Γιατί έπρεπε να πω θάρρος? Τώρα πρέπει να πάω να δω την ταινία. Δυστυχώς δεν μπορώ να τους πω ψέμματα ότι την είδα γιατί την έχουν δει και θα με ρωτάνε για να καταλάβουν άμα την είδα ή όχι. Άργησα κιόλας. Ευτυχώς ήμουν έτοιμη.
Πήρα το ποδήλατο μου και βγήκα από το σπίτι. Έβαλα παπούτσια και κλείδωσα. Όταν βγήκα έξω ανέβηκα στο ποδήλατο και ξεκίνησα για το σινεμά. Η διαδρομή ήταν ωραία και πέρασα από τον ποταμό Han. Είχα μαγευτεί από τη θέα του ποταμού και δεν έβλεπα μπροστά μου με αποτέλεσμα να πέσω πάνω σε κάποιον.
Ε(Εγώ): Συγγνώμη.
Του είπα στα Κορεάτικα. Δεν ξέρω τέλεια γιατί δεν είμαι πολύ καιρό εδώ. Είμαι από Αγγλία και ήρθα εδώ για σπουδές μαζί με κάποιους φίλους μου. Γι'αυτό και κάπου κάπου μιλάω αγγλικά.
??: Δεν πειράζει εγώ συγγνώμη. Ειμαι ο Joshua.
Ε: Ιζαμπέλ. Χάρηκα.
J(Joshua): Και εγώ. Πρώτη φορά σε βλέπω εδώ. Έρχομαι συχνά γιατί μ'αρέσει γι'αυτό το λέω.
Ε: Ξέρεις αγγλικά?
J: Ναι αλλά..
Ε: Ωραία σε πειράζει να τα λέμε στα αγγλικά γιατί δεν ξέρω πολύ καλά την γλώσσα και μπερδεύομαι. (Αγγλικά)
J: Δεν έχω πρόβλημα. Άρα δεν είσαι από εδώ. Από που είσαι? Αν επιτρέπεται.
Ε: Από την Αγγλία.Είπα με βρετανική προφορά.
J: Ααα. Ξέρεις η προφορά σου μου αρέσει πολύ. Εννοώ ότι η βρετανική προφορά μ'αρέσει.
Ε: Δεν αρέσει σε πολλούς.
J: Ειμαι από τους λίγους φαίνεται. Δυστυχώς όμως πρέπει να φύγω γιατί θα χάσω την προβολή της ταινίας.
Ε: Ωχ καλά που μου το θύμισες έχω να πάω και εγώ σε ταινία. Θρίλερ συγκεκριμένα.
J: Αλήθεια? Και εγώ. Σε ποιο? -Του είπα την ταινία.- Στο ίδιο είμαστε θέλεις να πάμε μαζί?
Ε: Φυσικά.Στη διαδρομή μιλούσαμε για διάφορα και του είπα για το θάρρος ή αλήθεια που παίζαμε και με έβαλαν να πάω να το δω ενώ τα φοβάμαι.
Φτάσαμε, κλειδωσαμε τα ποδήλατα και μπήκαμε στο σινεμά. Ευτυχώς οι θέσεις μας ήταν δίπλα και όταν φοβόμουν δηλαδή σχεδόν συνέχεια ή μου κρατούσε το χέρι ή με έπαιρνε αγκαλιά.
Μετά από 2 ώρες βασανισμού η ταινία τελείωσε. Εγώ ακόμα φοβόμουν είναι η αλήθεια.
J: Έχω μια ιδέα. Αφού νιώθεις ακόμα φόβο από το θρίλερ και δεν μου πάει η καρδιά να σε αφήσω μόνη σου θέλεις να πάμε ή σπίτι μου ή σπίτι σου και να σου μαγειρέψω για να νιώσεις καλύτερα?
Κανονικά έπρεπε να του πω όχι. Εντάξει περάσαμε ωραία αλλά είναι άγνωστος. Κάτι όμως με έκανε να του απαντήσω θετικά στην ερώτηση του.
