Chan -> Stray Kids

1.8K 67 4
                                    

Ε(Εγώ): Λίζα τι κάνεις ετοιμάσου γρήγορα να φύγουμε θα αργήσουμε! (Κορ)
Λ(Λίζα): Ναι μωρέ θα αργήσουμε στο γυμναστήριο άσε μας καλέ.
Ε: Μικρή πρόσεχε τα λόγια σου έτσι!
Λ: Σιγά το μικρή ρε 2 χρόνια με περνάς μόνο. Αδερφή να σου πετύχει. Και μετά σου λένε κάνε αδερφή να δεις καλό!
Ε: Δεν θα λες τις ατάκες μου μικρό μαμουνι.

Είπα και της ζουληξα το μάγουλο.

Λ: Aish σταμάτα να το κάνεις αυτό ξέρεις ότι μου την σπάει!
Ε: Το ξέρω για αυτό το κάνω!
Λ: Μετά φταίω εγώ που σου τα λέω αυτά!
Ε: Ακριβώς! Εξάλλου μην ξεχνάς σεβασμός στους μεγαλύτερους εσύ η ίδια το λες στα ξαδέρφια μας τα μικρά.
Λ: Μου τη σπάει όταν έχεις δίκιο.
Ε: Το ξέρω γι'αυτό το κάνω.
Λ: Καλα σου φυλάζομαι για αργότερα πάμε τώρα εσύ φώναζες ότι θα αργήσουμε.
Ε: Άντε καλά πάμε.

Πήραμε τις τσάντες μας και βγήκαμε από το σπίτι κλείδωσα κατεβηκαμε κάτω μπήκαμε στο αμάξι και ξεκίνησα. Εγώ είμαι ενήλικη και έχω δίπλωμα η αδερφή μου φέτος θα ενηλικιωθεί. Εγώ σε λίγους μήνες θα γίνω 20. Βασικά σε δύο μήνες. Η αδερφή μου θα ενηλικιωθεί σε πολλούς μήνες το Δεκέμβριο τώρα έχουμε Απρίλιο. Οι γονείς μας πέθαναν σε αυτοκινητιστικό δυστύχημα πριν πολλά χρόνια και από τότε μετακομίσαμε στην Κορέα για να μας μεγαλώσει η γιαγιά μας η μαμά της μαμάς μας δηλαδή. Πριν πέντε χρόνια όμως πέθανε η γιαγιά οπότε από τότε μας φροντίζω εγώ.

Λ: Bella...
Ε: Ναι.
Λ: Έχω να σου πω κάτι.
Ε: Ακούω.
Λ: Ξέρεις ότι εδώ και μια βδομάδα εξαφανίζομαι συνέχεια.
Ε: Ναι και εγώ όλο σε ρωτάω και όλο δικαιολογίες μου λες και εγώ τα παίρνω γιατί σε ξέρω καλά αλλά τέλος πάντων. Αν είναι να μου πεις γιατί το κάνεις μίλα γιατί αλλιώς θα μαλώσουμε ΞΑΝΑ!
Λ: Ναι γι'αυτό θα σου μιλήσω θα σου πω τι έγινε.
Ε: Άντε ακούω.
Λ: Μην με διακόπτεις όμως.
Ε: Καλά συνέχισε.
Λ: Λοιπόν έχω αγόρι γι'αυτό εξαφανίζομαι τόσες μέρες.
Ε: Άντε ωραία. Προφυλάξεις παίρνετε γιατί είμαι μικρή ακόμα για να γίνω θεία.
Λ: Τι λες ρε πας καλά. Απλά ήθελα να σου πω ότι είναι διάσημος και θα τον γνωρίσεις σήμερα. Εγώ δεν ήξερα ότι είναι διάσημος δεν τους άκουγα εσύ μπορεί να τους ξέρεις.
Ε: Άντε ανυπομονώ αλλά πως βρήκες  διάσημο. Εδώ δύσκολα τους βρίσκεις και εσύ είσαι και μαζί του μπράβο ρε θηρίο.
Λ: Πριν μια βδομάδα τον είδα έπεσε πάνω μου και έριξε τον καφέ του πάνω μου.
Ε: Ααα γι'αυτό σε είδα με άλλη μπλούζα.
Λ: Ναι ξανά βγήκαμε για να του δώσω την μπλούζα του και με φίλησε και από τότε ήμαστε μαζί. Στα είπα με λίγα λόγια φυσικά. Γνώρισα και 3 φίλους του φαίνονται καλά παιδιά.
Ε: Ωραία και εμένα πως θα με γνωρίσεις σε αυτούς?
Λ: Μιλούσα συνέχεια για εσένα και μου είπε να σε γνωρίσω σε αυτόν και του είπα σήμερα.
Ε: Ωραία άντε κατέβα τώρα φτάσαμε.
Λ: Πότε φτάσαμε καλέ?
Ε: Είδες άμα μιλάς πως περνάει η ώρα.
Λ: Ναι.

One Shot K-PopOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz