Vay Anasını!!

9.1K 256 270
                                    

Öncelikle şunu söylemek istiyorum ki.

Kitapta ki karakterler daha önceden Türkiye'de yaşadığı için Türkçe konuşuyorlar.

Yeni okuyucular için

~UMARIM BEĞENİRSİNİZ. :D



Sabah annemin sesi ile uyandım. Ahhh beni neden rahat bırakmıyorsun anne yaz tatilindeyiz. Offfff! , dedim.
Annem galiba offlamamı duydu çünkü bana bağırıyordu offflama diyordu. O güzel yatağımdan kalktım ve annemin yanına mutfağa gittim. Sonra annemle konuşmaya başladık:

-Kızım sana 1 şey söyleyeceğim ama kızmıyacaksın.

-Tamam, anne.

-Akşama hazır ol seni istemeye geliyorlar.

-Neeee!

-Duydun işte.

-Anne

-Efendim

-OFFFFF!! laya bilirmiyim?

-Hayır senin mesleğin yüzünden buraya taşındık. Şimdi odana çık arkadaşın geliyor. Ha bu arada kim olduğunu söylemem.

-Tamam,anne.

AHHHHH BEN HAYATIMIN EN BÜYÜK HATASINI KORE'DE TÜRKÇE ÖĞRTM. OLARAK YAPMIŞTIM KEŞKE HİÇ BURAYA GELMESEYDİK. KEŞKE HİÇ ANNEM İLE BABAM AYRILMASAYDI. KEŞKE AMA SADECE DİYEBİLECEĞİM ŞEY KEŞKE.

Aşşağı kattan sesini özlediğim kişi gelince hemen yerimden fırladım. Evet evet o gelmişti. Canım arkadaşım gelmişti.

- Min Eun HOŞGELDİN AŞKIMMMMM.

- Taeyon HİÇ HOŞ BULMADIK AMK

-Neden gerizekalı.

-Neden olucak amına koyiyim tabikide konu sensin seni en son bıraktığımda mutluydun ve huzurluydun şimdi mutsuzsun ve berbat görünüyorsun. Sana bakınca zombi görmüş hayalete hayaleti farketmiş uzaylıya döndüm.

-O ne biçim cümle

-Her neyse seni 1 kere istemeye geliyorlar yani elimizi çabuk tutmalıyız hazırlan dışarı çıkıyoruz.

-Tamam bebeğim

-Ben bebek değilim amına koyiyim

-Geri zekalı benimle gel yukarı ne giyicem ben.

-Hmm şu beyaz tişörtün üstüne şu kısa şortu giy.

-Tamam aşkım.

-Kanka.

-Efendim.

-Bana küçükken bir söz verdirmiştin hatırlıyorsun değilmi.

-Hangi söz kanka.

-Hani BTS evlenmiş olsa bile onlarla tanışıcaktık.

-Evet hatırlıyorum. Eee neden şimdi bunu söyledinki.

-Kanka ben BTS'ten birini az önce parkta gördüm.

-Kim kanka?

-Kim olucak tab2 de Min Yoongi ve Kim Seok Jin yanlarında eşleri vardı. 😢😢Ve ve Yoongi gülümsüyordu. Âğâğâğâğâğâğâğâğâğ 😭😭😭😭😭😭

-Tamam kanka sakin ol ağlama sen güçlü 1 kızsın. Şimdi sakin ol dedim ama bende ağlamaya başladım ben ilk defa canımdan çok sevdiğim arkadaşımı ağlarken görüyordum. Onun ağlaması benim canımı acıtıyordu.

Sonra hazırlandık ve çıktık Kore'nin en büyük AVM'sine geldik. Çok güzel kıyafetler aldık sonra dönerken Türkler için yapılmış olan 1 mağaza vardır. Oraya girdik Türk Kahvesi aldık ve çıktık. Eve geldik ikimizde üstümüzü değiştirdik. Aşşağı indik ve tam koltuğa oturup telefonu elimize aldık kapı çaldı MİN EUN mutfağa geçti çünkü ben söyledim eheuheheheuheuu kapıya gittim o sırada annemde salona geçti ben kapıyı açtım ve

-Hoşgeldiniz, dedim.

-Hoşbulduk kızım ah çok güzelsin ,dedi

-İltifatınız için teşekkür ederim dedim sonra içeriye geçtik

-Oğlumuz da az sonra gelir.dedi ve kapı çalmıştı açtım ve karşıma Bad Boy tipli ama çok yakışıklı birisi çıktı. Tam Min Eun'a göreydi 1 dakika bu Park Jimin değilmiydi??

-1 beni bu kadar övmen hoşuma gitti 2 Min Eun kim 3 evet ben Park Jimin. 1 dakika ben şimdi bunulamı evlenicem hayır olamaz küçüklüğümüzde Min Eun'un hayallerini süsleyen birisi ile olmaz. Ve bu az önce benim aklımımı okudu nasıl yaaa?

-Bunu sana sonra damat adayı söyler benimle evlenmiceksin aa bak geldi.

-B-b-bu JEON JUNGKOOKKK VAY ANASINI (TABİKİ BU KISMI TÜRKÇE (çünkü siz önceden Türkiye de yaşıyordunyz.) SÖYLÜYORSUNUZ)

Umarım beğenmişsinizdir isimler temsilidir iyi tatiller yeni bölüm ne zaman yayınlanır bilemem.

BİR KIZILIN GÖZLERİ (JEON JUNGKOOK) -ASKIDA-Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin