-Eveeet çocuklar. Anlamayan? Söyle SOO YANG
-Hocam şimdiki zaman eki ile geçmiş zaman ekini karıştırırsak nolur?
-O zaman baya bir sorun olur canım konuyu özet geçeyim hemen.
-"Ben dün BTS konserine gittim." Evet. Bu cümle geçmiş zaman cümlesi. Ama biz bunu şimdiki zamana çevirirsek şöyle olur "Ben dün BTS konserine gidiyordum". Bu gidiyordum ama gidemedim anlamı taşır. Yani şey gibi yapıcaktım ama şu sebepten dolayı yapamadım. Aynen böyle. Şimdi anladın mı?
-Evet hocam. Teşekkürler. Şey sorucam 12. sınıflar ile derste Türkçe konuşuyor muşsunuz. Bizimle ne zaman konuşucaksınız?
-Hmm. Yarın ne dersiniz? Yarın sıkı çalışın. Ve bu arada yarın sınavınız İPTAL sözlü yapıcam. Zil çaldı çıkabilirsiniz. İyi dersler. A çıkmadan önce ne diyorduk?
(Tüm öğrenciler)
-WE PURPLE YOU!-Güzel. İyi dersler.
Eve gittim duş aldım. Ve yattım. Uyudum uyandım. Ama saat daha erken 04.38. Neden bu kadar erken uyandım amk. Neyse film izliyeyim bari. İzledim. Ama saat 6 olmuş. Öffff. Benim dersim 9.30'da. Bari yazılıları okuyum. OKUNDU. Saat 7 hadi ama neyse kahvaltı yapayım bari.
Saat 8. Hazırlandım okula gittim. Öğrencilerimi seviyorum. Okul bitti ama okul da dikkatimi çeken şey müdürün odasında ki çocuktu.
Eve gittim. Dışarı çıkmak istiyordum. Biraz gezdim sonra banka oturdum. Fakat değişik bir şey vardı. Beynim acıyordu.
JUNGKOOK'UMUZUN DAVŞAN DİŞLERİNDEN:
Büyünün etkisi artık geçmişti. Taeyon nedense kafasını tutuyordu sanırım her şeyi hatırlıyordu. Ama bir anda bayıldı. Onu oradan aldım ve evimize götürdüm.
3 SAAT SONRA TAEYON UYANDI...
Aşşağı ağlayarak geldi. Beni görünce koşa koşa yanıma gelip bana sıkıca sarıldı. Ve şöyle söyledi:
BİR DAHA BENİ BİZİ BIRAKMIYACAĞIM SENDE BIRAKMA.
6 YIL SONRA
-JUNGKOOOOOOOOOOOOOOOK HADİ
+TAMAM HAYATIM.
Bu süre içinde ne mi oldu? Hemen anlatayım. Taeyon ve ben tekrar bi araya geldik. 2 tane çocuğumuz var. 1 ini biliyordunuz zaten. Jeongsan. Diğeri Jeonghon. Ahh çok mutlu bir aile tablosu oluşturuyorduk. Wampirler arasında en güçlü wampir seçilmiştim. Taeyon ise en yetenekli wampir seçilmişti. Ahh çok mutluyuz ve şu anda piknik yerine ulaştık. Beraber fotoğraf çeniyoruz albüme koyucaz. Günler su gibi akıp geçiyor...
Düzenlendi; 18.12.2018
UNUTMAYIN:
HİÇ BİR ŞEY TESADÜF OLAMAZ.
FİNAL...
KİTABIMI DESTEKLEYEN VE OKUYAN HERKESE TEŞEKKÜRLER.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BİR KIZILIN GÖZLERİ (JEON JUNGKOOK) -ASKIDA-
Random-Neden bana böyle bakıyorsun? -Nasıl bakıyormuşumki? -Bana daha az önce sana karşı hiç bir şey hissetmiyorum dedin ama şimdi sanki bana ne bileyim aşıkmış gibi bakıyorsun? ------------ -Senin için ölmek istiyorum. -Ama neden? -Çünkü sen yaşamayı hak...