Part 19

318 8 1
                                    

'Er is gisteravond een vliegtuig naar beneden gestort, er zaten niet veel mensen in. Tot nu toe weten we wel dat er 4 jongens van de bekende Nederlandse boyband MainStreet in zaten. Hoe het nu met ze gaat weten we nog niet', vertelt een verslaggever. Heel twitter gaat over de vliegtuigcrash en over MainStreet. De mainiacs die het vreselijke nieuws ondertussen ook hebben gehoord zijn zo bang, maar ze proberen de hoop erin te houden. Het zou zo moeilijk voor de mainiacs moeten zijn, ze horen gewoon dat hun idolen misschien zijn omgekomen bij een vliegtuigcrash.

Owen ziet dat de Rein, Daan en Nils allemaal slangetjes in zich krijgen. 'Hebben ze het overleefd?', vraagt Owen zacht. 'Waarschijnlijk wel, maar ze liggen in coma daarom al deze slangetjes. Ze zouden eigenlijk elk moment wakker kunnen worden, maar ze kunnen ook helemaal niet wakker worden..', zegt de dokter. Owen begint te huilen, zijn beste vrienden, zijn broers liggen gewoon in coma. 'En de andere mensen, hebben die het overleefd?', vraagt Owen voorzichtig. 'Een aantal mensen zijn omgekomen tijdens de vliegtuigcrash, de andere zijn zwaargewond of liggen in coma', vertelt de dokter. De dokter loopt weg, Owen moet rusten. Owen valt langzaam in slaap.

One love, four brothersWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu