια κοπέλα που δουλεύαμε μαζί να μου πει να πάω να πάρω παραγγελία από ένα ζευγάρι που μόλις μπήκε στο μαγαζί. Έτσι ετοιμάστηκα πήρα το μπλοκάκι μου και πήγα στο τραπέζι τους.
Ε(Εγώ): Καλησπέρα σας. Τι θα θέλατε να σας φέρω?
??: Μα καλά κοπέλα μου δεν βλέπεις ότι μόλις καθίσαμε. Που θέλεις να ξέρουμε κιόλας.Είπε η κοπέλα γεμάτη ειρωνεία. Selina συγκρατήσου είσαι στη δουλειά μη της χιμιξεις. Εξάλλου χρειάζεσαι τη δουλειά όχι για εμένα αλλά για... Από τις σκέψεις μου με έβγαλε ο άντρας που καθόταν μ'αυτήν.
??: Taeyeon σταματά η Selina -είπε κοιτάζοντας την ταμπελιτσα που είχα πάνω μου- κάνει απλά τη δουλειά της.
Τ(Taeyeon): Εντάξει Chen δεν την θυξαμε κιόλας.
C(Chen): Selina πήγαινε θα σε φωνάξουμε εμείς όταν είμαστε έτοιμοι.
Ε: Εντάξει. Συγγνώμη για την ενόχληση. Μήπως θα θέλατε να πιείτε κάτι μέχρι να παραγγείλετε?
C: Όχι θα πάρουμε όταν παραγγείλουμε.Είπε γλυκά αλλά αυτή κοιτούσε με ένα βλέμμα γεμάτο μίσος. Πήγα κάθισα με τα κορίτσια μέχρι να με φωνάξουν και ένιωθα ότι κάποιος με κοιτάει. Γύρισα και είδα τον Chen να με κοιτάει.
Μετά από λίγο με φώναξαν για την παραγγελία. Πήγα την πήρα και περίμενα να ετοιμαστεί για να την πάω. Ο Chen με κοιτούσε συνέχεια όπως και εγώ άλλωστε.
Μπορώ να πω ότι είναι πολύ γοητευτικός άντρας αλλά δυστυχώς έχει κοπέλα. Εξάλλου και εγώ δεν θέλω ούτε σχέσεις ούτε τίποτα. Κάηκα από την τελευταία μου σχέση. Βέβαια απέκτησα και κάτι καλό.
Η παραγγελία τους ετοιμάστηκε και πήγα να τους σερβίρω. Μετά πήγα και το κρασί που παρήγγειλαν. Έβαλα στο ποτήρι της Taeyeon και όταν πήγα να βάλω στο ποτήρι του Chen κρασί αυτή μου έβαλε τρικλοποδιά και έπεσε κρασί πάνω του.
Τ: Είσαι χαζή τι έκανες?!
Είπε φωνάζοντας.
C: Taeyeon δεν έγινε κάτι ηρέμησε.
Ε: Συγγνώμη χίλια συγγνώμη δεν το ήθελα. Ελάτε να σας καθαρίσω.
C: Όχι δεν χρειάζεται θα το πάω στο καθαριστήριο.
Ε: Τότε στείλτε μου το λογαριασμό.
Τ: Σιγά μην έχεις εσύ λεφτά να το πληρώσεις.
C: Taeyeon σταμάτα να φωνάζεις πια. Όσο αφορά το πως λερωθηκα δεν νομίζω να φταίει η Selina αλλά αυτό θα το συζητήσουμε σπίτι.
Τ: Συγγνώμη με κατηγορείς για κάτι? Βλέπεις τι κάνεις?!
C: Δεν έκανε κάτι εσύ έκανες.Εκείνη τη στιγμή ήρθε και ο manager. Τέλεια αυτό μου έλειπε τώρα.
Μ(Manager): Τι έγινε εδώ? Γιατί φωνάζετε? Εδώ είναι μαγαζί. Ενοχλείτε τους υπόλοιπους πελάτες.
C: Το ξέρω έχετε δίκιο. Προσπαθώ να την κάνω να σταματήσει να φωνάζει αλλά τίποτα.
Τ: Απαιτώ να την απολύσετε.
YOU ARE READING
One Shot K-Pop
FanfictionΘα είναι one shot από όλα τα group. Κάποια κεφάλαια θα έχει και smut θα το λέω στην αρχή του κεφαλαίου σε περίπτωση που κάποιος δε θέλει να το διαβάσει. Αλλά τα περισσότερα κεφάλαια θα έχουν smut. Επίσης αν θέλετε δέχομαι και request αλλά να ξέρετ...