'Nou, de Mainiacs volgen ons dus écht overal', zegt Daan met een glimlach 'Ja, al zaten we in een vuilnisbak of op de maan, dan weten ze ons nog te vinden!', zegt Rein lacherig.
De jongens besluiten om te gaan ontbijten in het restaurant, dat een eindje verder op de gang ligt. Wanneer ze klaar zijn bij het lopend buffet, zoeken ze een plaats om te gaan eten. 'Mmh zalig die rijstwafels!', zegt Nils 'Deze Nutella donuts zijn echt té lekker', zegt Owen 'Ziekenhuisvoedsel is heilig', zegt Rein wanneer hij zijn pannenkoek intiem vasthoudt bij zijn gezicht. De mensen in het restaurant kijken naar Rein en schieten in de lach. Rein wordt rood en legt snel zijn pannenkoek neer. Owen, Daan en Nils schieten nu ook in de lach en wijzen naar zijn gezicht. 'Oh mijn god', zegt Rein wanneer hij via de binnencamera van zijn telefoon naar zijn gezicht kijkt. Zijn hele gezicht zit onder de stroop en poedersuiker. 'J-je lijkt net een monster!', zegt Nils en de jongens schateren het uit. 'Ja shit help!', zegt Rein in paniek. Hij pakt een servet en legt hem op zijn gezicht. Ondertussen komt er een groep meisjes verder lopen. 'Ze zijn knap en vooral haar', fluistert Owen en glimlacht naar een van de meisjes. 'IEEEEUW OH MY GOD EEN MUMMY!', schreeuwt een van de meisjes en springt van schrik op Nils' schoot, waardoor een glas chocomel omvalt, op Nils zijn witte t-shirt. 'Eh euh hoi', zegt Nils geschrokken. 'Oh het spijt me, echt sorry!', zegt het meisje en springt meteen van Nils af en probeert met servetjes het t-shirt van Nils schoon te maken. 'Emma wat doe je je maakt de vlek alleen maar erger!', zegt een van de meisjes 'Oh het spijt me zo erg!', zegt het meisje, ze heet Emma. 'Het geeft niet hoor', zegt Nils 'En ik ben geen mummie!', zegt Rein die zijn servet van zijn gezicht haalt. 'Ja ik ben echt een kluns', zegt Emma.
'Nou vinden jullie het goed als we trakteren straks op een ijsje, vanmiddag om drie uur hier?', vraagt een van de meisjes 'Oh ja by the way, ik ben Fleur, dat is Anne, de kluns van ons allemaal Emma, en dit is Zoë', zegt Fleur terwijl ze iedereen aanwijst 'Wij zijn Rein, Daan, Owen en Nils', zegt Rein terwijl hij iedereen aanwijst. 'Zien we jullie dan vanmiddag?', vraagt Zoë 'Ja hoor!', zegt Owen glimlachend 'Tot straks dan!', roepen de meisjes en ze lopen weg. 'Dit had ik dus niet zien aankomen!', zegt Nils 'Wij allemaal niet', zegt Owen zwijmelend.
'Kom laten we ons omkleden, want ik kan zo meedoen aan een chocomel commercial', stelt Nils voor en ze lopen terug naar de kamers en kleden zich vervolgens om. Het is pas twaalf uur dus ze moeten nog drie uur wachten. Rein en Daan besluiten om op Twitter even te laten weten hoe het met ze gaat.
'Oh ja, toen jullie half dood waren, hadden Nils en ik nog stukken tekst geschreven voor een nieuw liedje', zegt Owen en laat de schrijfblok met de tekst zien aan Daan en Rein. 'Ja leuk!', zegt Rein enthousiast. Ze zingen het liedje een paar keer en besluiten daarna om even lucht te gaan scheppen buiten.
JE LEEST
One love, four brothers
FanficDit verhaal gaat over de beroemde Nederlandse boyband Mainstreet die uit Daan Zwierink, Rein van Duivenboden, Nils Käller en Owen Playfair bestaat. Mainstreet gaat voor twee weken op vakantie naar Curaçao, waar ze alle vier verliefd worden op hetzel...