Part 22

319 10 0
                                    

Het is inmiddels al 3 dagen na de vliegtuigcrash. Nils is al weer wat aangesterkt en herinnert zich steeds meer. "Ik herinner me weer hoe dit alles is gebeurt! We waren op vakantie in Curaçao en toen op de terug weg hebben we een vliegtuigcrash gehad en daarom zijn we nu in het ziekenhuis", vertelt Nils opgewonden omdat hij blij is dat hij het weer herinnert. "Ja, en nu liggen Rein en Daan nog in coma", zegt Owen kortaf. "Het komt wel goed, hoop ik tenminste", zegt Nils. "Maar wat als het niet goed komt? Moeten wij dan alleen verder gaan met MainStreet? De mooie tijden samen en onze vriendschap zal ik nooit vergeten", zegt Owen met een brok in zijn keel. Nils kijkt Owen aan en ze moeten allebei huilen.

De ouders van Nils mogen vandaag weer op bezoek komen. "Gaat u hier maar naar binnen. U moet wel rustig doen", vertelt de dokter terwijl hij wijst naar een kamer. De ouders van Nils komen binnen en lopen meteen naar het ziekenhuisbed van Nils. "Gaat het al wat beter met je?", vraagt de moeder van Nils. "Ja", antwoord Nils zwak. "We houden van je", zegt de vader van Nils. "Ik ook van jullie", zegt Nils. Nils en zijn ouders praten nog wat en dan is het weer tijd dat ze gaan.

"Weten de mainiacs eigenlijk al alles wat er is gebeurt?", vraagt Nils. "Ja, het is op het nieuws geweest en ik heb er wat over getweet", vertelt Owen. Owen en Nils krijgen nog wat ziekenhuisvoedsel en daarna moeten ze weer gaan rusten. De jongens van MainStreet zijn helemaal niet gewond alleen een paar schrammetjes en ze lagen allemaal in coma. Nu moeten Nils en Owen nog aansterken en Rein en Daan uit hun coma "wakker worden".

One love, four brothersWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu