Serhat'a dönüp; I:× S:+ JK:÷
×Naber Serhat?
+İyi sen diyecektim vaz geçtim çünkü durum ortada. ㅋㅋㅋ
×Bak Serhat kafanı koparıp götüne sokmamı istemiyorsan sus.
+Allah allah sende onu yapıcak güç varmı? Yurt dışında tatil yapmak seni bozmuş.
×Ahhhh! AHHHH! Salak şey ben yurt dışında tatil yapmıyorumki.
+Ne yapıyorsun kesin b*k yiyorsundur. Ama yanındaki şahıs ne âlaka onu anlamadım. Aa dur tahmin edeyim sen yurt dışında sürtük olarak işe girdin demi. Ahh senden başka bir şey beklemezdim zaten.
÷SEN BENİM NİŞANLIMA BUNU DİYEMEZSİN SENİN BÖYLE BİR HAKKIN YOK. (EVET ARKADAŞLAR KOOK TÜRKÇE KONUŞUYOR ㅋㅋㅋ E YANİ BOŞUNA VAMPİR DEĞİL TÜRKÇEYI MERAK ETMİŞ ÖĞRENMİŞ BUDA İŞE YARAMIŞㅋㅋㅋ)
+Sanane ve 1 dakika nişanlım? TAEYON sen nişanlımısın?
×Evet ve bu seni hiç ilgilendirmez.
÷Hadi aşkım gidelim hem düğünümüz yakında olucak gelmek isterseniz benim ülkemde yani Güney Kore'de yapıyoruz.
×Her neyse hadi aşkım biz gidelim.
+Hayır Durun 1 dakika Taeyon hani sen küçükken Fikret'i seviyordun. Hm ona ne oldu?
×Geçmiş geçmişte kaldı Serhat ayrıca ben onu ilkokulda sevdim bu kadar.
Herkes benim ortaokulda da onu sevdiğimi sanıyordu ama aslında ben sadece elime bir konu hakkında konuşturmak amacı ile koz geçirmeliydim. Olay bundan ibaret yani seni ve o arkadaşını istemiyorum anladınmı? Umarım anlamışsındır? Ah bu arada senden hâlâ NEFRET ediyorum. Biliyorum hislerimiz karşılıklı. Bay bay. BİTCH!÷Ah bir karara vardım sen kesinlikle çok zekisin.
×Zaten ben zeki olmiyacamda kim olucak ha bunu bana soyle bebeq.😎
÷Hahahahahhahaah benmi bebeğim. Hahahahahha. Her neyse benim sana bir şey açıklamam lazım.
×Tabiki dinliyorum.
÷Taeyon aşkım, birtanem, papatyam, bal böceğim, sevdiğim, cennet gülüm bunu açıkladıktan sonra hiç bir şekilde beni bırakıp gitme yada yüzüğü çıkarma. Çünkü sana ihtiyacım var. (Şimdi müzik girmesi gerekirdi DJ ÇAL BAKEM BTS-I NEED U'yu VER SESİ)
×Hadi ama beklemekten çok sıkıldım.
÷Pekiala Taeyon b-b-ben 1 VAMPİRİM.
×OHAAA! CİDDİMİSİN!! BEN HEP ÖYLE BİR SEVGİLİM OLSUN İSTEMİŞTİM.
÷Whattt!? Bende sen beni bunu için terk ediceksin sandım?
×Yhaaaa. Ben seni hiç bir zaman terk etmem. Eğer ileride zombi olucak olsan bile terk etmem. (Yaw şimdi düşünüyorumda Jungkook zombi olsa yine yakışıklı olurdu ölse sadece kemiği kalsa bile yakışıklı olurdu. Abi yaw bu çocuk her şekilde yakışıklı. ㅋㅋㅋㅋ.)
............................................3 AY SONRA.............................................
+:JK ×:Taeyon ÷:Taeyon'UN ANNESİ %:JK'UN ANNESİ ₩:JK'UN BABASI $:Taeyon'UN BABASI &:Eun Min ♢:JİMİN (ㅋㅋㅋ İşin içine para birimlerinide kattım çünkü ben zekiyim ㅋㅋ)
ARKADAŞLAR AKLIMA GELİYOR AMA GELMİYORDA HER NEYSE SİZ ONU BOŞVERİN KISA KESMEK İSTEMEZDİM AMA SİZİ ÇOK FAZLA BEKLETTİĞİMİ FARKETTİM ÜZGÜNÜM. KİTAP HAKKINDA BANA SORU SORMAK İSTERSENİZ SORABİLİRSİNİZ TAVSİYEDE VEREBİLİRSİNİZ ŞU ARALAR FARKLI KITAP ÜSTÜNE ÇALIŞIYORUM AMA ONUDA YAYINLADIKTAN SONRA BELKİ EXO ÜYELERİ İLE İLGİLİ YAPAVİLİRİM SİZE BAĞLI.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BİR KIZILIN GÖZLERİ (JEON JUNGKOOK) -ASKIDA-
Aléatoire-Neden bana böyle bakıyorsun? -Nasıl bakıyormuşumki? -Bana daha az önce sana karşı hiç bir şey hissetmiyorum dedin ama şimdi sanki bana ne bileyim aşıkmış gibi bakıyorsun? ------------ -Senin için ölmek istiyorum. -Ama neden? -Çünkü sen yaşamayı hak...