Ε: Σπίτι μου δεν γίνεται γιατί είναι οι φίλες μου. Οπότε στο σπίτι σου μάλλον.
Πήγαμε από το σπίτι του και μαγείρεψε. Ήθελα να τον βοηθήσω αλλά δεν με άφησε. Το φαγητό του ήταν υπέροχο. Αφού φάγαμε ένιωσα καλύτερα. Με πήγε μέχρι το σπίτι μου και μετά γύρισε και αυτός. Ανταλλάξαμε και τηλέφωνα.
Έχεις περάσει σχεδόν ένας μήνας από τότε που γνωριστήκαμε και κάνουμε πλέον πολύ καλή παρέα. Με βοηθάει και με τα Κορεάτικα και μπορώ να πω ότι βελτιώθηκα παρά πολύ.
Σήμερα ήμασταν στο σπίτι του και μου έπαιζε κιθάρα. Ήταν πολύ καλός. Καθώς έπαιζε κιθάρα τραγουδούσαμε κιόλας. Έχει πολύ καλή φωνή σε αντίθεση με εμένα. Αν και λέει ότι η φωνή μου είναι εξίσου καλή και του αρέσει.
Μετά από κάποια ώρα σταματήσαμε για να βάλουμε ταινία να δούμε. Είδαμε τη Σταχτοπούτα σε έργο γιατί του αρέσουν και μου αρέσουν τα παραμύθια. Καθώς βλέπαμε την ταινία άρχισε να βρέχει και να έχει αστραπές. Εγώ έβγαλα μια μικρή φωνή φόβου.
J: Ακόμα και τις αστραπές φοβάσαι?
Ε: Λίγο. Θα πρέπει να σκέφτεσαι ότι φοβάμαι πολύ εύκολα.
J: Μπορεί. Αλλά μπορεί να σκέφτομαι το ποσό χαριτωμένη είσαι όταν φοβάσαι. Εξαιτίας αυτού όμως βρίσκω δικαιολογία να σε πάρω στην αγκαλιά μου.Είπε και όντως με έκρυψε μέσα στην αγκαλιά του. Μύριζε πολύ ωραία. Όταν τελείωσε η ταινία βγήκα από την αγκαλιά του και κοιταχτήκαμε. Οι ματιές μας κλειδώθηκαν για τα καλά.
Άρχισε να πλησιάζει προς τα εμένα όπως και εγώ ώσπου η απόσταση που είχαμε μεταξύ μας μηδενίστηκε και φιλιθηκαμε. Το φιλί του ήταν πολυ γλυκό και προσεχε πολυ να μην το αγριέψει. Διέκοψε τι δικό μας και μου είπε.
J: Σε παρακαλώ μείνε εδώ απόψε. Εξάλλου βρέχει και δεν μπορείς να πας κάπου. Θα κοιμηθούμε στο ίδιο δωμάτιο αλλά εσύ στο κρεβάτι μου και εγώ στον καναπέ.
Τον φίλησα ώστε να του απαντήσω. Όταν σταμάτησε το φιλί μας του είπα.
Ε: Μιλάς πολύ. Και θέλω να κοιμηθούμε αγκαλιά στο ίδιο κρεβάτι.
Είπα και πήγαμε. Μου έδωσε δικές του πυτζάμες βγήκε για να ντυθώ και Μετά ήρθε. Ξαπλωσαμε μαζί με πήρε αγκαλιά και μας πήρε ο ύπνος.
Τέλος.
YOU ARE READING
One Shot K-Pop
FanfictionΘα είναι one shot από όλα τα group. Κάποια κεφάλαια θα έχει και smut θα το λέω στην αρχή του κεφαλαίου σε περίπτωση που κάποιος δε θέλει να το διαβάσει. Αλλά τα περισσότερα κεφάλαια θα έχουν smut. Επίσης αν θέλετε δέχομαι και request αλλά να ξέρετ...