Part 5

388 14 0
                                    

'Oké dit is echt niet grappig', zegt Daan geïrriteerd 'REEEEEEEINNNNNN WAAR ZIT JE!', roepen Owen, Nils en Daan. Er komt geen reactie terug en de mensen kijken hun raar aan. 'Laten we buiten kijken', stelt Nils voor en ze rennen naar buiten, de hoek om. Daar zit Rein, met het meisje van toenstraks. 'OH MIJN GOD REIN!', roept Daan kwaad 'REIN HOE KUN JE ZOIETS DOEN', roept Nils. 'Doe normaal, ik praat alleen maar met haar, rot op!', zegt Rein 'Uh misschien willen wij ook wel met haar praten?', vraagt Owen geïrriteerd 'Jongens wat is er aan de hand?', vraagt het meisje 'Oh niks hoor hihi', zegt Rein blozend. 'Kunnen jullie me met rust laten?!', zegt Rein boos tegen Nils, Daan en Owen. 'NEE NIKS MET RUST LATEN, MEEKOMEN JIJ', schreeuwt Owen terwijl hij Rein meesleurt. 'Euh sorry. Ik moet gaan, spreek je later', zegt Rein tegen het meisje terwijl hij haar een knipoog geeft.

De jongens lopen zwijgend terug naar het vakantiehuisje. Als ze binnen zijn beginnen ze pas weer te praten. 'Je zei dat je alleen naar de wc ging', zegt Daan boos 'Ja, maar ik kwam haar tegen en -', zegt Rein maar hij kan zijn zin niet meer afmaken. 'Hou maar op Rein', zegt Owen geïrriteerd en loopt naar boven. Het is al laat, dus de jongens besluiten om te gaan slapen. Nils en Rein op een kamer en Owen en Daan op een kamer.

Daan en Rein liggen al te slapen, Nils kan niet slapen omdat hij allemaal gekraak op de gang hoort. Het zou wel niks zijn denkt hij maar bij zichzelf. Nils valt ook langzaam in slaap..

One love, four brothersWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu