'TU TU TU TUUUUU', de wekker luidt. 'Jongens, wakker worden!', roept Nils. Er klinkt wat gemompel maar daarna dringt het tot iedereen door. 'OH JA VANDAAG NAAR CURAÇAO!', roept Rein en hij springt blij op zijn bed. 'Pff Rein hoe kun je nu al zo vroeg actief zijn?', vraagt Owen geïrriteerd. 'Zo zit Rein nou eenmaal in elkaar', zegt Daan. 'Het vliegtuig vertrekt om 7 uur', zegt Nils waarop Mainstreet zich snel klaarmaakt. Wanneer ze helemaal aangekleed en verzorgd zijn, pakken ze hun spullen en rijden naar het vliegveld.
Wachtend zitten de jongens in de hal. 'Uh jongens, ik moet even iets kwijt', zegt Rein stilletjes 'Wat is er ineens?', vraagt Owen 'Ehm i-ik moet bekennen dat ik vliegangst heb', zegt Rein met schaamte 'Dat hoef niet joh, er gebeurd helemaal niks! En we zijn bij je', zegt Nils gerustellend 'Maar wat als we crashen?', vraagt Rein angstig 'Rein luister, er is maar 2% kans dat zoiets gebeurd', zegt Daan 'Oke het zal wel', zegt Rein.
Ze leggen hun bagage op de lopende band en lopen, via de detectiepoortjes, naar het vliegtuig. Eenmaal in het vliegtuig besluiten de jongens nog even een selfie te maken, om de mainiacs gedag te zeggen. 'Wow ze gaan ons echt missen!', zegt Daan als ze de reacties doorscrollen op Instagram. 'Ja, het is net alsof we voorgoed weggaan', zegt Rein 'Daarom houden we zoveel van ze, ze staan altijd klaar voor ons', zegt Nils met een glimlach terwijl hij naar buiten kijkt. Het vliegtuig stijgt op en Rein begint een soort van nep te huilen. 'Je gaat dit wel overleven hoor gekkerd', zegt Owen terwijl hij klopjes op Rein zijn schouders geeft. Na anderhalf uur besluiten ze om liedjes te zingen, om de tijd een beetje te doden. 'All we wanna do is live fast and get wild, yeah pull shapes and raise our hands up, all we wanna do is sing loud and light up, the night sky, yeah everyone stand up', zingen ze.
JE LEEST
One love, four brothers
FanfictionDit verhaal gaat over de beroemde Nederlandse boyband Mainstreet die uit Daan Zwierink, Rein van Duivenboden, Nils Käller en Owen Playfair bestaat. Mainstreet gaat voor twee weken op vakantie naar Curaçao, waar ze alle vier verliefd worden op hetzel...