Ε(Εγω): Tiffany ετοιμάσου πρέπει να φύγουμε.
Τ(Tiffany): Σε πέντε λεπτά είμαι έτοιμη.Περίμενα πέντε λεπτά και μόλις πέρασαν της είπα ξανά.
Ε: Εγώ φεύγω. Δεν έχω σκοπό να χάσω την συναυλία.
Τ: Εντάξει Alex πάμε.Σήμερα ήταν η συναυλία των Got7 του αγαπημένου μου συγκροτήματος. Είχαμε αγοράσει εισιτήρια VIP από το Internet και μαζί με αυτά είχε δώρο και το fanmeeting μετά τη συναυλία. Θα μπούμε τελευταίες μήπως είμαστε τυχερές και κερδίσουμε λίγο παραπάνω χρόνο μαζί τους. Μπήκαμε στο αμάξι και ξεκινήσαμε.
Φτάσαμε στο στάδιο όπου θα γινόταν η συναυλία δείξαμε τα εισιτήρια μας και προχωρήσαμε μπροστά. Κάτσαμε όσο πιο κοντά γίνεται στην εξέδρα. Σιγά σιγά ξεκίνησε να γεμίζει και όταν γέμισε άρχισαν να εμφανίζονται οι Got7. Μετά από λίγα δεύτερα μπήκε η μουσική και ξεκίνησαν να τραγουδάνε.
Εγώ χάζευα τον Mark που είναι ο αγαπημένος μου. Σε κάποια σημεία τον έπιανα να με κοιτάει. Ειδικά όταν τραγουδούσαν το 'Α' στο στίχο "I know you want me let's start talking" με κοιτούσε τόσο επίμονα. Όπως και στο Look που ο Jackson έλεγε "My eyes on you" με κοιτούσε και μου έκλεισε το μάτι.
Τελείωσε η συναυλία και μετά από μισή ώρα θα ξεκινούσε το fanmeeting. Αφήσαμε όλες τις άλλες να μπούνε μπροστά και μπήκαμε τελευταίες στην ουρά. Περιμέναμε πολύ ώρα αλλά επιτέλους ήρθε και η σειρά μας. Όταν βρέθηκα μπροστά του του έδωσα το άλμπουμ που είχα για να μου το υπογράψει.
M(Mark): Γεια σου όμορφη.
Είπε και μου χαμογέλασε. Αχ γιατί μου το κάνεις αυτό? Είναι τόσο γλυκός και αξιολατρευτος όταν γελάει.
Ε: Γει-Γεια σου.
Μ: Ωωω έλα τώρα μην ντρέπεσαι. Σε έβλεπα στην συναυλία πως με κοιτούσες. Σε κοιτούσα και εγώ όμως.Ανάμεσα σε τόσες εμένα κοιτούσε.
Ε: Κάτι πρόσεξα.
Μ: Μπορώ να σου πω και τον λόγο αρκεί να μου πεις το ονοματάκι σου.
Ε: Ειμαι η Alex.
Μ: Χάρηκα Alex. Λοιπόν ο λόγος που σε κοιτούσα έτσι ήταν γιατί μου έκανες εντύπωση. Ανάμεσα σε όλες τις fans μας εσύ ξεχώρισες.Τι λέει τώρα? Δεν το περίμενα αυτό με κάνει πολύ χαρούμενη. Με αγχώνει όμως κάπως.
Ε: Τι εννοείς έκανα εντύπωση? Με την κακιά έννοια?
Μ: Τι? Όχι φυσικά. Εσύ μόνο με την καλή έννοια κάνεις εντύπωση. Μου αρέσεις. Πολύ μάλιστα. Θα ήθελες μήπως να βγούμε αυτές τις μέρες?
Ε: Εεε ναι φυσικά.
Μ: Ωραία δώσε μου τον αριθμό σου και θα σε πάρω εγώ τηλέφωνο.
YOU ARE READING
One Shot K-Pop
FanfictionΘα είναι one shot από όλα τα group. Κάποια κεφάλαια θα έχει και smut θα το λέω στην αρχή του κεφαλαίου σε περίπτωση που κάποιος δε θέλει να το διαβάσει. Αλλά τα περισσότερα κεφάλαια θα έχουν smut. Επίσης αν θέλετε δέχομαι και request αλλά να ξέρετ...