TAEYON'UN MÜTÜŞMEL AĞIZINDAN;
Bugün cidden çok yorulmuştum. Eve girer girmez kendimi koltuğa ceranimo şeklinde attım. Biraz dinlendikten sonra bilgisayarı alıp şu MELEZ WAMPİR şeyini araştırdım. Ama sonuç çıkmadı bende saçmalıyor dedim ve tam ekranı kapatıcaktımki hemen önümde bir kişi belirdi baktığım zaman bunun Jimin olduğunu fark ettim. Bana o siteden bakmamam gerektiğini söyledi.
Daha sonra farklı bir siteden bana MELEZ WAMPİR şeysini gösterdi. Şöyle yazıyordu;
" Dünya üzerinde nadir bulunan fakat türleri oldukça güçlü olan bu cins vampirler bazen hayatlarını bir insan hayatı gibi yaşar fakat eğer bir vampir ile ilişkiye girerse ve ondan çocuğu olursa ilişkiye girdiği vampir tarafından mühürlenir. Şu anda Dünya üzerinde 2 tane melez vampir var.
1. MELEZ WAMPİR;
KİM TAEYON
10.06.2005 doğumlu
gibi gözüküyor fakat aslında o bir kurt tarafından ısırılarak tekrar bebek haline döndü. Fakat gerçekte bu yaşta değil asıl doğum tarihi en güçlü ve en uzun yaşayan vampir olan Jeon Jungkook ile aynı yaştadır. Fakat Jeon Jungkook ile mühürlenmişlerdir. İlk doğdukları andan itibaren. Bu yüzden hayat onları her zaman birleştiricektir.2. MELEZ WAMPİR;
Jeon Jeongsan
01.09.2037 doğumlu
bu melez vampir Taeyon ve Jungkook'un çocuğudur. Annesi melez bir vampir ve babası çok güçlü bir vampir olduğu için güçleri aklın eremiyeceği şekildedir. Her an istediği yerde gözükebilir bazen farkında olmadan görünmez olabilir. Günümüze göre 7 yaşına haftaya girecektir. Annesi ile babası ayrıdır. Fakat gelecekte tekrar bir araya geliceklerdir."♢ E şimdi anladınmı?
× Evet. Yani biz ne kadar ayrılsakta...
♢ Yine beraber olucaksınız neyse ben kaçar
× Dur bekle bir saniye Min Eun nasıl? Onu vampir yaptınmı?
♢ Çok çabuk toparladı fakat onun sana söyliyeceği bir şey var. İstersen çağırayım.
× Olabilirde Oppa senden bir şey isticem.
♢ Dinliyorum.
× Oppa şey.. ıı... bana nasıl güçlerimi kullanıcağımı öğretir misin?
♢ Yeterki sen iste. Şimdi normalde vampirlerin aklını kimse okuyamaz fakat sen bunu yapabilirsin ve benim düşüncelerimi yönlendire bilirsin.
× Hmm nasıl olucak o peki tam olarak.
♢ Dene. Şimdi aklımdan bir sey geçiricem ve sen bunu okuyacaksın. Zor değil. Odaklan.
× Peki tamam. Oppağ Min Eun hakkında ne kadarda çok şey ďüşünüyorsun. Cidden.
♢ KKKKKK sadece sana yardımcı olabilmek içindi. Ayrıca onlar zaten gerçek olan şeyler. Neyse şimdi sana bir kişinin daha düşüncesini okutucam fakat o kişiyi düşünmelisin.
× Hmm peki kimmiş o.
♢ Bu kişi Jungkook
× Neden o?
♢ Çünkü o en güçlü vampir. O öldükten sonra Jeongsan en güçlü olucak. Hadi mızmızlanma odaklan ve ne düşündüğünü söyle. Hisset.
× Hmm şu anda o Jeongsan ile yemek yiyor ve onun bu kadar tatlı nasıl olabiliceğini ve bana çok benzediğini söylüyor. Bir saniye bir saniye o benimle hiç gece yemek yemediki.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BİR KIZILIN GÖZLERİ (JEON JUNGKOOK) -ASKIDA-
Random-Neden bana böyle bakıyorsun? -Nasıl bakıyormuşumki? -Bana daha az önce sana karşı hiç bir şey hissetmiyorum dedin ama şimdi sanki bana ne bileyim aşıkmış gibi bakıyorsun? ------------ -Senin için ölmek istiyorum. -Ama neden? -Çünkü sen yaşamayı hak...