16 dio

4.1K 162 32
                                    

Lagani osmjeh joj je krasio lice dok je ispijala jutarnju kafu... Cjelu noć i dobar dio dana je provela s Mertom u carstvu nježnosti, pokušala je izbjeći da potnuo bude njegova ali ju je nježno spriječio pri svakom pokušaju, osjetila je da i njeno tjelo protestuje kad bi samo samo na sekund se udaljila... Predala se , stidno , .... Njena česnost, strah, stid da ga gleda u oči dok mu se predaje sva po prvo put u njemu je budilo osjećaje koje ni sam još nije uspio da otkrije.... Sve je bilo čarobno, utonuli su u svjet magije kad su se spojili u jedno...

Spustila je glavu na svoje rame i jednom rukom je trljala drugu ruku, izgledalo je kao da želi da zauvjek da zadrži njegove dodire tu pod kožom koje je još uvjek osjetila....

Odskočila je na glas Esme , okrenula se i za nju je sve stalo u tom momentu Mert je stajao nagnut na vratima i ko zna koliko dugo je posmatrao ženu za koju je spreman i život da da.... Poklonila mu je osmjeh koji je u sekundi ispisao sve najljepše ljubavne poruke koje je samo on mogao da pročita ... Bilo joj je neugodno kad ju je uhvatio oko struga i privukao uz svoje tjelo koje je još uvjek gorjelo, dok joj je spuštao poljubac više na vrat nego obraz prošaputao je rječi koje je samo ona razumjet mogla i zbog tih rječi je još više buknula u licu.... Sad više nego ikad je znala da život nas može odvesti na najljepša mjesta sreće ako se iskreno prepustimo vjetru sudbine da nas nosi na krilima onog kad od prvog pogleda oči zasijaju čudnim sjajem a u vama se probudi osjećaj za koji ni sami niste znali da postoji....

Majčinoj sreći nije bilo kraja kad su je zagrljeni dočekali, nije se trudila da sakrije ni suze radosnice... Osjetila je malu tugu kad su je iznenadili sa vjestima da jedno vrijeme neće biti tu zbog Miray , prvo je trebala da se navikne na Merta a poslije i na novi život ovdje u Turskoj....

Osmjehnu se na novosti koje su osvanule u jutarnjom izdanju, naslovnu  stranicu  je krasila slika Leyle i Miray, i malo manja slika sa njihovog vjenčanja vidno fotoshop, na toj slici je Leyla izgledala kao trudnica... Naslov je glasio " tajna otkrivena :Mert je prekinuo dugogodišnju vezu s Melek i oženio trudnu Leylu ".. Drugi su opet bili skromniji i vjest je glasila "Istina o Leylinom odlasku "... "Mert i Leyla, novi početak ".....

Leyla je punila oči suzama kad im je Mertova majka posle ručka dok je držala pospanu Miray u naručju rekla:" Ponosna sam na vas djeco...posebno na tebe Leyla, ovo što si ti učinila i preživjela sigurna sam da mnoge žene nebi imale hrabrosti...žao mi je što od samog početka nismo Mert i ja bili uz tebe, da kroz sve ne prolaziš sama ...moram da priznam da mi se srce kidalo kad si otišla , ali sam tad naučila da život nije život ako ga živiš po napisanim pravilima društva oko sebe ... Shvatila sam da sam izgubila samu sebe i normalu za život ... Hvala vam djeco što ste me vratili u život, ..."

Mert je spustio poljubac majci u kosu dok je uzimao Miray iz njenog naručja , poklonio je osmjeh Leyli koja je pokušavala da umiri emocije jer je u posljednje vrijeme bila posebno osjetjiva....
Iznenadila je Leylu pitanjem:"Još mu nisi rekla??? "
Oborila je glavu i spustila ruku na stomak, nije vidjela da je Mert već stojao pored majke kad je tiho rekla:"Znam da će biti sretan... Ali još nisam našla način a ni pravi trenutak kako da mu kažem ..."
Majka ga je s osmjehom gurnula prema Leyli , mirno je zatvorila vrata ....

Mert je zbunjeno gledao Leylu dok je ona nervozno šarala pogledom po sobi, kroz osmjeh je tiho rekla:" Mert trudna sam "
Podigao ju je u naručje i vrtio u krug ne skidajući usne s njenih,.... Odgurnula ga je od sebe i udarila u rame kad ju je spustio i rekao "hvala što si ispoštovala uslov ali razvod nećeš dobiti!!!"...

Osmjehnula se dok je gledala Miray za vjenčanim stolom, ponosna na samu sebe što nije odustala od nje i što je dala novu šansu Mertu mada je više puta poželila da ga nikad nije ni srela jer nije bilo lako živjeti u braku a znati da mu srce pripada drugoj... Ili kako je ona zvala "sama u braku "... Misli joj prekinu stisak Mertove ruke i šaputanje" prelijepa je , ponosan sam što je imala majku poput tebe!!  A sad gledaj kako ćeš što prije da oženiš ovu dvojicu i udaš drugu kćer !!!!"
Spustila je glavu na njegovo rame i pogledala u sinove blizance i kćer , oni su bili svjedoci koliko je njihova ljubav bila jaka ..... Kad je bila sigurna da niko ne čuje prošaputala je " Neka ih trebaće mi pomoć oko ovo dvoje, više nisam mlada kao prije ...."
Pogledao ju je dok je s osmjehom trljala stomak , dok je lagano spuštao usne na njene prisjetio se dana kad je saznao da je trudna po prvi put.... I ovaj put kao i tad njegovoj sreći nije bilo kraja....

KRAJ  

Sama u braku حيث تعيش القصص. اكتشف الآن