Αυτό το κεφάλαιο θα έχει smut!
Μπήκα μέσα στο σπίτι και άκουσα τα αγόρια να μιλάνε.
Β: Λοιπόν θέλω να σας πω κάτι σημαντικό. Μου αρέσει πολύ η Asuka.
JκJa: Και εμένα.
Ja: Τι κάνουμε τότε?
J: Θα την αφήσουμε να επιλέξει έναν από μας.Έκανα ότι βήχω και μπήκα μέσα διακόπτοντας τους.
Ε: Γεια σας διακόπτω κατι?
Β: Όχι τίποτα απλή συζήτηση κάναμε. Αύριο θα πάμε μαζί στην εταιρεία.
Ε: Ναι εννοείται σιγά μην ξυπνήσω ακόμα πιο νωρίς για να πάω με λεωφορείο ή κάτι τέτοιο. Το πρωί τι θέλετε να σας κάνω?
Ja: Μην μπαίνεις στον κόπο θα φάμε κανένα μπισκότο ή δημητριακά.
Ε: Καλά όπως θέλετε.Χάρηκα με αυτό που άκουσα από τα αγόρια σήμερα. Το ότι με θέλει αυτός που θέλω και εγώ. Νόμιζα ότι αυτός που θέλω εγώ ότι δεν με θέλει γιατί είναι πολύ ανέκφραστος και απόμακρος αλλά χαίρομαι που και ο Β.Ι με θέλει.
Με αυτές τις σκέψεις με πήρε ο ύπνος. Το πρωί ξύπνησα την ώρα που ξυπνάνε τα αγόρια. Κανονικά ξυπνούσα τουλάχιστον μία ώρα νωρίτερα για να τους φτιάξω πρωινό, να συμμαζέψω κτλ.
Ντύθηκα για να είμαι έτοιμη. Πήγα τουαλέτα έπλυνα το πρόσωπό μου, βούρτσισα τα δόντια μου και βάφτηκα ελαφρώς. Μία πούδρα, λίγη μάσκαρα και ένα κραγιόν στο χρώμα των χειλιών μου. Πήρα το κινητό μου έβαλα κολόνια και κατέβηκα κάτω. Εκεί αντίκρισα ένα τραπέζι στρωμένο και τα αγόρια να κάθονται.
Β: Καλημέρα σε περιμέναμε.
Ε: Καλημέρα εσείς το κάνατε όλα αυτά?
J: Nαι.
E: Ευχαριστώ φαίνονται πεντανόστιμα.... και είναι.Είπα ενώ έφαγα μία μπουκιά.
Ja: Ευχαριστούμε.
Φάγαμε και φύγαμε στην εταιρεία. Στο δρόμο ρίχναμε κλεφτές ματιές με τον Β.Ι. Φτάσαμε και ο καθένας πήγε στο πόστο του. Πλέον την εταιρεία την έχει αναλάβει ο ίδιος και εγώ ουσιαστικά δύο πόστα. Ένα ως γραμματέας και δεύτερο ως δοκιμαστής παιχνιδιών επειδή ήξερε πόσο μου αρέσει. Όταν έπρεπε να παίξω παιχνίδι πήγαινε άλλος στη θέση μου όπως τώρα.
Είναι βράδυ και κάθομαι να παίξω ένα παιχνίδι. Το δοκιμάζω υποτίθεται αλλά επειδή μου αρέσει κάθισα να παίξω κιόλας. Εκεί που έπαιζα ήρθε ο Β.Ι.
Β: Δεν θα ήθελα να ήμουνα στη θέση του αντιπάλου σου.
Ε: Χαχα γιατί το λες αυτό?
Β: Γιατί δεν τους αφήνεις να πάρουν ανάσα. Από perfect σε perfect όπως το πας.
Ε: Βασικά είναι από great σε greatest. Δεν είναι Tekken για να έχει perfect Doa είναι.
Β: Τι είναι?
Ε: Dead or Alive. Παρόμοιο με το Tekken. Θα έπρεπε να το ξέρεις εταιρεία σου είναι.
Β: Ναι έχεις δίκιο.Είπε και χαμογέλασε ελαφρώς.
Ε: Διέκρινα ένα γελάκι ή μου φάνηκε.
Β: Σου φάνηκε.
Ε: Αφού γέλασες. Γιατί δεν εκφράζεσαι πιο συχνά σου πάει.
Β: Σ' αρέσω πιο πολύ αν εκφράζομαι?
Ε: Ότι κι αν κάνεις μου αρέσεις.
Β: Τότε γιατί να εκφράζομαι.
Ε: Γιατί είσαι αξιολάτρευτος τότε.
Β: Αυτό ήθελα να ακούσω.Εφυγε να παίξω αλλά ξαναήρθε. Γύρισε την καρέκλα στην οποία καθόμουν για να τον βλέπω. Σηκώθηκα πάνω και με φίλησε. Ζήτησε πρόσβαση την οποία του έδωσα. Έβαλε τα χέρια του στον κωλο μου και με σήκωσε. Εγώ τύλιξα τα πόδια μου γύρω από την μέση του και με έβαλε να κάτσω στο γραφείο πάνω. Μου έβγαλε την μπλούζα. Έβαλα τα χέρια μου μέσα από την μπλούζα του πίσω στη πλάτη του και του άφηνα μικρές γρατζουνιες. Το χέρι του το ένα ήταν στην μέση μου και με τραβούσε πάνω του και με το άλλο μου ξεκουμπωσε το σουτιέν.
Τα πόδια μου τα είχα γύρω του. Μου έβγαλε το σουτιέν και εγώ την μπλούζα του. Άρχισε να μου αφήνει μικρά φιλιά στο λαιμό και κατευθυνόταν στο στήθος μου. Μου άφησε μικρές πιπιλιες πάνω στο στήθος μου. Αφαίρεσα το παντελόνι του και το μποξεράκι του όπως και τα δικά μου εσώρουχα. Τα πέταξα στην καρέκλα πάνω. Μπήκε απότομα μέσα μου στάθηκε λίγο ακίνητος μέχρι να συνηθίσω το μέγεθος και μετά άρχισε να κουνιέται το ίδιο και εγώ.
Πάλι καλά είμασταν μόνοι μας στην εταιρεία μας γιατί σίγουρα θα ακουγόμασταν από τα βογκητά ευχαρίστησης που αφήναμε. Βρήκε το σημείο μου και έκανε μερικές ωθήσεις ακόμα πριν τελειώσουμε και οι δύο. Τελείωσε βέβαια πάνω στην κοιλιά μου και αφού σκουπηστικα ντυθηκαμε και του είπα.
Ε: Άμα είναι να εκφράζεσαι έτσι να το κάνεις συχνότερα.
Β: Εντάξει. -Είπε και με τράβηξε κοντά του.- Πάμε σπίτι για δεύτερο γύρο?Δεν είπα τίποτα και τον φίλησα. Το πήρε το μήνυμα πιστεύω. Μου χαμογέλασε και φύγαμε.
Αυτό ήταν ελπίζω να σας άρεσε. Χίλια συγνώμη που δεν ανέβαζα τόσο καιρό αλλά δυστυχώς δεν έχω πολύ χρόνο.
YOU ARE READING
One Shot K-Pop
FanfictionΘα είναι one shot από όλα τα group. Κάποια κεφάλαια θα έχει και smut θα το λέω στην αρχή του κεφαλαίου σε περίπτωση που κάποιος δε θέλει να το διαβάσει. Αλλά τα περισσότερα κεφάλαια θα έχουν smut. Επίσης αν θέλετε δέχομαι και request αλλά να ξέρετ...