Buiten gaan ze op een muurtje zitten. 'Toenstraks kwam ik de arts tegen, we mogen morgen naar huis', zegt Owen 'Yes eindelijk', zegt Rein 'Rein je moet niks zeggen, Owen en ik zitten hier al een eeuwigheid wakker', zegt Nils 'Hé, is dat niet-', zegt Daan en wijst in de verte naar een meisje 'TESS!', zeggen Owen, Nils en Rein in koor 'Oh nee, wat doet zij nou hier!', zegt Rein 'Ze gaat vast bij iemand op bezoek, want ze heeft een bos bloemen in haar hand', zegt Nils 'Shit ze komt deze kant op!', zegt Owen en ze sprinten achter het muurtje. 'Hallo dat kind is gek', fluistert Daan 'Echt wat een stalker', zegt Rein 'Maar onze fans stalken toch ook?', vraagt Owen 'Ja maar dat is anders', zegt Rein. 'Sst', fluistert Daan. Wanneer ze denken dat ze weg is, komen ze achter het muurtje vandaan. 'Kom we volgen d'r', zegt Rein 'Je bent gek geworden, als ze ons ziet zijn we de pineut', zegt Nils. Toch gaan ze haar volgen. Als spionnen lopen ze door het ziekenhuis, achter Tess aan. 'Uh moet dit James Bond gedoe?', vraagt Daan wanneer hij mensen raar ziet opkijken 'Uh nee', zegt Owen en ze lopen normaal. Om een hoekje blijven ze stilstaan. Tess loopt een kamer binnen. 'TESS! OH MY GOD', roept een bekende stem 'EMMA, ZOË, ANNE, FLEUR, SCHATJES!', schreeuwt Tess. MainStreet kijkt elkaar vol begrip aan. 'Dit meen je niet', fluistert Nils 'Ze zijn vriendinnen ew!', fluistert Rein 'Stil eens', fluistert Owen en ze luisteren aandachtig. 'Ja we hebben hier knappe jongens ontmoet', zegt Anne 'Oh ja! Ik ook op vakantie', zegt Tess 'Hoe heten die jongens, ik wil ze ook wel leren kennen?', vraagt Tess 'Uh ik geloof Daan, Rein, Nils en Owen', zegt Zoë 'Oh oke', zegt Tess. 'Nou ik moest maar weer gaan' 'Nu al?!', vraagt Fleur 'Ja', zegt Tess 'Maar we zouden wat gaan drinken!', zegt Emma 'Ja sorry', zegt Tess 'Er is iets he', zegt Anne 'Nee hoor?', zegt Tess 'Nou doei', zegt Tess en ze loopt weg. MainStreet rent vliegensvlug, onopvallend naar hun kamer. 'Volgensmij had ze ons gezien oeps', zegt Daan 'Nee joh', zegt Owen. 'Anders had ze wel geroepen 'JONGENSSSS', zegt Rein met een meisjesstem. 'Maar ze zijn bevriend met elkaar, moeten we nu wel gaan?', vraagt Nils 'Ja kom op, ze is al weg, maak je geen zorgen', zegt Owen.
JE LEEST
One love, four brothers
FanficDit verhaal gaat over de beroemde Nederlandse boyband Mainstreet die uit Daan Zwierink, Rein van Duivenboden, Nils Käller en Owen Playfair bestaat. Mainstreet gaat voor twee weken op vakantie naar Curaçao, waar ze alle vier verliefd worden op hetzel...