Part 14

322 7 0
                                    

'Wie kan dat nou weer zijn?', zegt Nils. 'Ik wist niet eens dat we een deurbel hadden', zegt Rein lacherig. 'Laten we eerst kijken wie het is', zegt Daan. Ze lopen naar de deur en kijken door een gaatje wie er buiten staat. 'HET IS TESS', schreeuwt Owen. 'Maar onze weddenschap dan? We mogen niet met Tess praten...', zegt Nils. 'Laten we de weddenschap voor nu even stoppen, want het is best lullig om niet open te doen of om nu niet tegen haar te praten', zegt Daan. De andere stemmen in. Rein doet de deur open. Ze zien Tess staan met haar mooie blonde lokken en blauwe ogen. 'Hoi, wat kom je doen?', vraagt Owen. 'Ik kwam even me excuses aanbieden voor gisternacht, je weet wel toen jullie me in de bosjes zagen', zegt Tess. 'Het is al goed, maar is dat je vriendje?', zegt Rein. 'Ja', zegt Tess. Rein, Daan, Nils en Owen blijven zwijgend staan. Om de stilte te verbreken begint Tess weer te praten. 'Ik moet maar eens gaan, knuffel?', zegt ze lief. De jongens lopen naar haar toe en geven om ste beurt een knuffel. 'Doei', zeggen Rein, Daan, Nils en Owen in koor terwijl ze zwaaien. Tess rent terug naar het huisje van MainStreet. 'Sorry, ik was nog wat vergeten. Dit is mijn nummer, zo kunnen we toch nog een beetje contact houden als deze vakantie voorbij is', zegt ze terwijl ze briefjes met haar nummer aan Nils, Owen, Daan en Rein geeft. Tess loopt snel weer weg. 'Doei', roepen ze Tess nog na. Zonder een woord te zeggen gaat mainstreet weer naar binnen en ploffen ze op de bank voor de tv. 'Dit was wel te verwachten', zegt Daan om de stilte te verbreken. 'Ja, maar we hebben in ieder geval het nummer van Tess', zegt Rein met een glimlach. 'Hoe dom konden we zijn om te denken dat we Tess konden krijgen. Als we die weddenschap niet hadden dan was onze vriendschap er echt kapot aan gegaan', zegt Nils. 'Onze vriendschap boven alles', zegt Owen met een zucht. Ze kijken nog wat tv en besluiten daarna om te gaan slapen, het was al laat geworden.

One love, four brothersWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu