Ze lopen een eind verder, waar in de verte het mooie, witte strand is te zien. 'Wauw', zeggen ze alle vier in koor. Glunderend rennen ze het helderblauwe water in. 'Het is hier wel warm hoor', zegt Daan zuchtend van de warmte 'Ja, maar beter dan iedere dag regen in Nederland!', zegt Owen. Nadat ze even hebben afgekoeld, gaan ze in het witte zand zitten en staren naar de horizon. Hun aandacht op de zee wordt verstoord door een meisje die in hun beeld staat. Haar lange, blonde lokken waaien door de zeewind. Ze lacht eventjes en loopt daarna weer verder. Het enige wat de jongens nu doen is staren. Een zachte 'wow' verlaat de monden van de jongens. 'Kan het nog perfecter?', vraagt Rein 'Nee', zeggen Owen, Nils en Daan in koor. 'Uh maar ik vind haar het mooiste', zegt Owen 'Uh nee hoor', zegt Daan 'Jongens, stop ga niet zitten ruziën, daar gaan we onze vakantie niet aan verpesten!', zegt Nils geïrriteerd. 'Je hebt gelijk Nils, maar ik zag haar als eerst dus ze is van mij', zegt Rein. 'Nee, ik zag haar het eerst', zegt Owen nu harder. Voordat Daan wat kan zeggen begint Nils te praten. 'Jongens stop alsjeblieft', zegt hij nog geïrriteerder als net.
'Zullen we maar wat gaan eten? Ik begin honger te krijgen', zegt Owen. 'Wanneer heb jij nou geen honger?', zegt Daan lacherig. De jongens beginnen allemaal te lachen. Rein, Daan, Nils en Owen lopen samen het vakantiepark af om te kijken of ze een restaurant kunnen vinden. 'Zullen we hier gaan eten?', zegt Nils en hij wijst naar een pizzeria. Daan, Nils en Rein knikken. Ze gaan naar binnen en ze bestellen een pizza.
'Oh my god, dat is MainStreet!, zegt een meisje die helemaal aan het fangirlen is. Het meisje loopt richting de jongens. 'Mag ik met jullie op de foto?', vraagt ze lief. De jongens gaan met haar op de foto en daarna lopen ze naar hun eigen vakantiehuisje. Zelfs op vakantie worden Daan, Rein, Nils en Owen herkend.
JE LEEST
One love, four brothers
ФанфикDit verhaal gaat over de beroemde Nederlandse boyband Mainstreet die uit Daan Zwierink, Rein van Duivenboden, Nils Käller en Owen Playfair bestaat. Mainstreet gaat voor twee weken op vakantie naar Curaçao, waar ze alle vier verliefd worden op hetzel...